10.

2.8K 157 3
                                    

Sabah her zamanki gibi malak gibi kalktım,okul, ders,sınav off öldürcem kendimi üstümü giyindim, kahvaltı ederken telefona bakıyordum erken kalkmıştım ki mesaj gördüm.

Wp 1 mesaj-

gözcü: Günaydın güzel ışığım

görüldü....

masal: günaydın reis

gözcü: parmaklarını yerim senin ben

masal: gözünü morartığım neler diyorsun sen öyle???"

gözcü: çabuk ye tostunu

masal: oha benimi gözetliyorsun yuh !

gözcü: insan sevdiğini gözetlemesinde ne yapsın ❤️

görüldü....

.....

Şunu demek istiyorum "okulun **** sabah sabah okul mu olur?" ya etrafa mal mal bakınıyorum millet desen uyuyor, sınıftan birisi camı açtı soğuk hava ile irkildim ,hava girsinde ona lafım yokta bu ne soğuk ya
"götüm dondu kapatı. şu camı ya"
Kız bana göz devirdi ve camı kapattı, kıza agız burun büktüm şu triplere bak hele ergen seni büyümüşte göz deviriyor.
"kanka gel kantine gidelim" dedi melek dürterek.

"sabah kahvesi içiyim bari kendime gelirim zombi gibiyim anasını" ayağa kalktık, kanite doğru ilerledik. melek kahveleri söylerken, kaşarus pis pis sırıtarak bana bakıyordu zilli kaşar yine bi boklar çeviriyor ama hayırlısı.

"Ooo bakın kimler gelmiş" dedi,ona doğru döndüm. "ooo karşımızda kaşarus hazretlerini görüyorum kızım sen dersini almadın mı dün ne bokuma sataşıyorsun???"

"canım öyle istiyor!" dedi.

"he yani gel illa beni s- döv diyosun kaşı beni diyorsun valla büyük zevkle"

"kanka boş ver şu mala yüz verme"dedi melek.

"sen kes sesini yalnızlar prensesi kıyamam ya sinirden yanakları pembiş pembiş oldu ezik"

sinirlenmiştim,melek çaresizce susuyordu.
"NEDİYOSUN KIZIM SEN!"
kızın saçına yapıştım. "BIRAK BE!!"

melek beni ayırmaya çalışıyordu, diğerleride kendimi havada buldum onlardan uzaklaşıyordum, biri beni sırtına almıştı
"Bırak beni indir aşağıya lan göstericem ben o zilli kaşara gününü lan bırak kimsin nesin?!!"

"sakin ol şampiyon"bu bizim sırıktı, her yerden süpriz yumurtadan çıkarcasına çıkıyordu.  Hayır yani salın beni döveyim şu kızı, adam ediyim deme bu bir kutsal görev

"sırık indir aşağıya beni, nereye götürüyorsun lan kime diyorum!!! lan bize bakıyo herkez indirsene"

"kızım ne sabırsız çıktın az sabret " dedi,herkes bize bakıp dedikodu yapıyordu, zaten yeterince çıkmıştı dedikodumuz buda tam oldu,üst üste geliyordu her şey Allahım sen yardım et.
Sırık sonunda yere indirdi,beni ona baktım kaşlarımı çattım.

"lan ne karışıyosun kavgaya ne güzel makyaj yapıcaktım kıza ne diye atlıyorsun?!"

"güzelim dövde trabzonamı git onumu istiyorsun?" dedi. Sırık ilk defa doğru söyledi trabzona gidersem disiplinli cezalar olucaktı en iyisi uslu durmak "ilk defa sana hak verdim lan sırık şaşırtın beni çocuk"
O gülümsedi bana tekrar gamzesi çıkmıştı, elimi oraya getirmemek için kendimi zor tuttum.

Bay Gözcü;Gizemli çocuk? (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin