Hiányoztál

2K 170 36
                                    

(Név) halkan dúdolva lépkedett az utcán, maga mögött lebegtetve a dobozokat, ahogy a UA felé ment.

- Menni, menni. De hova? Hát, az új iskolámba!

Kuncogott egy kicsit, ahogy az idétlen szöveget ismételte magában, ütemesen, akárcsak egy óvodás.

Hirtelen lépteket hallott meg maga mögött. Vagyis, nem is lépteket. Jobban illett volna rá az a kifejezés, hogy "annyira sprintel valaki, hogy a cipő talpa ütemesen a betonba verődik, és még a lihegését is hallani lehet".

Aztán (Név) észrevette, hogy egyenesen felé tart az illető, nem akarta kikerülni, egyenesen neki futott volna, ha az utolsó pillanatban le nem hajol, pont úgy, mint előző nap Bakugou.

Egy szőke fiú bukfencezett végig a földön. A lány gyorsan megismerte, ahogy felemelte a fejét, és meglátta a néhány fekete tincset. Tudta, ki az, mégis... fogalma sem volt a nevéről.

- Öm... - próbált visszaemlékezni. - Kominora-kun? - tett egy kísérletet.

A fiú elnevette magát, ahogy feltápászkodott a földről. Lazán leporolta a nadrágját, majd mosolyogva a lányra nézett.

- Majdnem. A mássalhangzók stimmeltek - nevetett fel ismét. - Kaminari, egyébként - kacsintott.

- Sajnálom, elég rossz a névmemóriám! - tette össze a tenyereit (Név), mintha imádkozna.

- Semmi baj, nyugi - legyintett Kaminari.

A fiú elkezdett hátrafelé sétálni, hogy tarthassa a lánnyal a szemkontaktust. (Név) is elindult, jókedvűen mosolyogva, enyhén lóbálva a karját.

- Milyen eddig a UA, (Név)-chan? - kérdezte Kaminari, ahogy lenézett a lányra. Ő megértette a célzást, és csak elfordította a fejét a "chan" hallatán. Nem tehetett róla, hogy az emberek 90%-a magasabb volt nála!

- Egy nap alatt nem igazán tudok mit mondani - rántotta meg végül a vállát válaszként.

- Tényleg, és mi van Baku-val? Ismered? - vonta fel az egyik szemöldökét a fiú. - Tegnap kérdezgettük, de nem írt vissza senkinek.

- Gyerekkori barátok vagyunk. Katsuki, Deku, és én - magyarázta meg mosolyogva (Név).

- Azta, Deku-nak hívod - tette drámaian a szája elé a kézet Kaminari. - Igazat mondhatsz.

A lány halkan felkuncogott.

- Miért hazudnék?

***

Kaminari és (Név) együttes felbukkanása apróbb zavargást keltett az osztályban. A lányok elrángatták az új diákot, és kikérdezték mindenről. A végére (Név) egészen sápadtnak tűnt, a folyamatos kérdések elszívták az energiáját.

Denki-t is hasonlóan voncolták el, csak az kissé erőszakosabb volt. Bakugou megfogta a nyakánál fogva, és kicibálta az osztályból. Midoriya követte őket, és furcsa módon egy szót se szólt Katsuki agresszív viselkedéséről.

Kaminari néhány pillanat múlva azt érezte, hogy a falnak csapódik, és a nyakán a nyomás végre megszűnik.

- Kaminari.

A fiú összerándult. Eddig mindig azon gondolkozott, Bakugou miért nem nevezi az igazi nevén, de most, hogy hallotta, úgy döntött jó lesz neki a "Hülye pofa" is.

- Mi volt ez a kis jelenet, ha? - kérdezte Katsuki, egy kidagadó érrel a halántékán.

Denki kicsit megremegett. Mit tett, amiért ezt kapja?

Just friends (Bakugou x Reader) /Befejezett/Where stories live. Discover now