Otvorila som oči a poobzerala sa okolo seba. Videla som myslím okno a nejakú postavu. ,,Kde som",zamrmla a snažila som sa posadiť sa. ,,Lež",povedal mne známy hlas a tak som aj urobila. Keď som trošku uprela zrak na toho človeka zbadal som Jacka.
,,Jack?" ,,Čo sa stalo?"
,,Mali ste nehodu",povedal a chytil ma za ruku.
,,A chalani? Sú v poriadku?"vyhŕkla som na ňho.
Veľmi mi na nich záleží. Sú ako moja rodina.
,,No Zayn je na tom najhoršie. Ešte sa neprebral, ale lekári si myslia ,že bude trpieť stratou pamäti. Ostatní majú pár rán",povedal.
,,A ja?"spýtala som sa na seba pretože sa cítim akoby mi niekto zlomil všetky kosti v tele.
,,No...", nestihol dopovedať a do izby vošiel lekár a dve sestičky.
,,Ako sa cítite slečna Reinolds?"opýtal sa milo.
,,Nič moc",odpovedala som. Zatial mi sestičky dali nejakú infúziu.
,,Tak ja pôjdem skontrolovať ešte chalanou",povedal Jack a odišiel z tejto chladnej nemocničnej izby. Počkať ako sa sem dostal Jack veď on bol v Londýne. Nešiel s nami na turné.
,,Ako dlho som už tu?"opýtala som sa hnedovlasej sesričky, ktorá mi práve doniesla vodu.
,,5 dní slečna",odpovedala na moju otázku. To som tu už tak dlho. Na posledt si pamätám ako som sa objímala z Niallom a potom už nič.
,,Utrpeli ste otras mozgu a máte zlomenú nohu a jedno rebro, ale to by sa vám malo hravo zahojiť",pozeral sa do jeho zápiskov. Potom sa usmial a odišiel s pozdravom preč z izby.
Za ním utekali aj sestričky.
Vedľa postele som mala moju kabelku, ktorá vyzerá trošku obhorene a moje kufre. Netuším ako tú nehodu prežili, ale OK.
Na nočnom stolíku som videla môj mobil. Asi mi ho sem položil Jack. Pozrela som sa na isntagram, kde na mňa vybehli fotky a rozhovory o našej nehode. Jeden som si pustila.,,Skupina One Direction mala nehodu. Narazil do nich kamión. Teraz sa nachádzajú v nemocnici v Salt Lake City v Utahu"
V Salt Lake City? Veď sme mali namierené do San Francisca. No asi to bolo bližšie. Ani neviem kde sme sa nachádzali, keď sa stala tá nehoda.,,Všetci okrem Zayna Malika sú mimo ohrozenia života. Držte palce mladým spevákom a ja sa s vami pre dnešok lúčim".
-Lena LuthorNa konci sa ukázalo jej meno. Lena Luthor to meno mi je povedomé a aj ona bola. No neviem si tak úplne spomenúť , to je.
No nič.
Idem na instagram pridať story nech sa o nás fanúšici až tak neboja. Ja sa cítim síce na nič, ale dúfam, že chalani sú na tom lepšie. Teda okrem Zayna. Veľmi sa oňho bojím. Najradšej by som vstala z tejto prekliatej postele a utekala za ním. No to v mojom stave nedokážem. Som na to až príliž slabá. A mám zlomenú nohu a nikde tu nevidím barle.
No nič. Prešla som späť z youtube na instagram.
,,Ahojte. Určite sa o nás veľmi bojíte. No nebojte sa, nás len tak nezbavíte",zasmiala som sa.
,,Zatial neviem ako to bude s naším turné ,ale to snaď chápete. Chalanov som zatial nevidela ,ale podľa toho čo viem sú Liam,Harry, Louis a Niall celkom v pohode. No horšie je to so Zaynom", zaslzeli sa mi oči. ,,Držte nám palce. Máme vás radi",nasilu som sa usmiala a pridala video na story.
Položila som mobil na nočný stolík a pozerala sa len tak do blba.
Potom ma napadlo, že by som mala zavolať starým rodičom. lebo sa o mňa už musia strašne báť.
,,Ahoj",pozradvila som sa babke.
,,Ahoj. Ako sa cítiš. Strašne sme sa o teba báli?"
,,No ako tak ,ale nebojte sa už je mi lepšie",odpovedala som na jej otázku.
,,Tak to som strašne rada. Neviem čo by sme robili keby si nemala toľko šťastia a odišla na druhý svet".
,,Ale no tak. Ja... Mňa sa len tak nezbavíte a čo vy? Ako sa máte?"
,,Skvele keď vieme, že si v poriadku",povedala a bolo cítiť, že jej spadol kameň zo srdca.
Ozvalo sa klopanie na dvere.
,,Ďalej!"
,,Musím už ísť niekto mi klope na dvere. Papa".
,,Papa",odzdravila sa mi a ja som zložila telefón.Do izby vošli Harry a Louis.
Na mojej tvári vyčarovali úsmev.
,,Ahojte". ,,Ahoj".
Prisunuli si ku mne stoličky.
Ako som si už všimla Harry má obviazanú hlavu a ruku a Louis len ruku.
,,Ako sa máte?"spýtala som sa.
,,Dobre a čo ty?" povedal Louis.
,,Keď vás vidím tak tiež",zasmiali sme sa.
,,Som taká rada, že ste tu",natiahla som k nim ruku.
Oni mi ju chytili.
,,Ako sa majú Niall a Liam?"
,,Niall má zlomené obidve nohy. Veľmi sem chcel ísť ,ale nedokázal to. A Liam má silný otras mozgu takže ho sem nechceli pustiť",povedal Harry.
,,Ale máš tu nás",zasmial sa Louis.
,,Mmm a čo Zayn boli ste za ním?"spýtala som sa smutne.
,,Boli, ale je stále v bezvedomí",povedal Lou .
,,A čo naše turné?"spýtala som sa. ,,Preloží sa. Tak nám povedal Jack, ale ak náhodou Zayn... Tak ho zrušíme. A neviem či bez neho budeme pokračovať",povedal smutne Harry. ,,Určite sa preberie a bude v plnej sila a nami pokračovať",povedala som, aby neboli smutní. No neviem či som to povedala len pre nich alebo aby som sa zbavila pocitu ,že ho stratím.Ahojte. Dúfam, že sa vám táto časť páčila ak áno dajte vote alebo napíšte komentár.
Love you 💜💜💜
YOU ARE READING
Is it OK to love them all? <1D>
General FictionStávaš sa novou členkou One Direction. Veta ,ktorá mladému dievčaťu zmenila život.