,,Vieš, že ťa budem stále milovať",povedala moja najväčšia láska. ,,Ale..."
,,Žiadne ale",povedal a dal mi ten najsladší bozk na svete.,,Kelly"!povedal asi najkrajší hlas aký som kedy počula.
,,Kelly!"povedal ešte raz a teraz už hlasnejšie.
Konečne som otvorila oči.
Stál predo mnou Niall a nemal na sebe tričko. Bože čo tu takto pobehuje.
,,Niall čo je?".
,,Dnes ideme na interview",povedal celý nadšený.
,,O koľkej ideme?"spýtala som sa a pozrela sa na mobile koľko je hodín. ,,Asi za dvadsať minút",pozrel sa na hodinky ,ktoré má na ruke.
Rýchlo som vyskočila z postele a išla si vybrať nejaké oblečenie zo skrine. ,,To ste ma nemohli zobudiť skôr?"na to sa len usmial a odišiel z izby.* * *
,,Privítajte jednu z najúspešnejších teraz už nie len chlapčenských skupín. One Direction",povedala moderátorka asi v mojom veku.
Všetci sme pribehli na pódium v doprovode silného potlesku našich fanúšičiek. Sadli sme si na dva gauče.
,,Ahoj",povedali sme jednohlasne hnedovlasej moderátorke.
,,Som strašne rada, že ste prijali pozvanie do mojej show",povedala so širokým úsmevom. Je celkom pekná a podľa mňa na moderátorku má dosť veľký výstrih. Zaynovi skoro vypadli oči z jamiek. Na to som ho len kopla do nohy aby pozeral inam a aby neslintal.
Toto by som čakala skôr od Harryho. Počkať Harry. Prečo ma drží okolo ramien. To zas budú klebety.
,,Aj my sme radi, že tu môžme byť",povedal Liam.
,,No, ako ste si mohli všimnúť je tu aj nová členka 1D Kelly",povedala smerom k publiku a do kameri.
,,Kelly, bola si fanúšička 1D pred tým ako si sa stala slávnou a neskôr aj členkou tejto skupiny?"opýtala sa.
,,Popravde, bola som ich najväčšia fanynka",povedala som.
,,Bola už nie si"?
,,Som, ale žiť v dome s nimi nie také aké som si predstavovala",povedala som. Myslela som to zo srandy. Samozrejme ,že bývať a nimi je väčšinou super.
Chalani sa zatvárili urazene.
Potom mala nejaké otázky na chalanou a tak...
,,A posledná otázka. Kelly keby si si mala vybrať s kým z týchto chalanou by si chodila kto by to bol",povedala, podľa mňa zákerne.
,,Mmm To je ťažké povedať. Všetkých mám veľmi rada",povedala som. Akože samozrejme poznám aj priamejšiu odpoveď ,ale tú tu nechcem hovoriť.
,,Vidíte ani nám nechce povedať, že koho z nás mala ako fanúšička najradšej",povedal Harry. On s tým naozaj nikdy nedá pokoj.
Ja som sa len naňho škaredo pozrela.
,,Tak, ale keď to nechce povedať tak ju nechajte",povedal Liam a ja som sa naňho vďačne usmiala.* * *
,,Ach konečne doma",zvalila som sa na gauč.
Chalani sa zasmiali a prišli si sadnúť ku mne. Keďže ležím polovicou tela na sedačke a nohy nám na operadle Liam mi nadvihol hornú časť tela a sadol si na miesto kde som ešte pred chvíľou mala hlavu. Keďže nemienim sedieť na operadne ľahla som si na Zaynove a Liamove nohy. Niall zapol telku a začali sme pozerať novú časť The Originals. Asi v polke časti sa mi Zayn začal hrať s vlasmi. Otočila som sa tvárou naňho na milo sa usmiala. ,,Mm prepáč",povedal a dal preč ruku z mojich vlasov.
,,Pokračuj",povedala som potichu. Ostatní si nás nevšímali a ďalej sledovali seriál.
Zayn sa doširoka usmial a pokračoval. Otočila som sa zase smerom k telke ,ale aj tak som ju veľmi nevnímala. Všímala som si len Zayna.
Keď sa časť skončila postavila som sa a namierila si to do kuchyne. Za mnou niekto išiel.
Otvorila som ladničku a vybrala z nej džús.
,,Čo je medzi tebou a Zaynom?"opýtal sa niekto, kto stál za mojim chrbtom.
,,Skvelé kamarátstvo, čo iné",odpovedala som a otočila sa dotyčnému tvárou.
Vybrala som si pohár zo skrinky a naliala si džús.
,,Neklam videl som ako sa na seba pozeráte",povedal Liam akoby na Zayna žiarlil.
,,Ja o ničom neviem. Spýtaj sa Zayna",kúsok som sa napila a išla smerom ku schodom. Ako hovorí Liam "V zravom tele, zdraví duch".
Samozrejme musel ísť za mnou.
,,Ja len, že by ste sa k sebe hodili".
,,Pff a na to si ako prišiel?"
Na to len mykol ramenami.
,,A co ťa to tak zaujíma. Nebodaj žiarliš". No Liam. Začevenal sa.
,,A na to si zase akože ako prišla",povedal to ako ja jemu. Mykla som ramenami a išla do svojej izby.Ahojte dúfam, že sa vám táto časť páčila ak áno dajte vote alebo napíšte komentárik.
Čo si myslíte o tom Liamovom správaní? Žiarli?
YOU ARE READING
Is it OK to love them all? <1D>
General FictionStávaš sa novou členkou One Direction. Veta ,ktorá mladému dievčaťu zmenila život.