,,Hahaa, zase som ťa porazila,"začala som natešesne skákať okolo pingpongového stola. Zayn nasadil smutný výraz a pozrel sa do kameri.
,,Tak dráhí fanúšici, aspoň viete kto je tu najsúťaživejší,"povedal a ukázal na mňa. V tú chvíľu som prestala a prišla k nemu. Ruku som mu dala okolo ramien a povedala. ,,To teda som," usmiala som sa.
,,Aa strih,"povedal režisér a Zayn a ja sme prešli do zákulisia. Celkom ma to bavilo.
Prešla som ku Jackovi, ktorý nás pozoroval.
,,Tak akí sme boli?"spýtala som sa a aj s ním prešla ku stolu z vodou.
,,Skvelí, ale nabudúce by si ho mohla nechať dostať aspoň jeden bod,"zasmial sa.
,,Mmm",zamyslela som sa.
,,Myslím, že jeden by som mohla,"napila som sa.,,Ohovárate ma?"prišiel k nám Zayn a tiež sa napil. ,,Nie všetko sa točí okolo teba krásavec,"neodpustila som si poznámku, ale v tomto prípade mal aj pravdu, že sme o ňom hovorili.
Nič mi na to nepovedal a urazene odišiel.
,,Tak ako je to medzi vami?"spýtal sa Jack. Ja som o tom nechcela hovoriť tak ,aby nás vsetci počuli tak som ho zatiahla ďalej od ľudí.
,,Rozišli sme sa, ale zatial je to tajné, teda chalani to vedia ,ale zatial fanúšikom a hlavne Zelly's fans nechceme lámať srdcia a hlavne nechceme ,aby sa o nás všade písalo. Zatial nech sa píše o návrate 1D,"povedala som. On ma pozorne počúval.,,Máš pravdu, len nebol by som rád, keby Zayna uvideli s nejakou inou,"povedal Jack a obaja sme sa pozreli na Zayna, ktorý sa rozprával s maskérkou.
,, Noo tak o tom by si sa sním mal porozprávať,"povedala som a svoj pohľad naspät presmerovala na Jacka.
On chápavo prikývol.,,Inak, čo vieš o Eleanor?"spýtala som sa. Chcem zistiť, čo si o nej myslí a tak.
,,Nič moc. Zatial ju poznám len z médii. A ty?"
Zamyslela som sa, čo mu mám povedať. Pravdu alebo lož.
,,Mm veľmi ju nepoznám, ale...
Mám z nej divný pocit. Ale to bude asi mojou paranoidnosťou," na konci som sa hrane zasmiala.
,,Asi hej. Mala by si prestať pozerať tie seriály,"zasmial sa aj on.
,,Potom by si musel aj ty,"ukazala som na teho. A išla za Zaynom.,,Zayn? Ideme domov alebo máš iné plány?"spýtala som lebo sme tu mojím autom a ja by som už rada bola doma.
,,Ja... Niečo mám,"povedal. Dosť sa vyhýbal tomu, aby mi povedal, kde ide. Ale tak ok.
,,Dobre, tak keby si potreboval zviesť tak zavolaj",povedala som a z vešiaka ai zobrala budnu. On prikývol. ,,Myslím, že nebude treba,"povedal. Ja som sa ešte rozlúčila z Jackom a išla k autu.***
Niekto zazvonil na dvere.
,,Idem!"zakričala som a pribehla k dverám. Otvorila som ich.
,,Lena?"prevapene som povedala.
,,Ahoj,"objala ma. ,,Ahoj,"tiež som sa pozdravila a odtiahla som.
,,Lena! Môžme ísť?"spoza mňa vyšiel Niall.
Otočila som sa na neho a nadvyhla spýtavo obočie.
,,Mmm-hmm,"zahmkala a Niall vyšiel von.
,,Ahoj,"odzdravili sa mi obaja a ja som za nimi zatvorila dvere.Zrazu sa vedľa mňa objavil Liam.
,,Kto to bol?"spýtal sa a odhryzol si z jablka.
,,Lena,"odpovedala som a išla ai sadnúť do obývačky.
,,A čo chcela?"sadol si vedľa mňa.
,,Išla von s Niallom,"povedala som z najväčším kamenným výrazom akým len dokážem.
,,S Niallom?"zatváril sa prekvapene. Prikývla som.
,,Zajtra máš natáčanie s Harrym však?"spýtala som sa.
Tiež len prikývol. Nechcem sa rozprávať o Niallovi a Lene. Nechcem o nich ani premýšľať. Aj keď je to moja sestra a jeden z mojich najlepších kamarátov.,,Nežiarliš na ňu však?"spýtal sa a tým vyrušil môj kamenný výraz.
,,Čo, nie,"nasadila som najviac hraný výraz na svete.
Pozrel sa na mňa pohľadom "neverím ti ani nos medzi očami".
,,Nozaj,"povedala som. No miesto toho,aby mi uveril sa zasmial.
,,To snáď nie je pravda ty si z..."nestihol dopovedať lebo som mu zakryla ústa.
Do obývačky vošiel Harry a pozeral sa po nás.
,,Na nič sa nepýtam,"povedal a ja som dala ruku preč z Liamovych úst.
Harry si sadol vedľa nás.,,Tak,čo budete vy dvaja zajtra robiť na tom natáčaní?"spýtala som sa ,aby som prerušila to ticho medzi nami.
,,Budeme sa kresliť na vzájom,"povedal Liam.
Tak toto bolo určite z Liamovej hlavy. Harryho trochu ľutujem toto prehrá na plnej čiare. Ale aj tak kreslí lepšie ako ja a Louis.
Keby sme mi dvaja kreslili na kameru tak sa strápnime.,,Pustíme si telku?"spýtala som sa. Chalani prikývli. Tak som ju zapla.
Nič také tam nedávali tak som zapla MTV, kde páve hrali Shawna Mendesa.
Začla som spevať a Liam s Harrym sa ku mne pridali.Ahojte. Dúfam, že sa vám kapitola páčila. Síce je trochu kratšia, ale snáď to nevadí.
Budem rada ak napíšete komemtár a dáte vote.
Love you💜
YOU ARE READING
Is it OK to love them all? <1D>
General FictionStávaš sa novou členkou One Direction. Veta ,ktorá mladému dievčaťu zmenila život.