Bir pizzacıya girdik.Orta boy pizza siparişi verdik. Biraz sonra pizza geldi.Kıtlıktan çıkmış gibi yemeye başladık.Kafamı biraz çevirdikten sonra Tuna ve arkadaşlarının hemen arkamızda oturduğunu gördüm bunlar bizi mi takip ediyorlardı? diye içimden söylendim.Biraz sonra yanımıza Tuna'nın arkadaşı geldi.
"Naber Azra"
Bu Azra'yı nerden tanıyordu?
Azra Eren'in sorusuna cevap vermemişti.
"Sana sorduğum soruyu cevapla" diyerek sert bir şekilde çıkıştı.Azra kolumdan tutuğu gibi alışveriş merkezinin dışına çıkardı.
"Ne oldu be kızım"
"Eve gidelim arabada söz anlatıcağım"
Arabanın kapısını açıp arabaya bindim.Arabayı sahile doğru sürdüm.Sahile geldiğimizde arabadan incik.Derin bir nefes alıp "Anlat" dedim.
"Ben geçen sene Eren'le çıkıyordum onu çok seviyordum.Ama o beni en yakın arkadaşım ile aldattı.
"Nasılyani"
"Geçen sene Eren'le çıkıyordum.Bir gün Eren'gilin sürekli gittiği Stop Bara gittim.Orada ki korumalar dan biri Eren'in bir kız ile odaya çekildiğini söyledi hemen o odayı buldum kapıyı yavaşca açtımen yakın arkadaşım Hande ile yataktaydılar inanabiliyor musun hem de en yakın arkadaşımla" bunları söylerken ağlıyordu kollarımı ona doğru açıp sımsıkı bir şekilde sarıldım "Ağlama meleğim"dedim.Bana daha da sıkı sarılarak "Peki" dedi.Yaklaşık 20 dk sonra arabaya bindik.Onu eve bırakıp evime gittim arabanın kapısını kitleyip yavaş bir şekilde eve doğru yöneldim.Çantamdan anahtarı çıkarıp kapıyı açtım ve eve girdim.Derin bir nefes alıp verdikten sonra odama doğru yürüdüm.Odama vardığımda hemen üstümü değiştirdim.Banyoya girdim.Banyodan çıktıktan sonra pjamalarımı giyip saçlarımı kuruduktan sonra telefonuma kulaklığımı takıp Demi Lovato-Believe In Me şarkısını açıp uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Aşkım ( DÜZENLENİYOR).
Romance"Kapak tasarım Shapeless8 - Sinemofficial8'e aittir"