20. Narodeniny

29 3 0
                                    

Keď som dovolala s Niallom, prešla som k posteli a sadla si na ňu.
Pozrela som sa na môj nočný stolík. Prečo tu tie fotky stále mám? Na jednej som ja s rodičmi a na druhej som ja s Ryanom ,mojim bývalým. Chodili sme spolu 2 roky, no potom som odišla do Londýna a on do Francúzka na vysokú. Rozišli sme sa ,aby sme sa netrápili vzťahom na diaľku. Som zvedavá ako reagoval na môj vzťah so Zaynom. Keď sme ešte boli spolu tak som mu ukazovala ich fotky a videá , Zayn mu prišiel falošný a namyslený. On taký vážne nie je. No nič zobrala som tú fotku s Ryeom a odložila do šuflíka.
Podľa mňa si už niekoho našiel a na mňa už zabudol. Popravde od toho dňa ako som vošla do 1D vily tak som na ňho ani nemyslela.

***
O dva mesiace

,,Kelly vstávaj",budila ma babka.
,,Všetko najlepšie"!
Áno dneska mám svoje dvadsiate narodeniny a trávim ich tu v Birmingheme. Ešte stále som sa nevrátila do Londýna. Dali sme si menšiu pauzu a všetci sú u svojich rodín.
,,Ďakujem",ešte trošku rozospato som si sadla na posteľ. Babka ma vybozkávala a ja som ešte v pyžame zišla dole na raňajky. Tam ma už čakal dedko, ktorý raňajkoval. Hneď sa postavil a prišiel mi zablahoželať.
,,Dneska ťa bude čakať deň plný prekvapení",povedal. Ako na zavolanie niekto zazvonil. Išla som otvoriť.
,,Všetko najlepšie sestrička",objala ma Lena a vošla do domu.
,,Lena, čo tu robíš?"spýtala som sa prekvapene. Veď mala byť teraz v New Yorku.
,,Prišla som osláviť tvoje narodeniny",povedala a podala mi darčekovú taštičku.
Otvorila som ju a dnu bola červená krabička. Vybrala som ju z taštičky. Tú som položila na poličku a pozrela sa do záhazdej krabičky. Bol v nej prívesok so srdiečkom. Otvorila som ho a bola tam naša fotka z toho dňa, keď sme sa spoznali.
Keď som ho zavrela na zadnej trane bolo napísané. Mojej malej sestričke.
,,Ďakujem",objala som ju. ,,Dáš si s nami raňajky",spýtala som sa jej.
,,Áno rada",prikývla a sadla si vedľa mňa.

