Chapter 10

262 11 3
                                    

"Ini maklumat yg saya dapat tuan." jawab seorang lelaki yang berdiri dan dibelakangi oleh seseorang.

"Ap pulak kali ni huh?" jawabnya.

"Mengikut maklumat yg saya dapat, Kim taehyung telah bertemu semula dgn adik kandungnya." jawab lelaki itu lalu melemparkan gambar gambar Taehyung dan Dahyun.

"Siapa nama adik nya?" tanya nya.

"Kim Dahyun. Tetapi namanya telah diubah kepada Jeon Nari kerana telah diambil oleh keluarga Jeon sebagai anak angkat." jelas lelaki tersebut

"Ouhh... Nampaknya pertemuan yg tak disangka kan. Bguslah musuh musuh aku saling bantu membantu erk?" jawabnya.

"Boleh saya tahu kenapa tuan benci akan keluarga tu?" tanya lelaki itu.

"Maaf! Itu hal peribadi saya! Awak cuma perlu buat sahaja apa yg saya suruh! Faham!" jawabnya dgn tegas.

"Ba-baiklah" jawab lelaki itu.

"Dah sekarang aku nak kau keluar" balasnya.

Kemudian, dirinya ditinggalkan berseorangan didalam bilik kerjanya lalu duduk dan mengambil sampul sampul yang berisi maklumat itu.

(Faham fahamkan je lah ayat nepal aku)

Jeon's family house.

8.00 am

Dahyun membuka matanya kerana terasa ada sesuatu yg melingkari pinggangnya. Dia menoleh ke sebelah dan senyuman terukir di bibirnya. Dan tangannya mula mengusap pipi orang yamg disayanginya.

'Gomawo sebab berjaya cari dubu taetae oppa. Dubu harap lepasni kita tak pisah lagi'

Kata Dahyun dalam hati. Kemudian, mula mengalihkan tangan Taehyung yang sedang tidur dan mula bangun dari katil lalu melangkah ke bilik mandinya untuk membersihkan badannya.
    

                                        ***********

"Good morning!!!!!" jerit Dahyun sebaik sahaja turun daripada tangga dan melangkah ke dapur.

"Morning anak eomma" balas Mrs. Jeon yang sedang menghidangkan sarapan pagi itu.

"Mana Taehyung?" tanya Mr. Jeon.

"Taetae oppa tidur lagi" balas Dahyun lalu menyumbatkan roti kedalam mulutnya.

"Dahtu? Tak reti nak kejutkan?" jawab Jungkook yang muncul entah daripada mana entah.

"Eh oppa ni terkejut Riri! Yerlaa nak kejutkan lah ni tak reti sabar ke?" balas Dahyun lalu menjelirkan lidah kemudian berlari naik ke tingkat atas rumahnya.

"Entah apa apa lah dia tu" jawab Jungkook.

Manakala Mrs. Jeon dan Mr. Jeon hanya menggelengkan kepalanya.

Bilik Dahyun.

"Oppa?" panggil Dahyun sebaik sahaja membuka pintu biliknya.

"Oppa?" panggilnya lagi apabila nampak Taehyung yang tiada di atas katil.

"Oppa!" panggilnya lagi dengan matanya yang mula memerah.

"BAHHH!!!!!" sergah Taehyung yg baru keluar daripada bilik mandi.

"OPPA!!!!!"jerit Dahyun lalu memeluk Taehyung tanpa memperdulikan Taehyung yang hanya melilitkan tuala di pinggang.

My Lost Sister! [KTH]Where stories live. Discover now