Akşam olmuştu;
Bizimkilerle sinemaya gittik, korku filmine soktular zorla ben sizi görücem sıçın altınızada görün,ben tabi korkmam gereksiz korkunç şeyler hepsi.
Gençler lafımı geri alıyorum,az kalsın altıma yapıyordum,ara verilmişti filme "sizin aklınıza uyanda kabahat aklıma sıçıyım oğlum bu nasıl film"
"sorma lan keşke komediye girseydik" dedi kerem.
"korkunç değildi bence" dedi burak hepimiz ona baktık çocuk gülüyodu lan."ciddimisin lan altıma sıçıyodum !" dedi kerem
"birdaha Nah gelirim filme sizinle bari ordaki romantik filme gitseydik! "
"kanka giderdikte bir şey eksik.." dedi kerem düşünceli düşünceli.
"sevgilimiz yok kanka bu yılda sapız anasını satayım." bunu diyen kereme göz devirdim. "te Allahım! ne alaka şimdi kerem"
"neyse film başlıyo susun!"
dedi burak. Kabızsanız korkunç şeyler izleyin masal ablanızdan tavsiye.."sakin olsan diyorum" kulağımda bir fısıltı duydum irkildim. "manyakmısın lan korktum" dedim fısıldayarak, koltuğun sapını arkaya itti ve yanıma yaklaştı. "ne yapıyosun be!?"
"işini kolaylaştırıyorum korktuğun zaman sarıl bana" dedi o sırada o lanet kadın süpriz diye bir an çıktı, çocuğa koala gibi yapıştım,sonra kendimi geri ittim utandım biraz normalde itte bok utanan birisi değilmdir.......
Film bitti, Allaha şükür sen şimdi eve nasıl gidiceksin masal hanım SIÇTIK
"hadi masal kanka bu akşam sana gidelim"dedi melek."gelin kızım benim evim sizin eviniz"
"kanka sana kalmaya geliyorum o zaman" dedi Kerem Burak kafasına geçirdi bir tane. "salak erkek kısmı kız kızmını evinde kalırmı cık cık"
sebepsiz yere gülmüştük........
Benim eve gelmiştik;
Allahtan evi ter temiz tutuyordum yoksa rezil olurdum, televizyon odasına geçti bizimkiler bende içerden kalem kağıt getirdim melek isimleri yazdı, kağıtları katladı ve avucunda iyicene karıştırdı. herkez seçtikten sonra herkes aynanda açtı ,bana çıkan kişi melekti sevinmiştim kimse birbirine söylemiycekti yoksa çekilişin tadı tuzu kalmazdı."eee sen şimdi burda tek yaşıyorsun ne güzel lan bende istiyorum" dedi kerem.
" valla şu okul olmasa daha güzel olucak ama işte"
"neyse kanka biz kalkalım geç oldu sana iyi geceler"
Herkez gittikden sonra evde tek kalmıştım telefonuma mesaj sesi gelmişti.
WP-
gözcü: selam sevdiceğim günün nasıldı
görüldü...
yazıyor...masal: güzeldi senin
yazıyor...
gözcü: seni izlerken hayat hep güzel
görüldü....
yazıyor...
masal: artık ne zaman çıkıcaksın karşıma merak ediyorum
yazıyor...
gözcü: beni sevdiğin zaman
görüldü....
yazıyor....
masal: ben görmediğim etmediğim adamı nasıl sevicem hangi devirde yaşanmış bu olay??
yazıyor....
gözcü: anonim olmanın kuraları bunlar güzelim
yazıyor...
masal: ya lütfen kendinden bahset ip ucu falan ver nolurr
gözcü: ben sana hayır diyemiyorumki be güzelim
yazıyor...
gözcü: seninle aynı yaştayım uzun boyluyum en sevdiğim şeyler ise sensin
yazıyor...
masal: okulun erkeklerinden sadece basketbol takımındakiler uzun boylu birde bir kaç kişi falan bulucam lan seni!
yazıyor...
gözcü: bekliyor olucağım güzelim...
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Gözcü;Gizemli çocuk? (Texting)
Romans⭐️2019 'da yazılmıştır⭐️ ❗️ küfür içeriklidir❗️ ⚠️ Çok hızlı yazan birisi olduğum için yazım hatalarım olabilir lütfen görmezden gelirseniz sevinirim ☺️ Tamamlandı✔️✔️ Bu benim ilk kurgum ve bunu ergenkenlik döneminde yazmıştım yazım hatalarım olabi...