...
Sabah alarmı çalmıştı zar zor kalktım her zamanki gibi yüzümü yıkayınca kendime gelmiştim hava biraz sisliydi üstüme formamı giyindim kahvaltı ettikden sonra okulun yolunu tuttum. Okula geldiğimde bahçede kimse yoktu geç'de kalkmamıştım tam zamanında yetişmiştim koşarak içeriye girdim sınıfa çıktım. Neyseki daha zil çalmamıştı rahatlıkla bir oh çektim.
"kanka noldu nefes nefesesin"
"geç kaldım sandım ya"
"aslında daha erken 30 dakika falan var"
"yapma be"
"gerçekler acıdır dostum"dedi melek omzunu silkerek.
Koridora doğru yürürken bizim ayı boğan sırık koridorda mal mal kahkaha atıyordu arkadaşlarıyla elindede kendisi gibi top taşıyodu. Çok acımasızım lanet olsun çocuğa laf sokmadan duramıyorum oda inek gibi bağırmasaymış suçsuzum hakim bey o başlattı..
yüzündeki gülümseme düşmüştü bana sezercik gibi bakıyodu bakma şöyle be çocuğum göz devirdim ordan uzaklaştım kolumdan birisi tuttu anide kolu tuttup yan çevirdim acıyla bir adet bağıran burak vardı.
"AHH!! S-sakin benim"
Kolu bıraktım gözlerimi hafifçe kıstım ona baktım "Ne var sırık!?"
"ya kızım bi dursan konuşmamız lazım"
"boş yapma çıkar ağzındaki baklayı"
kolumu yumuşakca tuttu ve kenara çekti
"Dün sana bağırdığım için özür dilerim lütfen affet beni"
"tunçla aranda ne var bilmiyorum ama olan dün bana oldu ve sırık sen buna hakettin"
Elimle sertçe karnına vurdum karnını tuttup gülümsedi "bidaha olursa MOR" dedim psikopatça gülerek gülerken durgunlaşmıştı "biliyomusun gülüşün çok özel benim için"
gülmem durgunlaşmıştı içimden sen nediyon lan değişik diye söyleniyordum "bune şimdi kız nasıl düşürülür taktiğimi?"
"hayır doğrular masal"
"çok saçma buraya geleli nerdeyse bir ay falana oldu ama bazıları böyle konuşuyor şifreli konuşmayı kesin""bazıları?"
"okulda beni seven anonim insancık var ve o gerçekten iyi bir insan kötü günümde yanımda oldu onu bulmam lazım diğer erkeklerden farklıkılan bir şey var onunla gerçekten arkadaş olmak isterdim ama malesef o bana farklı gözle bakıyor"
"anonim kim bilmiyorum ama benimde senden vaz geçme gibi niyetim yok"
"ne diyosun sen be?"
O an eğilip yanağıma tatlı bir öpücük kondurmuştu hass oha öptü yanağımdan hangi cesaretle.
"Vazgeçme niyetim yok prenses"
gülümsemişti bana yanımdan ayrılmıştı ve ben hiç bir şey yapamamıştım ne demek vazgeçmiycem Allahım beynime acil format yoksa error diye çöküşe geçiceğim NET.....
Aradan dört ders boyunca uyumuştum melek'in bağırmasıyla uyandım zoraki yemekhaneye gittim sürüne sürüne Allahım okul eziyet..
Tepsideki yemekleri alıp boş bir yere oturduk neyseki biraz açılmıştı uykum sonra sırığı gördüm bize doğru geliyodu yanında meleğin kuzeni vardı.
"selam kızlar" dedi kerem melek ise ona karşılık verdi."selam kuzi""off uykum var benim yatağımı özledim"
"uyuyan güzel tek istetiği şey bu olsa gerek"
"lan sırık seni dövmek isterdim ama halim yok dua et ayağımın altına almıyorum seni"
Her zamanki gibi sırıtıyordu o sırada telefonum çaldı arayan annemdi kendime çeki düzen verdim telefonu açtım.
"efendum annacum"
"alo kizum ne yapaysun"
"ne olsun da ders ders ders"
"babana diyerum kiza acı acı anlamayir beni artuk cezanu çekeceksun iki sene orda kalacaksun"
"uyyy nenem biraktunız beni ha bu gevur izmirde tekbaşuma kaldımtenha tenha yollar var kaçurmasalar pari"
"kız azunu hayırlu aç !"
"şaka yapayrım annacum ben halimden memnunum sen rahatuna bak ben şimduk kapatayrum eşşek sıpasunu öp benum yeruma haydin selametle"
Telefonu kapattım eski moduma geri döndüm melek burak kemal hepsi şaşkınlıkla bana bakıyodu.
"Ne hayaletmi gördünüz off"
"oha kızın içinden laz çıktı"
"trabzonluyuz uşağum uyanda balığa çikalum he o hamsi gafan belki bir işe çaluşur"
"kanka sen neymişsin ya"
"abartmayın gençler izninizle uykum var"
kafamı masaya gömdüm..
....
Çıkış saati gelmişti Şükürler olsun diye söyleniyodum eve giderken bir paket sigara aldım bağımlısı değilim nadiren içerim ama nedense canım sigara içmek istemişti evdede tektim tek yaşıyorum rahat rahat içebilirdim.
eve girdim elimi yüzümü yıkadım ve üstümü değiştirdim salona gittim camı açtım ev baya sıcaktı ağzıma sigara koydum çakmakla yaktım tv'yi açtım sigara içerken mesaj gelmişti telefonuma bay gözcüden geldiyse şaşmıycağımWp-
gözcü-"Sigaramı içiyosun!?"
masal-"nadiren içiyorum bağımlısı değilim ayrıca bundan sanane"
gözcü-"sigara zararlı bir madde ayrıca seni seveni insanlarla böyle konuşman kabaca"
masal-"umrumdamı siz insanlar benim duygularımı hiçe sayarken benmi sizinkisinimi düşünücem hahaha bak işte bu gerçekten komik"
gözcü-"bu gün neyin var bilmiyorum ama hiç hoşuma gitmiyor masal"
masal-"hoşunamı gitmiyor"
gözcü-"evet tamamen değişik bir karaktere büründün gözümde"
masal-"hoşlanmıyorsun demek üzgünüm ama beni seven adam böyle sevsin yada şimdiden engelle ve benden vaz geçebilirsin çünkü artık gerçekten yoruldum anlıyormusun?!"
gözcü-"ilk bir ay böyle değildin neler oldu sana biri canınımı sıktı"
masal-"off bir sen bir sırık yeter artık rahat bırakın beni karşımada çıktığın yok bak ne diyceğim sen böyle gizlenmeye devam et olurmu çünkü ben bir başkasından
gözcü-"anlıyorum masal demene gerek yok siz kızların hepsi aynı sizi sevende suç!"
beni çoktan engellemişti kendimi iyi hissetmiyorum bu hafta kendimde değilim yaşam sevincim desen sıfır yaşamak istemiyorum hiç bir şeyden mutlu olamıyorum sinirden ağlamaya başlamıştım sehpaya sertçe tekme attım ve hıçkırarak ağlamaya başlamıştım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Gözcü;Gizemli çocuk? (Texting)
Romansa⭐️2019 'da yazılmıştır⭐️ ❗️ küfür içeriklidir❗️ ⚠️ Çok hızlı yazan birisi olduğum için yazım hatalarım olabilir lütfen görmezden gelirseniz sevinirim ☺️ Tamamlandı✔️✔️ Bu benim ilk kurgum ve bunu ergenkenlik döneminde yazmıştım yazım hatalarım olabi...