5

24 6 0
                                    

- Tātad tu gribi man teikt , kad šo kafeinīcu spēj redzēt tikai tādi kā mēs ?- viegli sarugdama uzacis, jautāju

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




- Tātad tu gribi man teikt , kad šo kafeinīcu spēj redzēt tikai tādi kā mēs ?- viegli sarugdama uzacis, jautāju.
- Jā, un ienākt iekšā arī varam tikai mēs,- smaidot meitene atbildēja.
- Tas ir diezgan intresanti, pirmo reizi ko tādu dzirdu,- viegli iesmejoties , sacīju.
- Es zinu, tas ir ļoti forši, nav jāuztraucās kad kāds no cilvēkiem redzēs mūs ,- Rebeka viegli pasmaidot, sacīja.
- Tas gan, - pasmaidot sacīja.
- Vispār kādi vēji tevi atpūtuši uz Kaliforniju ? - Rebeka padzeroties malku no sava kokteiļa, jautāja.
- Mēs ar labāko draugu meklējam kādu cilvēku, un nolēmāk sākt ar šejieni,- viegli paraustot plecus, atbildēju.
- Ja var zināt kādu , un kāpēc ?- meitene ar zinkārīgām acīm lūkojoties uz mani, jautāja.
Es nezinu kāpēc, bet man ir sajūta kad varu uzticēties viņai, iespējams pat varbūt viņa mums varēs palīdzēt.
- Mani pāris mēnešus atpakaļ pārvēta par vampīri, bet mans labākais draugs viemēr ir bijis vilkatis, un mēs nevēlamies nekad šķirties, tāpēc vēlamies atrast raganu kas spēs mainīt to , - viegli iekožot sev lūpā, atbildēju.
- Ļauj minēt, tev viņš patīk, ne ?- meitene plaši smaidot, jautāja.
- Ak Dievs nē, es viņu redzu tikai kā brāli , labāko draugu un viss,- skaļi iesmejoties, atbildēju , kas lika Rebekas pašai viegli iesmieties.
- Intresanti , es domāju kad tā ir mīlestība kas nevēlas lai jūs šķiraties, bet kļūdījos,- meitene viegli pasmaidot, sacīja.
- Tas ir cilvēcīgi kļūdīties,- viegli pasmaidot , sacīju.
- Bet mēs neesam cilvēki ,- Rebeka atkal jau iesmejoties, sacīja.
- Taisnība, es vēl jo projām nespēju pierast pie tā kad esmu vampīre,- viegli pasmaidot, sacīju.
- Tā varētu būt, bet ja var zināt, jūs jau ziniet kādu raganu kas spētu jums palīdzēt ,- meitene jautāja, un sāka dzert koteili.
- Jā, Džesika,- klusām atbildēju meiteni, kas lika viņai aizrīties.
- Visvarenajai Džesikai ?- Rebeka ar lielām acīm jautāja, kas lika man pamāt ar galvu.
- Tu viņu zini ? - ar cerību pilnām acīm, lūkodamās uz viņas, jautājā.
- Šeit visi zin par viņu, bet reti kurš ir kādreiz saticis, šajā Kafeinīcā viņa agrāk pavadīja savu laiku ļoti daudz, šeit agrāk strādāja viena no viņas labākajam draudzenēm ,- Rebeka plaši smaidot, atbildēja.
- Tu vari man pastāstīt ko zini par viņu ?- Plaši smaidot jautāju meitenei.
- Cik es esmu lasījusi vēsturē, viņa bija karaļa un karalienes meitene, bet vecāki pavālēja viņu nogalināt. Viens no sargiem bija aizdevis viņu uz mežu nogalaināt, bet Džesiku izglāba Violeta. Tai laikā viņa bija ļoti spēcīga ragana. Teiksim tā, Violeta un viņa dēls Džesikai ļoti sajauca prātu kad viņa nogalināja savus vecākus un bija saderinājusies ar Violetas dēlu. Laikam ejot viņa saprata kad tas bija Violetas un viņa dēla plāns, viņi vēlējās valdīt pār pasauli. Toriez Džesika arī saprata savu likteni, viņai bija jāglābj pasaule. Atkal laikam ejo , viņa bija daudz trenējusies un savākusi savu komandu , bet ir viens bet. Džesikai bija sava sliktā puse, tā ko bija radījusi Violeta. Naktī kad viņa bija saviem draugiem pastāstijusi par savu plānu un to kad viņiem būs jāglābj pasaule, Džesikas sliktā puse izlauzās uz ārā . Viņa bija tikai divas iespējas, glābt pasauli um mirt pašai, vai ļaut mirt pasaulei. Protams kad viņa toreiz izvēlējās pirmo . Tā arī viņa kļūva par visuma pasaules karalieni . Gadi gāja, viņa vēroja kā viņas draugi trenējas un kļūst stiprāki. Kā viņas mīlestība dzīvo uz priekšu. Džesika visuma pasaulē atrada sev citu , viņa saderiājās, uzzināja kad viņai pat ir brālis. Bet protams liktenis laikam bija savādāk lēmusis. Viņa atgriezās uz zemes. Uzvarēja kaujā, aizbēga no savas mīlestības bet beigās viņš viņu atrada. Cik tagad esmu dzirdējusi, viņiem ir dēls , viņš ceļojot pa pasauli, bet neviens nezin kā viņš izskatās vai kur patiesībā dzīvo viņa vecāki. Kurš zin, varbūt pat mēs esam reiz satikuši viņu,- meitene viegli pasmaidot, beidza stāstīt.


 Kurš zin, varbūt pat mēs esam reiz satikuši viņu,- meitene viegli pasmaidot, beidza stāstīt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Atšķirīgie Where stories live. Discover now