Gözlerime eyeliner siyah göz kalemi ve rikit dudağıma koyu kırmızı bir ruj sürdüm.Telefonun çalması ile yanıtla tuşuna basmam bir oldu.
"Biz geldik aşağıdayız hadi" hemen telefonu kapatıp siyah rugan topuklu aykkabımı giyip elime düz siyah mat çantamı alıp aşağıya indim.Misafirler gelmemişti daha. Kapıyı kapattıp arabaya doğru yürüdüm. Arka koltuğu açıp Azra'nın yanına geçtim. Sürücü koltuğunda Tuna ön koltukta ise Eren oturuyordu.
"Hoşgeldin yenge" diyince Eren beni öksürme tutu. Tuna Eren'in yüzüne salak mısın sen bakışlarını attıp önüne döndü.
"Hoşbulduk enişte " dedim. Vala ben kroyum.Bunu söyleyince Tuna ve Azra aynı anda gülmeye başladı.Eren bana doğru dönüp kafasını olumsuz anlamda salladı. Tuna Stop Barın önünde durup arabandan indi. Piç insan bir kapıyı açar diye içimden geçirdim.Kapıyı açıp indim. Tuna arabanın kapısını kitleyip beni kendine çekti.
"Fazla mı açık giyinmişsin"
"Hayırr" dedim.Bardan içeri girdiğimizde ilk dikkatimi çeken Cem oldu siyah pofuduk bir koltukta 6-7 kişi ile oturuyordu.Boş bir masaya oturduk. Cemgillin masasına yakın bir masaya oturmuştuk.Korkmuyor değildim. Ya yanımıza gelirde eğer onla konuştuğumu Tuna öğrenirse? .Bir türlü düşüncelerimi boğamıyordum sanki yüzmeyi biliyorlardı.Önümde ki kokteylden bir yudum alıp Azra'ya baktım. Salak salak sırıtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Aşkım ( DÜZENLENİYOR).
Любовные романы"Kapak tasarım Shapeless8 - Sinemofficial8'e aittir"