☼20☼
Sokaktaydık.Polislerin dediğine göre hırsız veya katil olan kişi yatak odasının penceresinden kaçmıştı.6.kattan...Polislerin bir kısmı parmak izi alırken bir kısmı kamera kayıtlarının inceliyordu.Ben ise ona sarılmış ısınmaya çalışıyordum Aralık soğuğunda.Yanımıza bir polis gelip söze girdi.
"Kamera kayıtlarının tamamını inceledik.Maalesef en ufak bir ipucu bile yok.Kayıtlarda apartmana giren birine rastlamadık.Kapıdan aldığımız parmak izlerinin raporu çıkınca size haber veririz.Şimdilik burda işimiz bitti.Dikkatli olun."deyip yanımızdan uzaklaştı polis.Nasıl oluyordu da kamera kayıtlarında görünmüyordu anlamıyordum.Adam ya görünmez olmuştu ya da la casa de papelde ki gibi bir plan yapmıştı ve polisler önceki günün kayıtlarına bakıyordu.
"Gidelim hadi."dedi Gece omzuma elini atıp.Ki zaten güneş doğmaya yelken açmıştı.Geceyi takip ettiğimde bir arabanın önünde durdu ve kilidini açıp şoför koltuğuna oturdu.Şaşkın bir şekilde ön koltuğa oturup emniyet kemerini taktım.
"Sadece motor kullanıyorsun sanıyordum."dedim merakla.Az önce ölümden dönmüştüm ve benim merak ettiğim şey Gecenin araba kullanmasıydı.
"O an ilk gördüğüm arabanın anahtarı oldu."deyip sırıttı.Haklıydı,korkutmuştum gece gece onu.
"Ya ben özür dilerim,o an ki telaşla-"sözümü kesip ciddi bir şekilde söze girdi.
"Gece gece uykunu böldüğüm için özür dilerim ama şu an sanırım evde 'insan öldüren,ölüme yol açan kişi' ya da 'başkasının malını kimse görmeden alan, çalan' birisi var mı deseydin?"
Ciddi bir şey söyleyecekmiş gibi sonuna kadar dinledim bir de cümleyi.Gülmeme engel olamayıp yaklaşık 2 dakikadır içimizde kemiren bu soruyu sordum.
"17 yaşındasın,nasıl ehliyet aldın?"çok büyük bir alkış istiyorum şu an.Şu durumda,gecenin hatta sabahın 6 buçuğunda merak ettiğim şey buydu.
"Ama bir yanlışın var,17 yaşında değilim."gülmemek için kendini zor tuttuğu belliydi."Ben 18 yaşındayım."deyip sırıttı sadece.Güneşciğim;bir daha kendini küçük duruma düşürecek sorular sorma lütfen.Sanane ulan çocuk ehliyeti nasıl aldıysa?
Ama iyi ki de sormuştum bu soruyu.Çünkü ben, Gecenin 18 yaşında olduğunu bilmiyordum.
☼
Odayı dolduran iğrenç alarm sesiyle yine ve yeni bir güne uyanmıştım.Ama bugün biraz farklı uyanmıştım.Çünkü Gecenin evinde uyanmıştım.
Alarmlı kapatıp saate baktım.Saat daha 07.40'dı ve okul alarmım çalmıştı.Yani bir saatlik uykuyla şu an ayaktaydım.Odayı incelemeye fırsat bulmadan odadan çıkıp oturma odasına girdim.Gece, koltukta iki büklüm olmuş uyuyordu.Üstüne örttüğü battaniye yere düşmüştü.Battaniyeyi yerden alıp üstüne örttüm ve mutfağa gittim.Hadi bakalım Güneş,hünerlerini gösterme vaktin geldi.Hani çok güzel yemekler yapıyorsun ya (!)
**Büyük ihtimalle bana 'beyza seni döverim kim katil söyle artık'falan diyorsunuzdur ama olmaz sürpriz ^-^ sadece şunu diyeyim beklemediğiniz hatta benim de beklemediğim birisi çıkacak axjkzzakjdksj neyse Gece ve Güneş sahnelerini (fazla olmasalar da)seviyor musunuz?
Yorum yapmayı unutmayın iyi sahurlar 🌼**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzüm Sen
Jugendliteratur'вυ вιrвιrιɴe αιт ιĸι ɢöĸyüzüɴüɴ нιĸαyeѕι ☼ ☾' Size güçlü kalmayı,olgunlaşmayı aşılayan bir olay olmuştur illaki.Yakınlarınızdan birinin ölümü. Mesela babanız,babasız büyümek.Ben de onlardan biriyim işte.Hayatında sayılı insan olan,hiçbir şeyden zev...