15 ( END )

882 101 10
                                    

Author Pov

Beomgyu dan Hana berdiri di hadapan sebuah rumah banglo yang besar dan mewah.

" Wahh besarnya..Betul ke ini yang eomma awak beri."

" Yelah..Saya dah tanya tadi."

Beomgyu dan Hana telah sah bergelar suami isteri.Setelah eomma dan appa Hana pulang dari Kanada,dia menjelaskan tentang hubungannya dengan Beomgyu.Selepas tamat belajar dan mendapat restu dari kedua-dua pihak,mereka pun berkahwin.

Soobin dan Yohan dikhabarkan tengah hangat bercinta dengan kekasih mereka.Cantik-cantik belaka ! Yeonjun dan Chaeyeon pula sudah bertunang.Kalau dah jodoh tak kemana ~

Beomgyu mengangkat beg bagasi miliknya dan Hana masuk ke dalam rumah tersebut.Hana pula teruja mahu memilih bilik tidurnya.

Baru sahaja dia ingin memasuki salah satu bilik yang terdapat di dalam rumah tersebut,Beomgyu memanggilnya.

" Hana...awak nak tidur di bilik ni ke ?? Kita kan dah kahwin.So kita kena tidur sekali."

" Err t..tapi."

" Tak ada tapi-tapi."

Hana menayangkan wajah masam mencuka.Baru sahaja dia ingin memiliki bilik sendiri.

At night~

Selesai sahaja mandi,Hana menuju ke ruang tamu.Dia melihat Beomgyu sedang asyik menonton television.Dia menghampiri Beomgyu lalu duduk di sampingnya.

" Awak tengok cerita apa ?"

" Saya tengok cerita goblin ni.."

Beomgyu melingkari tangannya pada pinggang Hana.Hana pula bersandar pada dada Beomgyu.

" Awak..Rumah ni besar sangatlah..Sunyi pula.."

" Nanti meriah la tuu.."

" Maksud awak ?"

Hana menayangkan wajah innocentnya.Beomgyu pula tersengih-sengih memandangnya.Segera dia mematikan television.

Mata Hana membulat saat Beomgyu mengangkat tubuhnya.

" Apa awak buat ni ?!"

" Tadi kata sunyi..Nak bagi meriah la.."

Hana yang sedar akan maksud suaminya itu segera menampar-nampar lengan suaminya.Dia belum bersedia lagi untuk semua itu.

" Yah Choi Beomgyu !!"

" Ya Choi Hana ??"

Beomgyu ketawa kecil melihat mulut Hana yang memuncung.Dia mencium sekilas bibir Hana.

" Muncunglah lagi.Saya kiss nanti."

" Yah gatal !!"

THE END-

----------------------

Akhirnya tamat sudah fanfiction yang bertajuk I Will Have you ini !!

Terima kasih kepada siapa yang sudi membaca dan vote ff merapu ni !

Jasa anda akan sentiasa saya kenang..Love you all !!


I Will Have You-Choi BeomgyuWhere stories live. Discover now