....
Bir kaç gün boyunca bu gözcü denilen sapık mal herif peşimi bırakmıyordu, hayır çocuk evimin adersine kadar biliyor polisi arıyacağım en sonunda o olucak,dün çiçek yolladı bide yine not ,Allahım bi bulsamda şunun gözünü morartsam tek dileğim bu yoksa sinir krizi geçircem..!
Markette uğramıştım,bir kaç abur cubur aldım yabancı dizi izlerken cips güzel oluyordu mükemmel,bu gün cumartesi okul yok miss haftasonu güzeldir onu sevin. Eve çıktım üstümdeki montu çıkarttım, televizyonu açtım cips vb. hazırlarken telefonuma mesaj gelmişti babam veya annem atmıştır diye elime aldım.054*******-"Beğendinmi çiçekleri senin kadar güzel olamazlar ama :)"
Şimdi si**** belanı gözcü Allahh tutmayın beni sövücem ben dayanamıyom.
masal-"Lan bana bak çiçeğinide senide ayrı si**** anladın al onu müsait bir yerine sok"
054******-" senin için onca uğraştım haftalarca günlerce bu mu karşılıgı çıt kırıldım :("
masal-"kimsin sen ? sapık falanmı bak Allah belamı bersinki polisi ararım taciz ediliyorum diye iki sene üç sene ömrün mapuslarda geçer bi sal beni oğlum derdin ne dayakmı çok istiyosan çık karşıma"
054******-"sapık falan değilim sadece seni gördüğüm ilk gün miğdemde kelebekler uçuştu senden hoşlanıyorum"
masal-"hayda kardeş ben lezbiyenim benden vaz geç"
Keşke lezbiyen olsaydım en azından uzun bir ilişkim falan olurdu benden vaz geçsin diye yalan söyledim.
WP-
054*******-"lezbiyen falan değilsin sadece erkeklere fazla güvenin yok"
masal-"lan sen nerden biliyosun bunları"
05*******-"senin hakkında her şeyi biliyorum desem?"
masal-"ya tabi cnm okulda duy gel burda anlat kız nasıl düşürülür vol 1 temalı çalışmaya hg"
054*****'ü gözcü diye kaydettiniz....
gözcü-"mesala dövüş sporlarına ilgi duyuyosun zaten kendin dövüşçüsün kahveyi şekerli seviyosun pc oyunlarını deli gibi seviyosun en sevdiğin renk siyah mavi toz pembe mor birde motorun var isimi bile var motorun canın bir şeye sıkkınken onunla konuşuyosun dmdmdmdmdm trabzonlusun baban seni izmire ceza olarak yolladı ve son olarakta çok duygusalsın ama saklanıyorsun temiz kalplisin ve çok güzelsin"
Mesajları ağzım açık okuyorum,lan oha bi erkek sırf benim için bunlarımı ögrendi pff lan bu zamana kadar tüm erkekler bana böyle gelmemişti, ilk defa bir erkek benim hakkımda çok şey biliyordu,dikkatimi çekmişti bizim okuldandı bu kesin, çünkü mektupları hep okuldan alıyorum bence konuşmaya değer birisine benziyor.
masal-"yuh lan beklemezdim böyle bir şey 😓"
gözcü-"haftalar geçti ama bunları öğreneli iki günümü aldı basitti yani"
masal-"maşşallah baya iyi gözcülük yapıyosun kimsin ne boksun bilmiyorum ama konuşmaya değer birisine benziyorsun"
gözcü-"biliyorum dibindeyim ama beni asla fark edemiyceksin çünkü beni ne zaman seversen o zaman karşına çıkcağım"
masal-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Gözcü;Gizemli çocuk? (Texting)
Romance⭐️2019 'da yazılmıştır⭐️ ❗️ küfür içeriklidir❗️ ⚠️ Çok hızlı yazan birisi olduğum için yazım hatalarım olabilir lütfen görmezden gelirseniz sevinirim ☺️ Tamamlandı✔️✔️ Bu benim ilk kurgum ve bunu ergenkenlik döneminde yazmıştım yazım hatalarım olabi...