Csak barátok

1.3K 72 16
                                    

A fejezetben csata jelenet és egy karakter halála található.

Ha valaki érzékeny az ilyenre, óvatosan!

Inasa már haza ment, hetek is elteltek. Senki nem gondolta, hogy ez fog történni.

De mégis, az egyik nap, amikor az osztály egy része kimozdult, és közösen elmentek megnézni egy filmet, a Gonosztevők Szövetsége rájuk támadt.

***

(Név) nem is tudta néhány másodpercig, hogy mégis mi történt. Az egyik pillanatban még Kaminari-val beszélgetett, a másikban pedig a fiú az egyik épület falának csapódott.

- Gonosztevők!

Több sikolyt és kilátást is hallott, de nem igazán tudta őket feldolgozni, mert egyenesen Toga nézett vele szembe.

Egy pillanatra oldalra nézett, hogy felmérje mennyien vannak. Használnia kéne a képességét, vagy tartogassa az energiáját későbbre?

Csak Davi kék tüzét kapta el, mielőtt egy kés az arca felé mozdult, neki pedig el kellett hajolnia, hogy ne sérüljön meg.

Így is lett egy kis karcolás az arcán, amihez egyből odakapott, de szerencsére csak enyhén vérzett.

- Mit akartok? - kérdezte (Név), miközben elkezdett kis kavicsokat lebegtetni, hogy fegyvernek használja őket.

- Nem egyértelmű? - nevetett fel Toga, majd egyenesen a lányra nézett őrülten csillogó szemeivel. - A halálodat!

***

Bakugou nem értette egy pillanatig, hogy mi történik, de amint füstszagot érzett, és kék színt látott, rájött.

Dabi gondolkodás nélkül mozdult, gyorsan, és hatékonyan, ahogy azt már ismerte. Mikor a feje felé kapott, azzal a céllal, hogy felgyújtsa, Bakugou hátra hajolt, megfogta az alkarjár, és egyszerűen átdobta a válla felett.

Kellett pár pillanat, míg Dabi feltápászkodott, de ez pont elég volt arra, hogy Bakugou körbenézzen.

Balra egy magas tűzfalat látott, amin semmi eséllyel nem lehetett átjutni. Az utca két oldalán lévő házig ért, amik elkezdtek meggyulladni, és ugyanolyan színnel égni.

Midoriya éppen Twice-szal harcolt, és Tokoyami sietett mellé segíteni. Jirou és Yaomomo Spiner ellen vívtak, ügyes csapatmunkával. Todoroki a jég segítségével az ott lévő többi embert próbálta minél gyorsabban más irányba terelni.

Kirishima pedig az egyik épülethez futott, ahol Kaminari vérző fejjel feküdt.

Odaért hozzá, és megérintette, várva valamilyen reakcióra, de semmit nem kapott. Hátrafordult, egy pillanatra pont összetalálkozott a szemük Katsuki-val. Látta rajta azt a gyötrelmet, amit sosem akart maga átélni, azt a félelmet, ami tudta, hogy Kirishima egész testét rázza abban a pillanatban.

- Menj! Vidd kórházba! - kiáltotta Bakugou, gondolkodás nélkül.

Kirishima felpillantott, bólintott egyet, majd óvatosan felemelte Kaminari-t.

Bakugou pislantott egyet, majd kék lángokat látott a szeme előtt, amik elől éppen el tudott ugrani.

- Ide nézz, ha veled harcolnak! - mordult fel Dabi.

Just friends (Bakugou x Reader) /Befejezett/Where stories live. Discover now