🏀...
Aradan bir gün sonra, okulun basketbol maçı vardı, başka bir kolejle hemde herkez sahaya toplanmış deli gibi bağırıyordu, bağırın annam bağırın bağırmak iyidir bende size topluca söverek bağıracağım.
"masal kanka çiko istermisin"
Elindeki iki çikolatayı gösterdi, çikolata deninilince akla hemen onun adı gelir masal masal masal hihihi..
"hayır dersem çarpılırım"
Elindeki çikolatayı hemen aldım ,açtım bir ısırık aldım gözlerimi kapattım, yavaşça açtım Allahım iyki var şu çikolata.
"sen muhtteşemsin melek çikolata efendimiss kıymetlimiss"
melekle ikimiz gülerken, melek şaşkınca beni dürttü sahaya çıkıyolardı "ayy başlıyor !"
dedi heyecanlı heyecanlı, sarı sırık ciddi duruyodu ilk defa bunu bu kadar ciddi görüyorum, karşısındakilere dövücekmiş gibi bakması ayrı garipti tabi karşıdakilerde öyle bakıyodu.
"melek kanka bunlar neden böyle bakıyorlar?"
"şimdi! bizim takım başkanı Burak,karşıdaki takım kaptanı Tunç.Geçmişte bir şeyler yaşamışlar,anlaşamamazlık gibi araları fena bozuk,kanka nefret ediyolar birbirlerinden inşallah kavga çıkmaz çıkışta"
Bize doğru uzun boylu kahverengi saçlı çocuk yaklaştı. "kuzi benim suluk nerde" Melek ağzını açtı hafifçe kaşları kalktı çantasını açtı suluğu çıkarttı. "al kuzi çıkışta görüşürüz" dedi. "görüşürüz"dedi çocuk ordan hızlıca ayrıldı.Maçı heycanla izliyorduk, lan gerginlik basmıştı bana. Bir baskett attmıştık ,bizimkiler heycandan bağırıp birbirlerine sarılması. Burak gaza gelip hızlanması, yukarıya zıplaması ağır çekim olmuştu forma yukarıya kalkması baklavaların gözükmesi kendine gel masal!
Ve basket! işte bu be karşıdakilerin moreli bozulmuştu düdük çaldı.Yarım saat mola, bizim Melek kuzeninin yanına gitti,zorla benide götürdü salak sırık olduğu için gitmek istememiştim."selam kuzi muhteşemdin her zamanki gibi"
"saol be kuzi"
"tanıştırıyım masal kerem masal kerem"
Çocuk bana elini uzattı ve hafifçe gülümsedi.
"memnun oldum masal"
Tam tuttucakken elime hızlıca havlu çarptı, yine geldi bana keçiler, sağa döndüm aa organik mal sırık şaştıkmı hayır.
"Lan lan sen senin amacın ne he ? ders almadınmı yeterince sen?"
"gerçekten yanlışlıkla oldu"
Bu çocuk daha demin ciddiydi ne bokuma gülüyor? anlamıyorum. "bana bak benimle uğraşma, bak eğer birisini döversem başım belaya girer ve.. o yüzden uslu dur"
"trabzona gitmeni istemem prenses"
"Ey Allahım..sen yardım et yoksa ben bu çocuğu o biçim dövücem! bir saniye bu nerden biliyordu Trabzona gideceğimi?"....
Maç başlamıştı; evet yüzündeki gülümseme ciddiye dönüşmüştü,bu çocuk neyin kafasında bilmiyorum, ama şahsen ben düşmanıma karşısında gülerdim bu ne demek mi oluyordu: güçülüyüm, yıkılmadım,dimdik ayaktayım demek oluyordu, düdük çaldı maç başladı.
Maçı Buraklar kazanmıştı,çıkartmıştı yine o gamzesini, karşı tarafta öküzün trene bakar gibi bakıyorlardı, ee kaybetmenin acısı buydu.
Çıkışta Melek kuzeninin yanına gitti, otamatik olarak bende gitmek zorunda kalmıştım. Burak'ın üstündeki sweatshirt'e düşmüştüm çok güzel benim olmalı.
"üstündekini nerden aldın?!"
"***** mağzasından"
" çok güzel "
"benimle buluşursan senin olabilir "Ne çıkarcı çocuk ama pis pis sırıtıyodu yakındıkta "hayır bi kıyafet için seninle buluşmam çıkarcı erkeklerden nefret ederim"
"çıkarcı değilim"
"belli oluyor! "dedim.O sırada Tunç geldi,sinirli ve ,öfkeliydi yüzünden anlaşılıyordu içim de kötü bir his oldu kesin kavga çıkcaktı.
"Lan burak!"
Burak ciddiliğini bozmadı,Burak'a baktım ona doğru yavaşça yürüdü, kavga çıkmasın diye bende yanlarına gittim.
"Beyler sakin oluyoruz lütfen olay çıkarmayın"
"sen karışma masal""nedemek karışma ya! yeter ayrılın ikiniz ne yapıcaksınız dövüşücek misiniz ?!"
"SEN KARIŞMA DEDİM!" Burak bir an avazı çıkana kadar bağırdı, durgunlaştım demekki iyilik yaramıyor senmisin bana bağıran, bunu söylemezsem ölürüm "Ne bok yiyosan ye karışmıyorum aptal!"
Arkama bile bakmadan çekip gittim ordan, hayır yani bağırdı bana bana bağırdı,şaka gibi sanki ben dedim git çocuğa kafa tut diye, arkamdanda melek bağırıyordu.
"ya Masal bekle!"
"yalnız kalmaya ihtiyacım var Melek lütfen"
Yoldan geçen taksiyi durdurdum,nasıl olsa okulun çıkış saatindeydik, salak sırık çok kötü bağırmıştı,boş ver diyorsunuz ama olmuyor, dürüst olmak gerekirse çok duygusal ve çok çıt kırıldım insanım bakmayın böyle fazla cesaretli olduğuma..
Mutsuz mutsuz anahtarla kapıyı açtım; anahtarı alıp kapıyı kapattım,!karnımdada bir sancı vardı,tarif edilemez dolaptan ağrı kesici yuttum pijamalarımı giyindim ,yorgan ve,yastık aldım havada soğuktu aralığın 9'undayız malum,evde çikolata yok canım çikolata çekiyordu ki..TAK!mesaj geldi.WP-
gözcü-"Ne yapıyorsun"
masal-"karın ağrısından ölüyom! evdede tekim zaten "
gözcü-"İlaç içtinmi"
masal-"evet canım çikolata istiyo benim ağlıycm şimdi🥺🥺"
gözcü-"çok mu ya"
masal-"zaten bu gün başıma gelmeyen kalmadı sende soru sorma bana sinirden mi ağlasam çikolatanın yokluğunamı bilemedim 😭"
gözcü-"ağlama bak bende ağlarım ağlama"
masal-"ya nasıl ağlamamayayım kardeşim ya bir yandan aptal burak bir yandan hastalık aptal burak okula gidince dövmezsem onu şerefsizim bana orda nasıl hayvan gibi bağırdı sinirlerimi bozdu"
gözcü-"anlaşılan baya bir sinirlenmişsin ne yaptı sana?"
masal-"kavgaya tutuşcaktı bende ayırmaya çalıştım öküz gibi bağırdı "
gözcü-"tabi sende çok kırılgan bir insansın hemen kırıldın.."
masal-"evet "
gözcü-"özür dilerim"
masal-"nE?"
gözcü-"bunları yaşadığın için özür dilerim "
masal-"sen niye özür diliyosun anlamadım ama neyse.."
gözcü-"benim işlerim var sonra konuşsak prenses?"
masal-"sinirden ağlıcam prenses dedi 🥺"
gözcü-"aman sakın.."
....
Aradan 15 dakika sonra kapı zili çaldı;
zar zor kalktım yerimden,kapıyı açtım kargocu ilk başta annem babam yollamıştır diye düşündüm,aldım kutuyu kapıyı kapattım, kutuyu açtım zar zor altınmı var be bu ne! bant içini açtım Oha çikolata dolu lan her çeşit var beyaz çikolataya kadar içindede not vardı.Gözcü ;
Sana afiyet olsun birdaha sakın ağlama sana daha çok gülmek yakışıyor güzelim..❤️
yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu,Allahım beni düşünen bir insan vardı sonunda ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Gözcü;Gizemli çocuk? (Texting)
Romance⭐️2019 'da yazılmıştır⭐️ ❗️ küfür içeriklidir❗️ ⚠️ Çok hızlı yazan birisi olduğum için yazım hatalarım olabilir lütfen görmezden gelirseniz sevinirim ☺️ Tamamlandı✔️✔️ Bu benim ilk kurgum ve bunu ergenkenlik döneminde yazmıştım yazım hatalarım olabi...