3. Bölüm √

368 34 2
                                    

Arabayı eve doğru sürdüm.Eve varmıştım sonunda evin kapısının önünde dinelip zile bastım evde kimse olmadığını anlayınca çantamdan anahtarımı çıkarıp anahtarı sağa doğru çevirip kapıyı açtım içeriye girdikten hemen sonra sağ ayağım ile kapıyı kapattım kapandığına emin olup merdivenlerden 5 yaşında ki çocuk gibi hoplaya zıplaya çıktım.Odama varınca çantamı bir köşeye fırlattıp kıyafet dolabımın önünde dikilip kısa siyah şortumu giydim onun üstüne dar askılı üstünde "Forever Lovatic" yazan t-shirt'umu giydim tamam bir Lovatic'im ve bundan gurur duyuyordum.Hemen telefonumu elime alıp şarkı açıp aptal bir şekilde dans etmeye başladım sonra kendime gelip mutfağa indim .Buzdolabından birşeyler çıkarıp yemeye başladım karnımı doyurduktan sonra saate baktım saat 7:00 olmuştu "Aman ne güzel " diye söyledim odama geçip elime telefonumu alıp "Wattpad" uygulamasını açıp.Eminecan'ın yazdığı Yaz Aşkım kitabını okunmaya başladım 20'inci bölümdeyken hatta kıza mesaj attıcaktım "mükemmel bir yazar olabilirsin" diye sonra saçma olduğunu düşünüp atmamıştım.Saate baktığımda saatin 10:00 olduğunut gördüm kendi kendime " Hassiktir 3 saatten belli kitap okuyorum "diyerek telefonumu elimden bırakıp yatağına uzandım ve kendimi uykunun ellerine teslim ettim.

Hayatımda ilk defa ne annem sayesinde ne de alarmın sesiyle uyanmamıştım.Hemen banyoya girip elimi yüzümü sabunla yıkayıp kıyafet dolabımın önüne geçtim. siyah uçları yırtık modeli olan şortumu giyidim üstüne siyah kırmızı kareli gömleğini giyip gömleğini şortun içine koyup beline siyah bir kemer taktım.Devlet okulu olmasına karşın rahat bir şekilde giyinip geliyorduk.Saçlarımı hafif maşayla su dalgası yaptım tırnaklarıma siyah bir oje sürdüm tırnaklarım uzun olduğu için çok hoş duruyordu.Çantamı dünden hazırlamıştım.Canım hiçbirşey istemediği için kahvaltı yapmadım hemen arabanın anahtarını bulup evden çıktım.Sonunda okula gelmiştim.Arabayı bir yere park edip okula girdim herkes biyere toplanmıştı o alandan sesler yükseliyordu birden biri kolumdan tutu bunun Azra olduğunu farkedince sakinleştim.

"Neler oluyor orda gidip bakalım"

"Canımı sokakta bulmadım ben Tuna piçi ve arkadaşları bir gurup çete ile kavga ediyor bıçaklı hem de uzak dur"

"Gidicem can benim değil mi gidicem gidimcemde gidicem"diyerekten büyük bir kahkaha attım Azra'da gülmeye başladı.Sonra kavganın olduğu yere doğru yürüdük Azran'ın eli ayağı titriyordu.Bu okulda hiç mi şort giyen yoktu? Herkes kavgadan çok benim bacaklarıma bakıyordu.İlk isim okul bittiğinde Azra'ya şort alıp hergün okula gelirken şort giydirmek olucaktı.

Her ne boktan bir sebebten kavga ediyorlardı? Tuna'gillin tarafından olmayan bir çocuk birşeyler söylemişti Tuna öyle çok sinirlenmişti ki çocuğun gözüne sertçe bir yumruk çekti.Çocuk yere yığıldı hemen yere düşen çocuğun tarafındakilerden biri cebinden bir bıçak çıkarttı ben hemen Tuna'nın hemen arkasında duruyorudum bıcağı sert bir şekilde Tuna'ya doğru saplayacakken Tuna sağa kaymıştı ve bıçak bana gelmişti sol kolum kan içinde kalmıştı bıçağı bana saplayan çocuk ve tarafı hemen kaçtılar ben sağ elimle kanayan sol kolumu tutuyorum ve bir yandan da Azran'nın "Ambulans çağırın" dedikten hemen sonra bana abartılı bir şekilde sövdüklerini dinliyordum Tuna hemen üstünde ki gömleği çıkarıp cebinde ki bıçakla kesti hemen gömleğin bir parçasını kanayan koluma bağladı.Şuan Tuna'nın üstünde hiçbirşey yoktu kaslı vücudu gözümü alıyordu birden etrafım karardı ve en son duyduğum kelime Azra'nın "Tuna neden kapadı gözlerini" diye çığlığını duymuştum.

~~~~~~~~

Gözlerimi açtığımda.Burnum hastane kokusu ile dolmuştu ve idolüm gibiydim hastanelerden nefret ederdim.Kafamı sağ tarafa çevirdiğimde Azra'nın bana bakıp güldüğünü gördüm.

"Sol kolum"diye acıyla inledim.

"geri kafalı arkadaşım benim ben sana gitmeyelim dedim değil mi ya koluna değilde hayatı önem taşıyan bir organına falan gelseydi" diyerek bana kızmıştı.

----------

Sonunda hastaneden çıkmıştım şu lanet olası pislik yerde 1 hafta gelmemiştim her okul çıkışı Azra beni ziyaret ediyordu.Tuna mı o bıçaklandığım gün bile gelmemiş .Azra'nın yardımıyla eve gelmiştim annemgil daha eve gelmemisti Azra işleri olduğunu söyleyip gitti.Kapıdan çıktığı an yere oturup ağlamaya başladım bir kaç dakika sonra yerden kalkıp yavaş bir şekilde duvardan tutunup odama çıktım. Nefes alıp verişimin düzene girdiğini anlayaraktan elimi yüzümü yıkayıp üstüme salaş bir bluz altımada eşortmanımı giyip yattım.

Son Aşkım ( DÜZENLENİYOR).Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin