Vošli sme do mojej izby. Sadla som si na gauč a čakala kým si Zayn prisadne. No on tak neurobil. ,,Mal som to predpokladať. Mali sme to držať v tajnosti",pochodoval nervózne po izbe.
Napokon si sadol a zakryl si rukami tvár. Zobrala som mu jeho ruky. ,,Neboj sa",pobozkal mi ich. Objala som ho. On ma zodvihol a zatočil sa so mnou.
Zobrala som svoj mobil a odvotili sme sa ako mu dávam pusu na tvár. Zobral mi ho a niečo do ňho tukal chcel som mu ho zobrať, ale stále sa uhýnal.
Keď už skončil podal mi ho.
Dal ho na môj instagram a napísal With my love Zayn 💜💜
Usmiala som sa .
,,Mala by som sa pobaliť",ukázala som na kufre a Zayn prikývol. ,,Tak za hodinu pre teba prídem",povedal a odišiel sa aj on pobaliť.***
Nastúpili sme do autobusu, ktorým pôjdeme dlhú cestu do San Francisca . S chalanmi sme si posadali a začali trénovať nejaké peničky. Potom sme si pustili nejaké filmy pri ktorých chalani zaspali. Musela som si ich odfotiť.
Dala som ich na istagram a napísal. My sleeping babies 😴😴
Dala som Zayna zo seba dole a išla si sadnúť k šoférovi dopredu.
Cestou som pohladkala Nialla na hlave. Ten sa len pomrvil a spal ďalej. Zasmiala som sa a sadla si vedľa šoféra.
Ostatní išli autobusom za nami. Otočila som sa na chalanou dozadu. No Liam sa už prebúdzal.
Prišiel tiež dopredu a sadol si za mňa. Začal si prezerať asi Instagram.
,,Kelly"!otočila som sa a on mi strkal mobil pred nos.
,,Čo? Boli ste takí zlatí". Zakrútil hlavou a ďalej sa venoval svojmu mobilu.
,,Môžem sa ťa niečo spýtať"?oprela som sa bradou o operadlo. ,,Jasné. Ty na hocičo?"povedal a odložil mobil do vrecka.
,,Ako to bolo medzi Perrie a Zaynom",zašepkala som aby ma počul len on.
,,No boli spolu fakt šťastný až kým nedal manažment Little Mix navýber. Ona si vybrala Little Mix. Zayna to dosť zlomilo a tak si našiel Gigi. Najprv ju mal len do postele, ale potom sa do nej zamiloval. No ona ho podviedla. Zayn ich načapal. A od vtedy sa trošku bál vzťahou. Teda dokým nezpoznal teba",dopovedal.
Chudák Zayn. Toto si nezaslúžil.
,,Aha",pozrela som sa na zem.
,,Len mu nezlom srdce aj ty"!pohrozil mi. Pousmiala som sa. ,,Budem sa snažiť pane",napodobila som hlas vojaka. Liam sa zamial a pokrútil nadomnou hlavou.
,,Čo si to tu štebocete",prišiel Zayn a pobozkal ma na líce.
,,Nič",povedal Liam a odišiel dozadu za spiacim Louisom,Niallom a Harrym.
Zayn si sadol tam, kde doteraz sedel Liam. Ja som si sadla vedľa neho. Silno som ho objala. Musela som po tom všetkom čo som sa o ňom dozvedela.
,,Čo ma tak silno objímaš",povedal.
,,Neviem asi preto, že si myslím, že to potrebuješ ,ale ak ti to vadí tak..." chcela som sa odtiahnuť, ale on ma nenechal.
,,Nie".
,,Aj ja chcem objatie",prišiel ku nám ešte trošku rozospatý Niall.
Roztiahol náruč. Samozrejme ,že ho chcem objať. Veď jeho objímať je ako objímať plyšového macka.
Kto tvrdí ,že to tak nie je tak sa 100% mýli.
Zayn ma veľmi nechcel pustiť ,ale musel. Vstala som a silno objala Nialla. ,,Spokojný"?usmiali sme sa a Niall prikývol no potom sa mu na tvári objavil vyľakaný pohľad. Najprv som nechápala. No potom som zistila.Ahojte. Dúfam ,že sa vám táto časť páčila dajte vote alebo komentík
Čo si myslíte, že videli Niall s Kelly?
Love you 💜💜💜
ESTÁS LEYENDO
Is it OK to love them all? <1D>
Ficción GeneralStávaš sa novou členkou One Direction. Veta ,ktorá mladému dievčaťu zmenila život.