8.Bölüm √

308 28 1
                                    

Sabah kalktığımda banyoya doğru yöneldim.Yağmurun sesi huzur veriyordu insana her yer sırılsıklamdı.Elimi yüzümü yıkandıktan sonra aynada kendime baktım.Devlet okuluna gitmek cidden de iyi bir fikir değilmiş.Wattpad'de ki hikayeler gibi bir aşk yaşamıycaktım yaşayamıycaktım onlar sadece hayal ürünüydü.Havluyla yüzümü nazikçe sildikten sonra kıyafet dolabımı açıp siyah askılı bluzumu onun altına siyah dar yırtık kotumu giydim. Merdivenlerden inerek mutfağa indim.Buzdolabından birşeyler çıkartıp yemeye başladım.Karnımın doyduğunu anlayarak masadan kalktım.Arabam olmadığı için bugün okula yürüyerek gidicektim.Ayakkabılarımı giyip kapıyı açtım "Hassiktir" dedim içimden tam karşımda Tuna duruyordu.

Kısık ve soğuk bir ses tonuyla "Ne işin var burada"

"Bugün okula senle birlikte gidicez malum daha biricik araban tamirden gelmemiş."

"Gerek yok ben yürüyerekte giderim."

"Ama ben gitmem bin şu arabaya"

"Sana benimle gelir misin demedim şimdi çekil önümden"

"Sana tecavüz falan etmiycem bin şu arabaya"

Yüzüm kızarmıştı şu son dediği cümleden dolayı."Peki" demekle yetindim.Arabanın kapısını bile açmadan sürücü koltuğuna oturdu bildiğin öküz bu.Arabanın ön koltuğuna oturdum.Devlet okuluna gitse bille arabası lüks bir modeldi.

"Okulu geçtik farkettinmi"

"Ah,evet farkettim."

"Durdur arabayıda inelim."

"Hayır"

Onu itileyerek "Durdur arabayı "diye bağırdım.

"Kes şu lanet olası sesini beynimi siktin"

"O zaman durdur şu arabayı"

Hiçbişey demedi.Sustu.Konuşmaya başladı.

"Çok mu inmek istiyorsun inmek?".

Son Aşkım ( DÜZENLENİYOR).Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin