3. Jack?

92 4 3
                                    

,,Vstávaj zaspali sme!"triasol so mnou niekto. Ten hlas mi je známy ,ale ani za boha si neviem spomenúť komu patrí.
,,Čože?"zamumlala som a prevrátila sa na druhý bok.
,,No ták Kelly!"stále ma tu niekto otravuje.
,,Kelly chceš skončiť celá mokrá?"zašepkal mi nejaký hlas pri uchu.
,,Nie, fajn už vstávam",otvorila som oči a pozrela sa na človeka, ktorý ma budil. Bol to Harry.
Usmiala sa som sa na neho.
,,Vstávaj rýchlo",povedal nervózne Hazz.
Tak som teda vstala a čakala kým opusí moju izbu, no on nič.
,,Harry ja sa chcem obliecť a nechceš sa noo učesať",ukázala som na jeho vlasy ,ktoré vyzerajú akoby ich vživote nečesal.
Od ľaku z toho ,že ho vidím strapatého rýchlo vybehol z mojej izby.
Ako som videla na hodinách je 9:25. Rýchlo som sa obliekla, učesala , namaľovala, umyla zuby a tak.
Dole som išla výťahom. Pozrela som sa na hodinky ,ktoré ukazovali 9:40. Super meškám 10 minút takže na raňajky môžem zabudnúť.
Keď som prišla dolu bol tu len Liam. Netrpezlivo pochoduje po chodbe a pozerá sa na hodinky.
No nemohla som sa nezasmiať.
,,Dobré ráno",pozdravila som sa mu. ,,Dobré",odpovedal.
O asi päť minút prišli aj ostatní a mohli sme vyraziť do štúdia.
Všetci sme sa obuli a šli do áut.
Harry a ja sme išli mojím autom a ostatní Liamovým.
Ako prvý vyštartoval Liam a ja hneď za ním.
,,Tešíš sa",pozrel na mňa Harry, ktorý sedí na mieste spolujazdca.
,,Hej, ale som trošku nervózna",odpovedala som a stále sa pozerala na cestu a hlavne na Liamove auto, aby som nezablúdila.
,,Nemusíš byť. A ešte ťa čaká aj prekvapenie",povedal Hazz.
,,Aké?"uchectol sa a zakrútil hlavou. ,,Je to prekvapenie, nemôžem ti o tom povedať".

* * *
Vošli sme do vysokej budovi, v ktorej ma vraj malo čakať prekvapenie. Som strašne zvedavá, čo to bude.
Všetci sme vošli do veľkého výťahu. Zayn stlačil číslo 25 a výťah sa spustil. Keď sme dorazili na 25. poschodie vystúpili sme z výťahu a išli dlhou chodbou.
,,Zavri si oči",povedal mi Niall a pre istotu mi ich zakryl aj rukami. Vošli sme do nejakej miestnosti.
,,Môžeš otvoriť",Ni dal preč svoje ruky.
Stál predo mnou Jack.
,,Jack, čo tu robíš?"prišla som k nemu bližšie.
,,Od dnes som nový manažér One Direction",od nadšenia ma objal. Jack je môj najlepší kamarát. Bol to práve on ,kto naštartoval moju kariéru. Keď som mala 17 išiel okolo parku, v ktorom som hrala na gitaru a spievala. Na to ,že mal 24 bol dosť uznávaný manažér spevákov.
,,A čo sa stalo s vaším predošlým manažérom?"odtiahla som sa od Jacka a pozrela na chalanov.
,,Išiel robiť manažéra Taylor Swift",povedal Harry a nad tým menom ohrnul nos.
,,Čo tak zrazu?"spýtala som sa nechápavo.
,,Nevieme",povedal Liam.
,,Tak dosť vykecávania chalani a Kelly. Šup šup za Betty,"ukázal na dvere Jack. Táto miestnosť je asi jeho kancelária.
A počkať. ,,Kto je Betty?"spýtala som sa chalanov.
,,Naša skladateľka pesničiek",povedal Zayn.
,,Samozrejme, že si niektoré skladáme sami, ale väčšina zásluhy na pesničkách patrí práve jej",povedal pre zmenu Louis.

* * *
,,Ahoj ja som Betty",povedala vysoká blondínka so zelenými očami a podala mi ruku.
,,Kelly",ruku som jej prijala a doširoka som sa na ňu usmiala.
Vyzerá byť sympatická. Podľa mňa má okolo 23 rokov.
,,Tak pripravila som si pre vás pár nových pesničiek. Ak sa vám na nich nebude niečo pozdávať kľudne mi to povedzte,"povedala a sadla si za veľký stôl.

* * *
O 2 týždne

You make me feel alive.
Touto vetou sme dokončili nahrávanie našeho albumu Hell ride a za týždeň odchádzame na turné.
Objali sme sa a išli zo štúdia domov.
,,Dnes to musíme poriadne osláviť",povedal Louis hneď ,keď sme vošli do domu.
,,V žiadnom prípade, nepamätáš si ako to dopadlo minule",hneď mu to zatrhol Liam. ,,Popravde nepamätám",usmial sa a išiel do kuchyne.
Zakrútila som nad nimi hlavou a išla do izby.
,,Tešíš sa na turné",prišiel ku mne do izby Harry.
,,Jasné kto by nie?"
Sadli sme si na postel.
,,Neviem. A vlastne Kelly kde sú tvoji rodičia?"
,,No... Ja ani neviem. Celý svoj život som bývala s mojimi starými rodičmi. Moji rodičia ma nechali u nich a nikdy sa nevrátili. Ani neviem či žijú",povedala som ,ale nedala som na sebe poznať ,že je mi to ľúto.
,,Prepáč to som nevedel",povedal skleslo a chytil ma za ruky.
,,To nič",usmiala som sa a objala ho. Milujem jeho objatia, jeho vlasy ,jeho celého aj keď... Je tu niekto koho mám radšej ,ale on mňa nie.
Odtiahol sa odo mňa a išiel smerom k dverám.
V polke cesty sa zastavil.
,,Kelly?"
,,Mmm" .
Otočil sa a vtátil sa ku mne. Postavila som sa a bola som od neho asi len pol metra vzdialená.
Trošku sa priblížil a dal mi neposlušný pramienok mojich hnedých vlasov za ucho.
,,Ak budeš čokoľvek potrebovať som tu pre teba".
Pobozkal ma na líce. A odišiel z izby.

Dúfam,že sa vám táto časť páčila. Ak áno vajte vote alebo komentár.
Čo si myslíte kto je ten tajný crush Kelly?

Is it OK to love them all? <1D>Where stories live. Discover now