☼2☼
Koleje gideceğim haberini duyduktan yaklaşık 1 hafta geçmiş,an itibariyle sömestr bitmişti.Bugün yeni okulumda ilk günümdü.Heyecanlı mıydım?Fazlasıyla..
Okula ilk bakışımı attım.Eski okuluma nazaran çok lüks ve büyük duruyordu.Ayrıca eski okulumdaki beyin yoksunu insanlara nazaran okulun bahçesinde ki kişiler daha aklı başında ve iyi duruyorlardı.Televizyondaki klişe genç dizilerindeki gibi olmayacağını ümit ediyordum.Okulun bahçesinden girdiğim anda okuldaki ağır parfüm kokusu basılı döndürmüştü.
Biraz daha ilerleyip okulun merdivenlerine kadar geldiğimde omzumda hissettiğim el ile arkamı döndüm.Bana doğru uzanan bu elin sahibi;Kahve saçlı, yeşil gözlü bir çocuğa aitti.
"Güneş değil mi?"dedi havada kalan elini geri çekip.
"Nerden biliyorsun?"dedim imâ'yla sırıtıp.
"Sınıf listesinde görmüştüm adını.Ben Gece"dedi elini saçından geçirip.O an elinin üstünde ki dövmelerini farkettim.
"Gece kız ismi değil mi?"dedim alayla sırıtıp.Bir şey demeden yanıma geçti ve beraber okul merdivenlerini çıkmaya başladık.
"Neden geldin bu okula?"dedi.
"Uzun hikaye"dediğimde çoktan sınıfa gelmiştik.Sınıfta tek tük birkaç kişi vardı.
"Yeni gelen kız mı bu kanka?"dedi sınıftaki çocuklardan birisi.
"Yeni gelen kız değil, Güneş!"deyip elimi uzattım.
"Lanetli Saraç kolejine hoş geldin diyelim o zaman.Ben Yağız"dedi o çocuk.Yanında oturan çocuk da lafa girdi.
"Ben de parçalı bulutlu"deyip bir kahkaha patlattı.Ama korkunç esprisine gülmek yerine iğrenerek bakmıştım.Neyseki şu anlık yeni okulumdaki ilk günüm güzel gidiyordu.
"Tamam ya kızma.Ben de Oğuz"dedi korkunçtu espriyi yapan arkadaş.O sırada sınıfa birkaç kız girdi.
"Aa sen şu yeni kızsın!"dedi aralarından biri heyecanlı heyecanlı elini uzatıp."Ben Nida"dedi.Tatlı duruyordu.Kahverengi saçları, yeşil gözleri ve çilleri vardı.
"Ben de Deren"dedi aralarından sarışın olan.
"Ben Dila,bu sarı çiyan'ın ikizi"Vay be! Hiç benzemiyorlardı ikiz Dila ve Deren.
"Ben de Nil, tanıştığımıza memnun oldum."Net aralarında ki en tatlı kız'dı.Kahve saçlarının ucunda sarılar vardı.Pembe pembe yanakları çok tatlıydı.
"Ben de Güneş"dedim önüme gelen saçımı arkama atıp.Nil orta sıranın en önüne,Dila bir arkasına ve Nida ile Deren ise pencere kenarında olan sıranın en önüne geçip oturdular.
"Boş yer var mı?"dedim.
"Burayı sana ayarlamıştık.Yanında oturan kız da birazdan gelir"dedi Deren bir arka sıralarını göstererek.Sıraya oturdum.Şu anlık bu okulu baya sevmiştim.Kızlarla baya kaynaşmıştık.
Çok geçmeden sınıfa gelen kişi ile şok geçirmem fazla sürmemişti.Bu,uzun süredir göremediğim çocukluk arkadaşımdı!
"Oha!Kız Güneş."dedi yanıma koşup.
"İnanamıyorum.Nerdeydin kızım sen!"deyip sıkıca sarıldım.
İlkokulda aynı sınıftaydık ve çok yakın arkadaştık.Ortaokula gelince o İstanbul'a gitmişti ve bu şekilde görüşmemiz kesilmişti.Şu an onu bulduğum için çok mutluydum.Turuncu saçları ve mavi gözleri vardı.
☼
Yeni okulumdaki ilk ders bitmişti.Derste ders dinlemek yerine kızlarla sohbet etmeyi tercih etmiştim.Teneffüs zili çalınca aşağıya inmek için ayaklandığımız sırada üç tane kız bize doğru yaklaşıyordu.
"Bir sorun mu var Esinciğim?Sökeyim mi yerinden o postiş saçlarını?"dedi Dila alay ederek.
Tam karşımızda durdu üçü.En önde duran kumral kız söze girdi.
"Relax,voleybol yıldızı!Yeni gelen arkadaşımızla tanışmaya geldik.Değil mi kanka?"dedi yanındaki esmer kıza dönüp.
"Tabii, canım.Ben Merve güzelim."dedi esmer olan kız elini uzatıp.Çok sinir duruyordu bu tipler.Elimi sertçe uzatıp söze girdim.
"Ben de Güneş.Çok memnun oldum Gü-ze-lim"dedim son kelimeyi vurgulayarak.
"Tanışma faslınız bittiyse yolumuzdan çekilin grup Postişliler"dedi Cemre.
"Dur, gitmeden bir şey diyeyim.Şu kapıda duran yakışıklı var ya-"dedi Esin sabah tanıştığım Gece isimli çocuğu gösterip.
"İşte o benim.Yaklaşma derim!"dedi gözünü devirip.
"Kanma sen buna kanka,hadi gidelim"dedi Deren kolumdan çekiştirip.Aşağı indiğimizde gördüğümüz manzara karşısında şok içinde okulun giriş kapısına bakmıştım.Son model,spor bir araba durdu okulun önünde.Sadece "oha"demiştim.
Çok geçmeden arabadan 4 kişi indi.Havalarından geçilmeyen bu 4 kişi ağır çekim eda'sıyla okula girdiler.Cemreden öğrendiğim kadarıyla bunlar 12.sınıflarmış.Az önce gördüğüm manzaraya yeniden derin bir oha çekip bir banka oturduk.Evet arkadaşlar, hazırlanın.Bomba gibi bir dönem beni bekliyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzüm Sen
Genç Kurgu'вυ вιrвιrιɴe αιт ιĸι ɢöĸyüzüɴüɴ нιĸαyeѕι ☼ ☾' Size güçlü kalmayı,olgunlaşmayı aşılayan bir olay olmuştur illaki.Yakınlarınızdan birinin ölümü. Mesela babanız,babasız büyümek.Ben de onlardan biriyim işte.Hayatında sayılı insan olan,hiçbir şeyden zev...