19.

2.4K 120 5
                                    

❤️ İyi okumalar! ❤️

Akşam olmuştu Bara inicektik Melek illa ben hazırlayacağım seni diye tutturdu bende beyaz bayrak sallayarak kabul ettim. Beni hazırlarken Allahım bitsin şu çille diye dua ediyordum kız olmak zor bu hayatta süsleniceksin saçın başın ayrı bi dert off off..!

"Oha muhteşemsin!" heycanlı heycanlı bana bakıyordu Melek "Sonunda ya" dedim kalktım elbisemi giyindim Melek zaten hazırdı.
Aşağıya indiğimizde kulak zarımın patlamasına az kalmıştı ortamda dans eden yılışık sevgililer nereye kusuyoruz...

Keremleri gördük Melek ellimden tuttuğu gibi sürükledi beni "Lan yavaş dur ayaklarım var şükür sakat değilim!"
"Oo kanki bu ne güzellik ya partinin disko topu gibi parlıyorsun"
"o nasıl bir iltifat lan?" Övdümü gömdümü belli değildi arkadan Alara ve Burak geldi.
"selam!" dedi Alara. "Hoşgeldiniz"

Burak yanıma yaklaştı tabi bizim üçlü daldı sohbete "çok güzel olmuşsun" kulağıma eğilip söyledi kulağımı tuttum ve ona baktım o an irkilmiştim "Teşekkürler sende güzel olmuşsun" Salaklık oranı %100 bir erkeğe sende güzel olmuşsun dedim evet utancımdan ne diyeceğimi şaşırdım siz sizin olun ben gibi olmayın gençler! Etraf çok sesliydi renkli renkli ışıklar iğrenç ordakiler öpüşüyor mu? öpüşmüyor dürüm yiyor sanki iğrenç
"Ben içecek almaya gidiyim "

Aslında içecek almayacaktım dışarıya çıktım hava almak için. Çok gergindim sebebi Burak olsa gerek.

"Masal" arkama döndüm tanımadığım bir ses tonuydu "sen kimsin ismimi nerden biliyorsun?"
"Burak seni bir yere davet ediyor beni takip et"
Çocuğu takip ettim Otele girmiştik asansöre bindik. Kapı açılmıştı burası otelin en üst katıydı "Neler oluyor neden buraya getirdin beni MMHP!!!!!" Gözlerim bulanıklaşmıştı Hayır kafama sıçıyım nasıl...

....

Yazar'dan;

"Kızı yatağa yatırın" dedi adam telefonunu çıkardı ve arama yerine bastı "Alo Tunç bey kız burda" Tunç pislik gülüşünü sergilemişti Burak'ın değerlisi elindeydi "Güzel kızı sandalyeye bağlayın hemen geliyorum"
Tunç telefonu kapattı ve içkisini kafaya dikmişti boş bardağı ise masaya vurdu ve ordan ayrıldı hızlıca.

....

Masal'dan;

Gözlerimi açtığımda her yer bulanıktı başında kahrolasıca ağrı vardı "Nokuyor lan nerdeyim ben!" Karşımda Tunç piçini görmüştüm pis pis sırıtıyordu ayağa kalkmaya çalıştım ayaklarım ellerim bağlıydı 'siktir' kendi kendime sessizce söyleniyordum beni deli bulabilirsiniz evet deliyim raporum bile var.
"Lan bu ne oğlum niye bağladınız beni şerefsizler !"
"Şş! ayıp oluyor ama güzelim senin gibi kıza yakışıyor mu?"

"Sanane lan DAVAR! çözün beni lan!"

"Masalcığım Davar falan olmuyor ama değilmi Burak'ın prensesi!"

"Sana ne yakışır biliyomusun Tunç?!"

"Ne yakışır?" tek kaşını kaldırdı.

"Böyle sol göze bir şişlik bide mor gözlerini ortaya çıkarır yakışır bide dudağına kırmızı bak dudaklarını güzel gösterir istiyorsan uygulaya bilirim ama çözmen gerek he ne dersin!?"
Tıslamıştım bağırarak Allahın cezası Tunç beni rehin almıştı bendede suç mal gibi kandım kafama sıçıyım!

"yok ben böyle yakışıklıyım peki sana ne yakışır bi düşünelim.."

Etrafımda dolaşmaya başladı elini çenesiyle kaşıyordu elini şıklattı ve kocaman gülümsedi
"Aha buldum Ağzına bant yapıştırırsak çok daha güzel olursun"

Bay Gözcü;Gizemli çocuk? (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin