7.

2.8K 168 4
                                    

Saat olmuş 7:30; ben hazırlanmamıştım süslen püslen zaten olur saat 8, hızlı hızlı saçımı yaptım, birde şık bir elbise giyincektim,Melek ve Kerem beni almaya gelicekti, elbiseyi giyindim makyajımı yaptım. Aqa aşık oldum bir an meyersem aynadan kendime bakıyormuşum dermişim, kendimi beğenmiştim bizımlasın kuş uçtu beybii!!!
küçük el çantama rujumu, ve telefonumu, anahtarlarımı koydum kapıdan çıkarken hopp orda dur liseli hediye nerde almadan çıkıyordum az kalsın, hediyeyi aldım ve aşağıya
indim korna sesi duydum, gelmişlerdi arabaya bindim hızlıca.

"lan kerem bu bebek seninmi muhteşem "
kerem bana doğru döndü.
"bu güzelliğe neye borçluyuz şampiyon?"

"tabiki Burak'a kızım seni tanıyamadım çok güzel olmuşsun,Burak seni görünce bayılıcak"

"oha ama yani ben kendime süslendim yavaş gel "

"tabi canım tabi "Meleğe göz devirdim,sinir krizi geçircektim şimdi sırık içinme süslenicem ben be o kimmiş kim köpek!
Varmıştık,da burası baya büyük ve baya kalabalıktı etrafa bakındım, erkekleri gözü bizdeydi anasını ilk defa insan görüyolar tabi, yazık anlıyorum hayvan olmakta kolay değil, işte ilk defa insan görüyolar bir hayvan sever olarak onları anlıyorum  bide kaşar tipli kızlar bana nasıl bakıyor, elim kaşınıyo lan dövsem çocuğun doğum günü olur rezalet, uslu dur kızım. Yürürken etrafa bakarken millet bana bakmıştı, hayır neye bakıyosunuz açıkta ayımı gördünüz bir an birisine çarptım.
"pardon özür dilerim"
gözümü açtığım gibi sırık karşımdaydı, çok mu yakışıklı ne? yine o gamzeler Allahım çocuk tatlı ama yinede sinirimi bozuyodu şapşal.
"hoş geldin"
"ne anlamadım!?"
"hoş geldin diyorum"
"hee hoş buldum müzik sesinden duyamadımda"

Kulağıma doğru eğilince beni aldı donma kıpırdayamadım. "çok güzelsin"
"saol sende fena değilsi "
"Oo kardeşim!!"
Keremle Burak sarıldılar birbirine, o sırada bi kız sarıldı kız şu bana kantinde bakan kaşarus du hani bunların arası bozuktu? salak sırıktan bu beklenir zaten. Sinirlerim neden bozuldu hiç bir fikrim yoktu,kendine gel Masal hiç iyi gitmiyorsun..

"bu güzel prenses benimle dans edebilirmi?"
elini uzattı sırık.

"bana bak sırık dua et doğum günün yoksa o lafı sana yedirtirdim"
o sinirle elini tuttmuştum hassss ulan ne kadar salağım ya dans edemem ben.
"lan ben dans edemem"

"AĞHH!" acıyla bacağını tuttu.

"al işte demiştim ben iyimisin ?" Belimde el olduğunu farkettim  yuh pes etmemişti.

"sadece kendini bana bırak.." kaşlarını kaldırdı dediği gibi yaptım,dans  edebiliyordum şaşırmıştım.

"işte böyle bak dans edebiliyorsun.." gülümseyerek söylemişti,gamzesi ortaya çıkmıştı düştüm bacım kaldıran yok mu?
etraftakiler bize bakıyordu, hele o kaşarus sinirli sinirli bakıyordu kudur çürümüş limon,
kız alanı sinirle terk etmesi ayrı komikti, havai fişek patlamıştı herkez dansı durdurmuş, gök yüzüne bakıyordu istemsizce kocaman gülümsemiştim zafım vardı böyle şeyleri çok güzeldi.

"seni ilk defa gülerken görüyorum"  ona doğru kafamı çevirdim ,şaşkınlıkla ona baktım
"Allah Allah"

"gülmek sana yakışıyor.." birbirimize bakıyorduk.
gülümsedim "havai fişeklere zaafım var sebepsiz yere gülümsememi sağlıyor"

Pasta geldi ,herkez toplandı üfle diye bağırıyolar araya ben girdim "hop hop yavaş hızınız 102 yavaş dilek dilemeden ne üflemesi"

"doğru söylüyorsun yenge" Yengemi? lan millet bana baktı. Burağı aldı öksürük.
"Sensin yenge!"

.....

Bir gün sonra;
Okulda o mal çocuk yüzünden Burakla dedikodumuz çıktı, bizim kaşarus bana tip tip bakıyo gelde dövme.

"hayırdır ya dünden beri bana bön bön bakıyorsun?"

"senin o çirkin yüzüne bakıyorum canım okula gelmen bile hata"

"1.düzgün konuşucaksın benimle 2.-"

"off sen kendini ne sanıyorsun? kick boks birincisi oldun diye götün bi karış havalarda, senin gibi sürtükleri çok gördüm şimdiden Burak'a yılışmaya başladın bile senin gibi kıza bakmaz erkek fatma!"

"En azından senin gibi orospuluk yapmıyorum,insanları kullanıp atmıyorum burda çirkin varsa oda sensin, bu arada benim kimseye yılıştığım falan yok beni kendinle karıştırıyosun yapma derim. "

"bu dediklerinin hepsini yedirtçeğim sana Burak'ı asla alamıyacaksın."

"banane buraktan al senin olsun banane canım ne boş yaptın iki saat salakmısınız nesiniz başıma, tüm kaşarlarda beni bulur!"

O sırada melek geldi tabi "noluyo kanka burda ya?"

"arkadaşına sahip çık yoksa"dedi kaşarus bana geldi keçiler.

"!!!!EHH YETER !!!!!!" çok fazla bağırmış olabilirim okul bize baktı.
"ALIN ŞUNU ŞURDAN SİKİCEM BELASINI!"

"Anca küfür etmeye bil erkek avcısı!" kolarını bağdaştırmış bilmiş bilmiş sırıtıyo Allahım tuttmayın beni.

"YAA HAKKK!!!!" tokat yedi yere yığıldı, banane kardeşim uyarımı yaptım, uygulama var ikinci planda çok istedi dayak bende attım.

"Bittin kızım sen bittin!!"

"Ne oluyo burda!!!" nöbetçi ögretmen gelmişti, bizi ayırdı."derhal sınıflarına YÜRÜYÜN"
hocaya dua etsin, kaşarus yoksa ben ne yapıcağımı biliyorum ona...

Bay Gözcü;Gizemli çocuk? (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin