Közel egy hét kellett, mire az A osztály mentőakciója kész lett. Most pedig, ahogy a csapat fele egy fekete ajtó előtt állt, a másik fele pedig az utcából nyíló sikátorokban figyelt, mindenkin izgalom száguldott végig.
A rendőrök és a hősök segítségével sikerült kideríteniük, hol is rejtőzik a Gonosztevők Szövetsége. Egy eldugott raktár lett az ideiglenes otthonuk, ahogy az kiderült.
Bakugou az egyik szűkös sikátorban állt, kissé idegesen, de leginkább izgatottan felnézve az épületre. Mellette a csapat többi tagján is hasonló érzelmek futottak végig, ez az arckifejezésükből eléggé egyértelmű volt.
A mellettük álló hősök, Mirko, Present Mic és Best Jeanist, magabiztosan pillantottak egymásra, és a diákokra. Biztosak voltak benne, hogy a terv sikeres lesz, és ez azt jelentette, hogy a Gonosztevők Szövetsége akár rácsok mögé is kerülhet.
Izuku, Kaminari-val, és néhány más diákkal az ajtó előtt állt, és készek voltak arra, hogy az előttük álló hősök bármelyik pillanatban betörjék azt. Endeavor, Eraserhead és Midnight volt velük, akik elszántan néztek össze, majd a diákokra.
Az akció egyszerű volt. A fenti csapat az A-terv, akik lefegyverzik a Szövetséget, a B-terv pedig, ha valami mégis balul sül el, a lenti csoport. Defenzív és offenzív részekre voltak szedve, akiknek jobban ment az ártalmatlanítás, azok a fent lévő emberekhez tartoztak, a többiek pedig lent voltak.
Midnight képessége miatt mindenki gázálarcot viselt, a nő pedig le is húzta a ruhát a karjáról, abban a pillanatban, hogy Endeavor betörte az ajtót.
***
(Név) tudta, hogy vannak az ajtó előtt, de fogalma sem volt kik, vagy hányan. Érezte, hogy kevesebb lesz a levegő, de semmi mást nem tudott megállapítani.
Amint arra gondolt, hogy Izuku-ék jöttek segíteni neki, kissé lenyugodott, és végül nem szólalt meg.
Az ajtó hatalmas robajjal nyílt ki, és, ha (Név) jól látta, ki is szakadt a keretéből. Amit először meglátott az Endeavor volt, majd lilás füst. Körülötte a Szövetség tagjai egytől egyig a földre hulltak, ő pedig kissé pánikolva nézett körbe, Kurogiri-t keresve. Ha őt nem ütik ki, semmi sem lesz az egészből.
Eközben a hősök, és az osztálytársainak egy része már a szobában volt, a lila füst pedig hozzá is elért. Megpróbálta a képességével távol tartani, de nem sikerült, ő pedig meglepődve nézett maga elé. Egy apró levegővétellel később már zuhanni is kezdett a föld felé.
***
Izuku amint meglátta, hogy (Név) kezdi elveszteni az eszméletét, odament és elkapta. Nem akarta, hogy valami baja legyen, ha esetleg beüti a fejét, és egyébként sem kellett volna zajt csapniuk, hiszen Kurogiri még mindig nem volt ott.
Midoriya felnézett a hősökre, akik csak egyet bólintottak. Eddig minden a terv szerint ment, most pedig Izuku felállt, a lánnyal a kezében, és kifutott az épületből. Hiszen ez elsősorban egy mentőakció, itt (Név) biztonsága volt a fontos.
***
Bakugou hihetetlen megkönnyebbülést érzett, amikor meglátta, hogy Izuku (Név)-vel a kezében fut a lenti csapat felé. A lányt betakarták, és Midoriya ott maradt mellette, arra az esetre, ha véletlenül felébredne.
Katsuki felnézett az épületre, ahol a csapat másik fele volt, és tudta, hogy megvan, amiért jöttek.
***
YOU ARE READING
Just friends (Bakugou x Reader) /Befejezett/
Fanfiction(Név) (Vezetéknév) és Bakugou Katsuki azok a személyek, akik az első pillantásra úgy néznek ki, mintha egymás ellentétei lennének. Ezt az állítást csak egy közös múlt, és néhány titok cáfolja meg. Bnha fanfiction... Katsu miatt káromkodással. Ezentú...