1. Nový domov

198 3 0
                                    

,,Tak nám povedzte čo sa stalo",opýtal sa policajt mladej ženy. Mieril na ňu lampou ako to býva vo filmoch. Pozrel sa na ňu akoby spáchala najväčší zločin.
,,Prečo ste ho zabili?"zvýšil hlas, no ona sa len na ňho pozrela. Jej uslzené oči vraveli, že je nevinná. Ale je to naozaj pravda?
,,Ja som ho nechcela zabiť!"zašepkala, ale dosť rázne.

No začnime pekne od začiatku.

,,Áa tu si už som ťa všade hľadal ty naša hviezda,"povedal môj manažér a sadol si vedľa mňa na gauč.
,,Musím ti povedať niečo veľmi dôležité",povedal a bolo videť,že je dosť nadšený.
,,Tak hovor lebo od nedočkavosti snáď omdliem". Každý kto ma pozná vie, že som dosť netrpezlivý človek.
,,Ty Kelly Reinolds si od zajtra členkou ONE DIRECTION"povedal s nadšením v hlase.
,,Aaaaaaaa" zakričala som a začala skákať od nadšenia ako malé dieťa.
,,To sa ti ako podarilo"?spýtala som sa a zase si sadla na gauč.
,,Mne nijako to oni po počutí tvojej pesničky chceli aby si bola vo 1D. Čakajú už len na tvoj súhlas a podpísanie zmlúv".
,,Ale veď ma ani nepoznajú".

,,To im asi nevadí a donútili ich aj tak trošku fanúšičky",povedal a ja som myslela, že asi umriem od šťastia.
,,Ach Jack čo by som bez teba robila?"povedala som a silno ho objala.

***

,,Tak tu to len podpíš a budeš oficiálnou šiestou členkou 1D,"povedal manažér 1D.
Samozrejme som to podpísala.
V zmluve bolo, že sa k nim musím ihneď presťahovať, chodiť s nimi na turné a tak.
,,Gratulujem"povedal Jack.

* * *
Pobalila som si veci z môjho bytu a išla na adresu 1D vily.
Zazvonila som na zvonček a čakala kto mi otvorí. Som strašne nervózna ešte som nikdy nevidela nikoho z 1D naživo a popravde som ich najväčšia fanúšička na svete. Bojím sa ,že keď ich uvidí tak odpadnem.
Otvoril mi..... OMG Zayn ja asi odpadnem.
,,Ahoj ja som Zayn poď ďalej"povedal a pustil ma dnu .
Tam už všetci stáli nastúpení a pozerali sa na mňa s otvorenými ústami.
,,Ahojte Ja som..."
,,Nádherná..."povedali všetci okrem Liama. Ja som sa zasmiala. "Oni to snáď myslia vážne"povedalo si moje podvedomie.
,,Chceli povedať talentovaná, že chalani?"povedal Liam, ktorý sa snažil vykorčuľovať z tejto situácie.
,,To sme teda nechceli",povedal Harry.
,,Dobre tak ešte raz som Kelly Reinolds mám 19 a od teraz tu budem bývať,"povedala som.
,,Vieme a sme strašne šťastný, že si tu",povedal Louis.
,,Kde máš veci?"spýtal sa zase Liam.
,,V aute",povedala som.
,,Dobre ja ti ich vezmem a Niall ti zatial ukáže izbu,"povedal.
,,Ideme ti pomôcť",povedali ostatní Liamovi. Neviem či si myslia ,že tam mám sto kufrov ,ale tak ako myslia.
,,Prečo som jej tú izbu nemohol ukázať ja ",počula som Harryho s chodby. Ach Hazz moje zlatíčko. Ak sa pýtate koho z nich mám najdradšej tak je to ... Haha to vám nepoviem.
,,Poď za mnou", povedal Niall a išiel hore schodmi. Samozrejme som išla za ním ,ešte by som sa tu stratila.
Keď som vyšla asi nekonečno schodov tak som zistila,že hneď vedľa schodov majú výťah.
,,Prečo sme nenohli ísť výťahom?"spýtala som sa Nialla.
,,Chcel by som trošku schudnúť tak chodím po schodoch,"povedal a išiel ďalej dlhou chodbou.
,,Aha",povedala som a obaja sme sa začali smiať.
Zrazu z výťahu vystúpil Louis aj s dvomi môjmi kuframi.
,,Dúfam, že ste šli výťahom a nie po schodoch",povedal Loui a pozrel sa na Nialla. Ni len mykol plecami a išiel k nejakým dverám, asi k mojej novej izbe.
Otvoril dvere:,,Tak tu je tvoja nová izba."
Ja som stále stála tam, kde som bola. Vzala som si jeden kufor od Louiho a išla do izby. ,,Wow",povedala som. Oni sa len zasmiali.
Tá izba je prenádherná. Zladená do sivej. Aj keď je tu to dosť neosobné ,ale tak to napravým. Išla som si pozrieť aj kúpelňu. Mám tu sprchu aj vaňu OMG.
,,Tak kam ti ich môžme položiť"?ozval sa Zayn. Ani som si nevšimla kedy prišli.
,,Hocikde",povedala som.
,,Zajtra ideme na nákupy nech si to tu zútulníš",povedal Liam.
,,Ukážete mi zvyšok domu?"spýtala som sa.
,,Jasné poď",povedal Niall.
Vyšli sme všetci pred moje dvere.
,,Tak tu je moja izba",povedal Niall a ukázal na dvere oproti tých mojích.
,,Tu moja",ukázal Harry na dvere vedľa tých mojích.
,,Tam je moja ,vedľa Zaynova a oproti Liamova",povedal Louis.

Ďalej mi ukázali kde je kuchyňa a tak.
,,A to najlepšie na koniec"povedal Ni a išiel dole schodmi do pozdemia.
,,Tu je naša skúšobňa",povedal a ja som od nemého úžasu skoro odpadla. Mali to tu veľmi pekné.

Ahojte toto je prvá časť môjho nového príbehu Is it OK to love them all.
Dúfam, že sa vám bude páčiť.
Ak áno podporte ma votom alebo komentárom.
Love you 💜

Is it OK to love them all? <1D>Where stories live. Discover now