20. 'Final'

2.9K 153 37
                                    

1 Gün sonra..

Melek;

Bu sabah kahvaltısından sonra artık geri dönüyorduk Masal için endişeliydim şimdi neler yaşıyordur babası hastanede acaba neden?

"Kuzi Aloo şşt kız!!"

"He ne noldu?!"

"Ohoo uyanda balığa gidelim uşağum içime Masal kaçtı"

"hadi kalk gidiyoruz daha bavulları yerleştireceğiz otobüse"

Masal yokluğunu belli ediyordu onu özlemiştim eskiden saf kızdım beni değiştiri vermişti aslında o diğer kızlardan farklıydı..
"Melek vericekmisin artık şu bavulunu!"
bavulu Kereme verdim Kerem ise bavulu
koymuştu Otobüse binmiştim yanıma Kerem oturdu. "Melek iyimisin garip davranıyorsun sabah ters mi kalktın yataktan?"

"Masalı özledim Kerem ve endişe ediyorum"
kafamı cama dayadım ofladım.

"Ya kuzen dert etme en kısa zamanda haber alırız üzme artık kendini bak ağlarım şuracıkta hı?" Kereme sarılmıştım sıkıca oda bana sarılmıştı "iyiki varsın Kerem"

"sende iyiki varsın be güllüm he şöyle gül işte bunlar hayatta olan şeyler dert ettme bak görürsün en kısa zamanda iyi haber alıcağız"

....

Masal;

Sabah gün ışığı gözüme çarpıyordu hemen kalktım hâlâ kilitli kalmıştım burda.
Masanın üstünde kahvaltılıklar vardı ben uyurken getirmişlerdi sanıyorum kapıya sertçe vurdum "Çıkarın Beni!!!" kapıya vurmaya devam ediyordum kilit sesi gelmişti kapı açıldı
"Ne bağırıyorsun sabahın köründe!"

"Salın abi beni bi ya !!" kapıyı kapatmıştı tekrar vurdum kapıya tekrar açıldı "Ne var"
"Eğer beni burdan çıkarırsan sana bi ton para veririm" Adam bana boş bol bakındı tatlı kedi suratı yapmaya çalıştım ama o yine kapıyı kapattmıştı. Off aptalsın Masal aptal salak gibi Burak ismini duyunca tabi heyecan yap sen mal gibi adama bir güzel kann!  Lütfen biri beni gömsün dedelere ninelere dolandırıcılara kanıyorlar diye mal muamelesi yaparken başıma geldi kafamı duvara vurarak patlatmak istiyorum yılın en iyi aptalıyım  çünkü..
Uzun süre odada bekledim hatta uyuya bile kalmıştım en sonunda kapı açıldı.
"Selam prenses günün nasıldı" Tam bir o********* değilmi ya!

"Tunç bırak beni artık lan bak öldürücem seni!"

Kafasını iki yana hayır şekilde sallayınca yakasına yapıştım dayanamadım bendekide sabır be! "Öldürücem lan seni !"

"Yarını beklemen lazım rapunzel" Ben sinirden patlarken bu salak gülüyordu yakındıkta bi kafa atsam felç yok direk ulti atayım kafayı gömdüm kafasına Tunç yere yığıldı burnu kanıyordu kapıya koştum kaçmaya başladım çıkış kapısını açmaya çalıştım kilitliydi mutfak balkonuna yöneldim orasıda kilitliydi Allahım yardım et!

"Rapunzel!! kaçışın yok!"

"Arrrhh Allah Kahretsin!! Bırak beni "

"elin baya sağlammış pansuman etmem lazım BEYLER!!"

"Tunç bırak beni ne istiyorsun benden lan!?"

"Burak'ı sinirlendirmek "

"Hay Burak siksin seni!! Lan onunla uğraş benimle niye uğraşıyorsun"

"Burak sana değer verdiği için olabilir mi?"

"Burak ne yaptı sana ne bu kin?!"

"Hmm ondan nefret ediyorum sebebi ise yok"

Bay Gözcü;Gizemli çocuk? (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin