~Łukasz~
Lezałem z moim chłopakiem na łózku oglądając jakiś film na cda. Ten film to chyba "Zmierzch" czy cos takiego.
Marek wtulał się w mój tors.Kocham tego skrzata jak jeszcze nigdy nie kochałem żadnej laski.
Może to on był moim przeznaczeniem?-kocham cie Ukiś
-Ja ciebie też skarbie- uśmiechnąłem sie.
Poczułem jego usta na mojej szyi.
Wiedziałem że zrobił mi Malinke. Może dwie?;Mmmm- Mruknąłem przez co Blondynek się uśmiechnął.
-Kotek mój- wyszeptał cichutko do mojego ucha.
-Jesteś Całym moim życiem, Maluszku- pocałowałem go w usta. Chłopak oddawał każdy pocałunek. Zacząłem go pogłębiać.
Kocham go. Kocham go kurwa nad życie. Kumacie to? On jest mój!
Zabrzmiałem jak psychol. Ale nic nie poradze Skarby.~Skip time ~
Oo t-tak Łukasz mmmm- czułem że chłopak jest bliski.
Zdjąłem jego spodnie i bokserki.
Zobaczyłem że "Kolega" Marka stał na baczność.Chwyciłem jego członka (Aut. boże xDDDDD)
I zacząłem go Masować od czasu do czasu przerywając.-Łu-Łuka-Łukaasz ja nie wytrzymam.- mruczał.
-Jeszcze moment Kochanie.- szepnołem
-A-Ale..błagam Cie Skarbie.
-Chwilka- uśmiechnąłem się.
Po jakimś już czasie wziąłem członka Marka do ust i zacząłem robic mu dobrze.
Nie mineło duzo czasu a młodszy doszedl w moje usta.
Połknołem jego Spermę.Opadliśmy na łóżku.
Markek znów wtulił się we mnie.-I jak było Skarbie?
-Cudownie Ukiś- uśmiechnął się i zasnął a ja zaraz po nim odpłynąłem w kraine snu.
~Skip time v2~
Była około drugiej w nocy.
Obudziły mnie hałasy dochodzące z kuchni.Włamanie? O kurwa.
Zeszlem na dol. Zapalając światło w kuchni.Zobaczyłem....OSKARA JEDZĄCEGO NALEŚNIKI.
-Możesz nie straszyć?!
-Sory. Ale nie mogłem spać przez te hałasy z sypialni Marka.Co się tam działo?
-Nie twoja sprawa!
Wrociłem do Marka który nadal spał.
Położyłem się obok i znow zasnąłem.Tak jakoś w trakcie snu zadałem pytanie sobie czy ktoś tu pamięta czasy Wawrzyniaka na asku.
Czy ktoś pamięta #W
czy zapomnieli...
Poczułem uścisk Marka i zasnąłem nie budząc się już tej nocy.***
Cześć! :D
Wiem krotki bo ma trochę ponad 300 słow.
Ale jest pisany na W-F'ie i tak jakoś 😅F2: nie wiem czy moge to powiedziec ale dobra, pisze z chłopakami na mess i Karolinką. 😁❤❤❤
Dowidzenia !
CZYTASZ
|| Celui Que j'aime || KxK
FanfictionDwójka chłopaków którzy oddaliby za siebie życie pewnego dnia poczuła do siebie coś więcej niż kiedykolwiek.. Lecz wszystko co dopiero kończy się szybko, prawda? Czy uda im się wrócić do siebie mimo wielu przeszkód? Będzie tak samo a może nawet lep...