,,Kelly ja som..."
,,Pre vás som slečna Reinolds",zastavila som ju.
,,Kelly nechaj ju dohovoriť",ohriakla ma babka. Potom už bola ticho.
,,Ja som tvoja sestra...nevlastná",povedala a vtedy sa mi zahmlelo pred očami. Sedela som tam a pozerala doblba. ,,Tak povedz niečo",zašepkala Lena prosebne. Lena ... Slečna Luthor mmm moja sestra. ,,Ja neviem, čo. Ako je to možne. Ja prečo ste mi to nepovedali",pozrela som sa na ňu a potom na starých rodičov.
,,My sme o tom nevedeli",povedal dedko, aby som sa na nich nehnevala.
,,Ani ja. Tvoj ...teda náš otec nás opustil ešte predtým než som sa narodila. Mama sa na neho hnevala tak mi dala jej preiezvisko. Do minulého týždňa som nevedela kto je môj otec a že ty si moja sestra. Moja mama zomrela a pri smrtelnej posteli mi o tom povedala",vypadla jej slza. Nie na ňu sa nehnevám ,ale na môjho otca áno. Ešte viac než inokedy. Vedela o tom moja mama? Netuším.
,,To je mi ľúto",chytila som ju za ruku. Pozrela sa na ňu a usmiala sa. ,,Mm koľko máš rokov"?spýtala som sa. Viem ,ze je to možno drzé ,ale chcem to vedieť.
,,24",odpovedala.
,,Ako si zistila, kde sú moji starý rodičia?"spýtala som sa.
,,Som redaktorka mám tajné zdroje",zasmiala sa. Nie sme si skoro vôbec podobné. Ona má čierne dlhé vlasy, je elegantne oblečená. A ja ... Ja som proste ja.
,,A čo teraz?"spýtala som sa. ,,Chceš ,aby som odišla",chcela sa postaviť ,no ja som ju zadržala. ,,Nie",povedala som.
,,Ja tomu nemôžem uveriť, že ja...",začala som koktať. Som v neuveriteľnom šoku.
,,Aj ja. Ver mi. Doteraz som žila s mojou mamou a čakala na svojho otca, ktorí sa neukázal",povedala Lena.
,,A ty čakáš, že ho nájdeš tu?"
,,Nie. Viem ,čo ti urobili",povedala a mne sa z oka už tiež sputila jedna slza. ,,Chceš sa prejsť ukážem ti mesto",spýtala som sa,,,teda aspon túto štvrť",ukázala som na moju nohu ,ktorú mám v sádre.
Prikývla a pomohla mi vstať.* * *
,,Sem som chodila do školy",ukázala som na budovu mojej strednej. Ach strašná škola.
,,Nechcela si niekedy chodiť na vysokú?"spýtala sa. ,,Áno chcela, ale v tom období na našiel Jack, vtedy môj producent a všetky moje plány sa zrušili. Keby som ho vtedy nestretla neviem ,kde by som bola",povedala som a pomalými krokmi som sa vydala smer moja obľúbená kaviareň. Lena išla vedľa mňa. ,,Teraz ťa zavediem na moje obľúbené miesto",povedala som a vošla dnu. ,,Kelly",vybehla na mňa teta Linda. Je to mladšia sestra môjho starého otca.
,,Teda Linda",objala som ju.
,,Toto je dcéra môjho otca. Lena Luthor",predstavila som Lenu. ,,Dneska som zistila ,že mám sestru",povedala som.
,,Lena toto je sestra môjho dedka",ukázala som na tetu.
,,Teší ma",Lena jej podala ruku no tú odmietla a pritiahla do objatia. ,,Vitaj do rodiny",povedala keď sa odtiahla.
,,Som rada, že si prišla. Keď sme sa dozvedeli o tej nehode strašne sme sa o teba báli, ale ako vydím si skoro zdravá ako rybička",povedala a priviedla nás až k môjmu obľúbenému stolu. ,,Tak čo si dáte?"stýtala sa. ,,Ja to čo vždy",povedala som. ,,Tak aj ja to čo Kelly",povedala Lena a teta odišla.
,,Tak do kedy sa tu zdržíš?"spýtala som sa.
,,Ešte dnes idem do Londýna a letím do L.A. práca volá",povedala a mne hneď klesla nálada.
,,Aha,"povedala som.
,,Ale o dva týždne sa vrátim lebo robím teraz jednu show v Menchesteri",povedala a ja som sa pousmiala.
,,Nech sa páči",teta doniesla našu objednávku. To ako vždy zanamenalo palacinky s džemom a šľahačkou a jahodový džús.
,,Dobrú chuť",povedala Lena a pustila sa do jedla. Chvíľu som na ňu len tak pozerala ,ale potom som začala aj ja jesť.* * *
,,Tak som si to dneska vážne užila. Teším sa na ďalšie stretnutie",povedala ,keď sme sa večer lúčili pri jej aute.
,,Aj ja",objala som ju.
Ona nastúpila do auta . Zakývala mi a odišla.
Vrátila som sa do domu. Počkať ja som ešte nebola v mojej izbe.
Vošla som dnu. Vedľa postele stál môj kufor ,ktorí mi sem doniesol dedko.
Pozrela som sa na stenu s plagátmi. Je tu veľký plagát One Direction, ach ako mi chýbajú. Keď som ho tu lepila bola som šialene zamilovaná do jedného z nich. Možno som aj teraz,ale to je jedno. Vedľa neho je plagát Shawna Mendesa, Yungbluda a Katy Perry. Zatial som ani z jedným z nich nemala to potešenie stretnúť ich ,ale možno niekedy.
Idem zavolať Niallovi.
,,Ahoj Niallie",pozdravila som sa. ,,Ahoj Kelly ako sa máš?"spýtal sa.
,,Dobre a ty?"
,,Ja tiež",odpovedal.
Potom som mu poveda o všetkom čo sa dnes stalo, on mi zase povedal ,čo všetko dneska jedol. Nad tým som sa musela zasniať.
,,Vieš ,že sa na teba práve pozerám",povedala som. Určite sa teraz obzerá okolo seba.
,,Na mojom plagáte, ktorý som sem lepila pred pár rokmi",povedala som.
,,Vážne si nás mala na stene?"
,,Vážne, každý deň som sa s vami rozprávala".
,,A máš tam ešte niekoho?"
,,Shawna Mendesa, Katy Perry a Yungbluda",povedala som.
***Ahojte. Dúfam,že sa vám kapitola páčila. Ak áno dajte vote alebo komentár.
Love you❤❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Is it OK to love them all? <1D>
Fiksi UmumStávaš sa novou členkou One Direction. Veta ,ktorá mladému dievčaťu zmenila život.