VOTE VE YORUMLAR LÜTFEN .
Sabah Ayşe Teyzenin
"Toprak okula geç kalıyorsun kalk kızım" sağ elimle sağ gözümü göstererek gözlerim kapalı bir şekilde "Şu gözüm birazcık daha uyusun" dedim Ayşe Teyze gülerek odadan çıktı.Zorda olsa yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkayıp havluyla sildikten sonra kıyafet dolabımdan siyah zımbalı taytım ile siyah gömlegimi giyip saçlarımı yandan örüp çantamı hazırlayıp dışarı çıktım. Arabanın kapılarını açıp sürücü koltuğuna geçtim. Emniyet kemerini takıp okula doğru sürdüm. Okula vardığım da okul zili çoktan çalmıştı arabayı bos bur yere park edip içeri girdim.Sınıfımın olduğu koridordan sağa dönüp sınıfın kapısını açttım.Fizik hocası vardı içeride "Boş bir yere geç hemen dersin huzurunu bozma" site sert çıkıştı.Cem? Onun bu sınıfta ne işi vardı?.Tuna'nın yanına geçicektim ama yanında Eren oturuyordu.Azra' nın yanında da adını bilmediğim bir kız. Cem'in yanı boş olduğu için onun yanına geçtim. Tuna,Eren ve Azra garip bir şekilde bakmaya başladılar. Onları umursamayarak çantadan defter ve kitap çıkarıp hocayı dinlemeye başladım.Dediğinden hiçbirşey anlamıyordum bu adamın eliyle beni işaret ederek kalk ayağa dedi "Ben mi " dedim . "Evet sen" dedi sert bir şekilde. Ayağa kalktım.Bana dönüp
"Fizik nedir" dedi bunun cevabını biliyordum.
"Demi Lovato" dedim gülümseyerek birden sınıf gülmeye başladı. Hoca bana ekşi bir surat ifadesi ile bakarak "Çık dışarı" diye bağırdı. Hemen çantama kitapımı ve defterimi koyup dışarı çıktım.Boş Koridorda yürümeye başladım.Biri beni tutup kendine doğru iyice çekti .Tuna.
"Cem'in yanına niye oturdun ki ?"
"Farkettiysen bir tek ora boştu" dedim sakin bir ses tonu ile.
"Haklısın" diyip güldü.
"Ama o çocuktan uzak dur" diye devam ettirdi.
"Niyemiş o"
"Bizim için iyi olmaz"
"Anlamadım"
"Cem iyi biri değil eskiden bizim okuldaydı Ecemin eski sevgilisi ama Ecem'e çok bağlı onun için herşeye razıydı. Ama Ecem beni seviyordu bir kokteyl partisine bir çift olarak gidiyorduk bende Ecem ile gittim o mekanı yaktı ölen bile var ve Ecemin öldüğünü duydu eminim sana birşey yapabilir " İç sesim acaba olanları anlatsam mı diye beni kararsızlığa düşüyordu. En sonunda söylemeye karar verdim.
"peki" demekle yetindim sadece okulun çıkışına geldiğimizde "Bize gidelim mi " dedi Tuna.
"Neden" dedim Tuna gülerek "Film falan izleriz uzun bir süre oldu senle vakit geçirmeyeli"
"Haklısın" diyip Tuna'nın arabasına bindik.Tuna sürücü koltuğuna bende ön koltuğa geçtim. Emniyet kemerini takıp bana baktı "Emniyet kemerini bağla" dedi. Emniyet kemerini bağlayıp dışarıyı izlemeye başladım.
Telefonum titreyince elime alıp baktım 54 mesaj yuh diye iç geçirdim mesajlara girip baktım. Hepsi Turkcell Avea ve iş merkezlerinin mesajlarıydı. Sadece biri hariç bu numara kime ait diye düşünmeye başladım. Mesajın üstüne tıkladım.
"İlk konuşmaya başladığımız da hissettiklerini hâla hatırlıyorum KİN VE NEFRET"
"Kimsin " diye yolayıp telefonu çantaya koydum. Tuna yola odaklanmıştı. Kimdi ki o kimdi kimdi kimdi diye beynimin her tarafını bu soru işgal etmişti.Tuna köşk gibi bir evin önünde durup arabadan indi bende arkasından indim. Arabanın kapılarını kitleyip elimi tutup yarım ağız gülümsedi. Nasıl tatlı oluyordu böylece gülünce.Evin önüne geldiğimizde cebinden anahtarı çıkarıp kapıyı açınca içeri girdik. Ev de 20 oda vardır diye düşünmüştüm. Ceketini asıp mutfağa yöneldi .Bende yanına gittim.Dolaptan dondurma çıkarıp bana verdi.
"Bunları şu masadaki kasaye koy" masada ki kaseleri alıp özenle dondurmaları koyup Tuna'yı izlemeye başladım. Cips kola çikolata vs hepsini alıp odaya geçtik.
"Ne izliycez" diye sordum.
"Bence Ölümcül Oyuncakları Kemikleri Şehrini izleyelim"
"Olur " dedim gülerek.Filmi açıp yanıma oturup kolunu belime sarıp beni kendine çekti.Aradan saatler geçmişti ve film gitmişti ciddende film güzeldi sadece şu köpeğin kafasını yarıp bir canavara dönüşmesi dışına korkmadım.Saate baktığım da 6'ya geliyordu.
"Bugün eğer sende istersen birlikte yatalım mı " dedi Tuna masum bir çocuk gibi.Başımı evet anlamında salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Aşkım ( DÜZENLENİYOR).
Romance"Kapak tasarım Shapeless8 - Sinemofficial8'e aittir"