Sabah lanet alarmın çalmasıyla yatağımdan hemen fırladım .Bugün yeni okulumda ilk günümdü hemen merdivenlerden inerek banyoya koştum suyu açtım, banyoya girdim. Bornozuma sarılıp hızlıca banyoyu terk edip odama koştum.Saçlarımı iyice kuruladıktan sonra yırtık kotumu çıkarıp onun üstüne salaş üzerinde "FUCK" yazan t-shirt'ümü giydim yeni gideceğim okulda serbest kıyafet uygulaması vardı.Düzleştiriciyi fişe takıp bir 5 dakkika bekledim. Hemen sonra düzleştirciyi elime alıp saçlarımı düzleştirmeye başladım siyah uzun saçlarımdan bir tutap alıp mavi saç spreyini alıp o kısma sıkmaya başladım "Sonunda bitti " diyerek hemen okul çantamı hazırlayıp kahvaltı yapmaya indim mutfak bomboştu evde benden başka kimse yoktu olsa garip olurdu zaten annemi ve babamı 2 aydan belli göremiyorum sürekli olarak iş seyahatlerine çıkıyorlardı buna üzülsem bile onlara söylemiyordum.Eskiden kolejde okuyordum ama şimdi devlet okulunda okuycaktım.Babamı zorda olsa ikna etmiştim orda ki ortamı merak ediyordum babam her ne kadar "Devlet okulunun eğitimi iyi değil " desede onu dinlemeyip bu sene devlet okulunda okuycaktım.Derslerimde iyidim ama inek gibi ders çalışmıyordum hatta hiç ders çalışmazdım.Hocanın anlatığıyla yetinirdim sürekli olarak.Bir yandan ayakkabılarımı giyiyor bir yandan da arabamın anahtarını arıyordum "Ve işte buldum wuuhuu'' diye ergence bir sevinç çığlığı attıp evden çıktım.Arbanın kapısını açtıktan sonra sürücü koltuğuna geçip emniyet kemerini taktım.Yeni okuluma doğru sürdüm bir 3 dk sonra sıkılıp müzik açmaya karar verdim metroFM açtım ve radyoda çalan Demi Lovato şarkısına eşlik ettim.
You can take your words and all yourlies
Oh oh oh I realy don't care.
But even ifthe stars and moon collide diye şarkıyı söylerken okula geldiğimi anlayıp oradaki boş bir park yerine arabımı park ettim.Arabanın kapısını kitleyip okula doğru yürümeye başladım herkesin gözü bendeydi çoğu kız beni öldürmek istercesine bakıyorlardı bu canımı sıkmıştı.Adımlarımı daha da hızlandırıp 12/E sınıfını aramaya başladım koridorun sonunda ki sınıftı.Sınıfın kapısının önünde serseri tipli 2 çocuk vardı kızların bacaklarına bakıp ahlaksızca gülüp laf atıyorlardı sürüngenlerini hoşuna gidiyordu bu her hallerinden belliydi 2 çocuğa bakıp gülüyorlardı.Hemen hızlı adımlarla sınıfa girerken o çocuklardan biri kolumu sertçe tutup beni kendine doğru çekip"Yenisin galiba sen"
"E-evet yeniyim"dedim korkuyla kekelemiştim.Çocuk benim suratıma bakıp piç bir şekilde güldü.
Arkadan bir ses;
"Bırak kızı Eren okulun ilk günü yapma şunu" dediğinde çocuk kolumu bırakıp
"Sadece yeni gelen kızla oynuycaktım "
"Erennn"diye tek kasını kaldırıp sertçe çıkıştı.Çocuğu sertçe itip hemen sınıfa girdim. Boşyer arıyordum en arka sıranın boş olduğunu görüp ora oturdum.Kapı açıldıktan sonra sınıfa hocanın girdiğini anlayıp hemen ayağa kalktık.
Hocanın "Oturun gençler "demesiyle geri oturduk.Derse başladıktan bir 25 dk sonra sınıfın kapısını bile çalmadan sabah kızların bacaklarına bakıp laf atan kişiler olduğunu gördüm hemen onun arkasında "Eren bırak kızı" diyen hayatımı kurtaran çocuğu gördüm.Hoca yumuşak bir ses tonuyla "Yerinize oturun hadiyin bakim" dedi "insan bi kızar derse geç kalma sebeplerini öğrenir ya" diye kendi kendime konuştum.Sabah canımı kurtaran çocuk yanma doğru yaklaşıp hemen yanıma oturup "Ne iş" diye bir bakış attıp önüne döndü.Dakikalar geçmişti sıkıla sıkıla dersi dinlemiştim .Teneffüs zili çalmıştı. Ben sırada usluca oturup zilin çalmasını bekledim. Teneffüs zili çalmıştı hoca daha gelmemişti sırama oturup hocayı beklerken sabah ki çocuk
"Orası benim yerim ilk ders hoca sınıfta diye oturmana bir şey demedim şimdi yerimden kalksan iyi olur küçük."
Küçük mü? Hadi ama aynı yaştayız bu nasıl bir egodur böyle diye iç sesim konuştu.
"Peki "diyerek yerimden kalkıp en ön sıraya geçip oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Aşkım ( DÜZENLENİYOR).
Romance"Kapak tasarım Shapeless8 - Sinemofficial8'e aittir"