5. Vstávame!

85 4 0
                                    

Darling you want me. I know you want me...
Zazvonil mi budík a ja som ho s radosťou vypla. Na budíku mám nastavenú našu novú pesničku I know you love me.
Vstala som z postele a obula si moje červené papučky.
Dala som si na seba taktiež červený župan a išla zobudiť chalanov. Dneska poobede vyrážame na turné jeeej. Ja sa tak teším, ale som aj nervózna. Ešte nikdy som nemala také veľké koncerty ako budeme mať teraz.
Ako prvého idem zobudiť Harryho. Zaklopala som mu na dvere, ale nič. Tak som teda vošla dnu . Má tu celkom poriadok.
Keďže mal zatiahnuté záclony vytiahla som ich. Hneď ho osvietili slnečné lúče ,ale on nič.
,,Harry vstávaj",sadla som si mu na postel a zatriasla s ním. Trošku sa pomrvil ,ale nič. Stále spí. ,,Harry vstávaj to som ja Taylor. Chcela by som sa k tebe vrátiť",zašepkala som mu do ucha a vedela ,že toto zaberie.
,,Čo Taylor?"zmetene povedal a začal ju hľadať pohľadom po izbe. ,,Obliekaj sa šup na raňajky",povedala som a odišla z jeho izby.
Tak ďalší mmm napríklad Louis.
Zaklopala som na dvere, ale nič. Vošla som. Preboha ten tu má ale neporiadok. No nič. ,,Louis vstávaj",povedala som.
,,Ešte 5 minút",otočil sa na druhý bok.
,,Louis vstávaj horí!"
,,Čo kde? Zachráň sa kto môžeš"!od ľaku spadol z postele.
Ja som sa začala rehotať a on sa na mňa zamračil a postavil sa zo zeme. Prišiel ku mne ,,Ooo ou"
Začal ma štekliť. Zvalil ma na posteľ. ,,Pre- prestaň pro- sím",snažila som sa vykoktať popri smiechu.
,,Čo sa tu deje ?"prišiel do izby Liam. ,,Nič", vstala som z postele. ,,Obliecť a šup na raňajky ,ja idem ešte zobudiť Zayna a Nialla".
,,Zayn je už hore a upravuje si vlasy",povedal Liam. Super tak už len Nini.
Zaklopala som na dvere ,ale nič.
Vošla som a on aww je taký rozkošný keď spí. ,,Niallí raňajky, vstávaj",sadla som si na jedo posteľ. ,,Čo jedlo?
Mmm nechce sa mi vstávať",povedal a sadol si rozospato na postel. ,,Ale no tak dneska ideme na turné",pohladkala som ho po vlasoch. Keďže doteraz mi sedel otočený chrbtom. Otočil hlavu aby na mňa videl. ,,Ty si ale nadšená",povedal.
Usmiala som sa a mykla ramenami. Odišla som z jeho izby a išla sa obliecť a tak.

Zišla som dole do kuchyne, kde zázrakom všetci sedeli a jedli. Usmiala som sa. ,,Dobré ráno chlapci".
,,Dobré ,Kelly",povedali ešte stále rozospato.
Vzala som si cereálie, zaliala ich mliekom a vzala si lyžičku zo skrinky. Sadla som si ku chalanom a v tichosti raňajkovala.
,,Tak ako si sa vyspinkala?"spýtal sa Zayn milo.
,,Dobre a ty?"
,,Celkom dobre",povedal a pokračoval v jedení.
Keď sme dojedli s Harry som odložila špinavý riad do umývačky a Hazz ju zapol.

,,Tak idem sa pobaliť a vy by ste mali tiež",povedala som smerom ku chalanom ,ktorí pozerali telku. Liam ju vypol a všetci sme sa pobrali do izieb.
"Čo si mám vziať?"
Mmmm tak fajn od každého niečo ,ale nechám si aspoň v jednom kufri voľné miesto. Chcela by som si v tých mestách aj niečo kúpiť, teda ak to bude možné. Budeme na cestách 5 mesiacov takže si beriem 2 kufre. "Nie je to málo?"
Dúfam že nie. Aj tak na koncerty ma budú obliekať kostimérky.

* * *
,,Netreba ti pomôcť?"ozval sa Zaynov hlas odo dverí.
,,Nie. A ty už si pobalený"?
,,Áno, ja som už začal včera. A ty máš len 2 kufre?" Ja som sa na to len zahambene usmial.
,,Si ako chalani. To len ja mám 3 a dosť väšie ako sú tvoje",zakrútil nad sebou hlavou. ,,Môžeš povedať ,že je jeden z nich môj. Predsa som dievča a tie nosievajú viac vecí",povedala som.
Doširoka sa usmial a silno ma objal. ,,Ďakujem".
Doniesol mi jeden z jeho kufrou .
Omg je naozaj dosť veľký. ,, Ale budeš si ho trepať sám",povedala som.

* * *
,,Vitajte v Los Angeles ",uvítal nás pred vchodom do hotela asi majitel hotela. Sú z nás vážne nadšený.
Prišli sme na recepciu a tam nastal menší zmätok chalani majú izby po dvoch lenže mne nejakým zázrakom hotel pridelil izbu zo Zaynom. Akože vážne. Veľmi sa nám za to ospravedlňovali. Ale bolo nám to na nič. Akože mne to až tak nevadí, ale čo povedia médiá.
Už vidím ten titulok "Zayn a Kelly mladá láska dvoch členov One Direction".

Ahojte dúfam, že sa vám táto časť páčila ak áno dajte vote alebo napíšte komentárik.
Love you💋💋

Is it OK to love them all? <1D>Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt