8. Sladké sny

60 3 0
                                    

Odišla som do izby a začala si baliť všetky svoje veci.
Už sa teším na koncert. Našťastie je to už náš druhý koncert v L.A. takže to tu už trošku poznám.
Započula som otváranie dreví a odniesla jeden kufor do chodbičky.
,,Čo je s Harrym"?spýtal sa Zayn ,ktorý si akurát začal ukladať veci do kufrov.
,,Asi nič" odpovedala som a prešla späť do spálne. Zavrela som si aj druhý kufor a odniesla ho k tomu prvému.
Zayn urobil to isté.
,,Ešte sa sem dnes vrátime?"spýtala som sa a sadla si na posteľ.
,,Nie veci nám donesú do autobusu ,ktorý nás už bude čakať pred halou po koncerte",prisadol si ku mne.
Kývla som hlavou na znamenie, že chápem.
Zapozeral sa na mňa. Ja som trošku uhýnala pohľadom.
Chytil ma za líce a "donútil" ma pozerať sa na neho. Mne to absolutne nevadilo. Prisunul sa bližšie , keď vtom... Sa ozvalo klopanie.
Išla som otvoriť.
,,Ahoj, čo robíte? Dúfam ,že neruším",spýtal sa Niall a oprel sa o rám dverí.
,,Nič a prečo by si mal rušiť?"
Robila som sa akože nechápem.
,,OK prišiel som vám povedať, že nás za pol hodinu dole čaká fotenie . A nemusíš sa prezliekať tam ťa nastyleujú",povedal a otočil sa na odchod.
,, A obedovať budeme potom",otočil sa naspäť ku mne. Usmiala som sa a zavrela dvere.

* * *
Po koncerte sme sa presunuli do autobusu ,ktorí nás má odviezť do Las Vegas ,kde sa bude konať náš budúci koncert.
Sadla som si na gauč a zavrela na chvíľu oči.
,,Kelly spíš?"spýtal sa Niall potichu.
Otvorila som oči.
,,Čo chceš Niall?"pretrela som si moje unavené oči. Do hotela by sme mali doraziť až okolo tretej ráno. ,,Nič, len som unavený tak či by ti nevadilo keby som si sem ľahol". Vyzeral vážne unavene. Na ostatných kreslách sedeli chalani, ktorí buď spali alebo sa hrali na mobiloch.
,,Nevadilo. Tak ja si idem sadnúť tam ,kde si sedel pred chvíľou",postavila som.
,,Nie seď ja si ľahnem vedľa teba",ľahol si vedľa mňa tak ako povedal. Nohy si apreložené cez operaradlo ,aby sa zmestil a aby sa na mňa príliž netlačil.
Keď zaspával dala som si vlasy do copu a pozerala sa na už spiaceho Zayna, ktorí sedel na kresle. Jediný ,ktorý tu nespal bol Louis. Ten si písal z jeho piateľkou Eleanor.
Teraz už spiaci Niall sa posunul a dal si hlavu na moje stehná. Najprv som chcela vstať ,že ho tu nechám samého, ale potom aom si to rozmyslela. Pohladkala som mu líce. Je dosť studený. Zakryla som ho dekou ,ktorá bola prehodená cez moje operadlo na gauči.
Pomrvil sa a ďalej spokojne odfukoval. Keďže som sa v jeho prítomnosti cítila skvele spokojne som zavrela oči a upadla do ríše snov.

***
,,Kelly už sme tu", zatriasol so mnou Niall.
Otvorila som oči a jemne si ich pretrela. Vstala som, vzala si veci a vyšla z autobusu a mierila za Niallom.

Ubytovali sme sa a ja mám konečne svoju vlastnú izbu.
Od mojej velkej únavy som si len vyzliekla džínsy a samozrejme vyzula topánky a ľahla si do postele. Ešte pred tým som si dala mobil do nabíjačky a nastavila budík , aby som ráno nezaspala.
Keď som už už zaspávala ozvalo sa klopanie. Obliekla som si naspäť džíny a išla otvoriť.
,,Mm dúfam ,že som ťa nezobudil , ale neviem zaspať tak ako pri tebe tak či by som nemohol",zahambene sa usmial.
,,Niall ja neviem či je to dobrý nápad"...,,Prosím Liam strašne chrápe",otvorila som viac dvere a naznačila ,že môže vojsť.
Išla som sa do kúpelne prezliecť do pyžama a odlíčiť. (Ni už mal teplaky a tričko).
Ľahla som si do postele Niall sa len na mňa pozeral. ,,Tak si ideš ľahnúť alebo sa budeš len na mňa pozerať?"
Ľahol si vedľa mňa a pozeral sa mi do očí.
,,Dobrú noc",zakryla som sa perinou a otočila sa mu chrbtom.
,,Dobrú",povedal .
Ani neviem ako ,ale zaspala som.

Ahojte dúfam,že sa vám táto časť páčila. Ak áno dajte vote a komentár.
Love you ❤❤❤

Is it OK to love them all? <1D>Where stories live. Discover now