***
,,Tak choď sa obliecť a ideme nakupovať",povedala ,keď sme dojedli. Splnila som jej rozkaz a išla sa obliecť. Vrátila som sa dolu a vyrazili sme.
Bol to super deň. Boli sme nakupovať, potom sme boli za tetou Lindou, stretla som plno fanúšičiek ,ktoré mi zapriali k narodeninám. Lena sa stále pozerala na hodinky a vkuse s niekým volala. A čo sa týka chalanou ani jeden sa mi dnes neozval. A ak sa pýtate na Zayna o ňom neviem skoro nič.
O siedmej sme sa rozhodli ísť domov. Lena vyzerala nejako divne ,no ja som si to nejako nevšímala.
Vošli sme do domu a všade bolo zhasnuté. Až keď sme zapálili, vyskočilo na mňa veľa známich tvárí.
,,Prekvapenie",zvolali. Je tu Liam,Niall,Louis,Harry a aj Zayn a ešte niekto počkať to je. Roztriasli sa mi kolená a pomaly mi začali stekať slzy. Bože Kelly ako sa to správaš, ako nejaká šialená faninka.
,,Ooo môj bože",nechala som otvorené ústa.
,,Všetko najlepšie Kelly",povedal a prišiel ma objať. Ešte stále sa trasiem.
,,Shawn ako si..."stále som nedokázala uveriť svojim očiam.
,,To je moja práca",prihlásil sa Niall.
Potom mi za radom gratulovali dávali darčeky až došiel rad na Zayna. Za celú dobu ,čo tu bol neprehovoril.
,,Ja Kelly..."tiež sa mu triasol hlas. Vzala som ho za ruku a potiahla do kuchyne. Nechcem vyrušovať týmto rozhovorom celkom rozbehnutú oslavu. Moja babka práve tancovala s Liamom a Harrym naraz. Lena sa rozprávala s Niallom a môj dedko vtipkoval s Louisom a Shawnom.
,,Kelly ja si nás už pamätám, len som potreboval si to všetko vyjasniť, ale ja už poznám odpoveď",priblížil sa ku mne a nežne ma pobozkal, no už som necítila to čo predtým. ,,Zayn",odstúpila som od neho.
,,Ja tiež. V tej nemocnici si si pamätal Gigi, možno na ňu stále myslíš a tak si myslím, že by sme mali ostať len kamaráti",povedala som.
,,To ale tak nie je, ale ak to tak chceš nebudem ti kaziť narodky",povedal a odišiel naspäť do obývačky.
Po chvíli babka prišla do kuchyne a vzala z tade tortu a zapálila sviečky. Aj s ňou sme prešli do obývačky.
Tam mi zaspievali Happy Birthday ja som sfúkla sviečky ,dali sme si tortu, spievali sme točili videá, tancovali.
,,Kelly ty sa choď pobaliť, dneska skončila naša pauza, ideme naspäť do Londýna",oznámil mi Liam.
Ja som sa potešila a išla si zbaliť veci. Rozlúčila som sa so starými rodičmi a Shawnom lebo ten išiel svojim autom do Liverpoolu. Netuším ,čo tam mieni robiť ,ale tak ok.
Aj s vecami som nastúpila do Niallovho auta. Ostatný nastúpili k Liamovi.
,,Ešte raz ti ďakujem",chytila som ho za ruku.
,,Nemáš za čo. Shawn je môj kamarát a tvoj veľký fanúšik",s tým posledným mu veľmi neverím.
,,Vážne?"spýtala som sa a on prikývol.
,,Ale nie len za to. Som strašne rada ,že ste prišli a že idem naspäť do Londýna. Tu som sa už začala nudiť",povedala som na to ma Niall objal.
A potom naštartoval ,lebo chalani už vyrazili.
,,Strašne si mi chýbala",povedal.
,,Veď aj ty mne".
,,A čo so Zaynom?"spýtal sa.
,,Asi sme sa rozišli".
,,Asi?"zasmial sa .
,,Nie asi, rozišli, ale ja som ho už nebrala tak ako dakedy",povedala som a pozrela sa na večerný Birmingham.
,,Už sa nebojíš",narážal ma minule ako som sa ho držala.
,,Trochu",povedala som. Možno som chcela ,aby ma chytil za ruku.
,,Tá tvoja sestra je celkom milá",otočila som sa naspäť naňho. ,,A pekná",dodala som a on sa trošku začervenal.
Mne hneď mi klesla nálada a otočila sa smerom k oknu.

Zatial sme dohnali chalanov. Vzadu sedel Louis a Harry a na niečom sa smiali.
Prečo sa s Niallom nesmejeme tak ako dakedy. Prevláda tu napiatá atmosféra a ja neviem prečo. Čo spôsobilo tento pokles nálady. Veď mám predsa narodeniny a Niall je môj kamarát, jeden z najlepších prečo by som mala žiarliť. Počkať ja žiarlim? Nie to nemôže byť pravda.
,,Tešíš sa domov. Teda domov do Londýna?"spýtal sa ,keď si všimol, že mám trochu naštvaný výraz.
,,Mm hej",zahnala som predstavu Nialla s niekým iným.
,,Máme na zajtra nejaký plán?"spýtala som sa ,aby som vedela, či sa mám pripraviť na skoré ranné vstávanie.
,,Áno, ideme sa dohodnúť na pokračovaní turné". Nemyslela som si ,že od nás budú čakať, že sa tak rýchlo vrátime na turné. Veď sú to len 2 mesiace ,čo sa stala tá nehoda a ja neviem, či tam dokážem tak rýchlo ísť. Aj keď vidieť to publikum na koncerte je úžasné asi nikdy nezabunem na tú chvíľu ako som upadla do bezvedomia. Na ten strach ,keď som sa prebudila.
,,Kelly, počúvaš ma?"zakrútila som hlavou ,aby som nemyslela na tú chvíľu. ,,Mm nie, čo si vravel?"zasmial sa nad mojím zmäteným hlasom.
,,Ale nič",a zase sa venoval len šoférovaniu. Je fajn ho zase videť v plnej sile.

Ahojte. Dúfam,že sa vám kapitola páčila ak áno dajte vote a komentár.
Love you ❤❤

Is it OK to love them all? <1D>Where stories live. Discover now