25.Bölüm √

132 12 0
                                    

Ben mutfakta birşeyler attıştırıyordum Tuna ise gece gece havuza giriyordu sorunu neydi bu çocuğun?. Bahçeye çıkıp

"Tuna saat 12 oldu ben uyuycam" diyip içeri girdim. Tuna'nın odasına girip Tuna'nın eşofmanlarından birini bir tane de siyah bir bluz alıp banyoya geçip giydim. Tuna çoktan gelmişti bile üstünü değiştirmiş yatağa geçmişti. Yatağın içine girip yastığın bir köşesine başımı koyup gözlerimi kapadım.Tuna beni kendine doğru çekip iyice sarmaladı.Onun yanında kendimi güvende hissediyordum. Tarifi bilinmez duygulara kapılıyordum.

°°°°°°°

Sabah Tuna'nın "Kahvaltı hazır " demesiyle yataktan zorda olsa kalktım.Banyoya geçip elimi yüzümü yıkayıp Tuna'nın yanına indim.

"Bugün sahile gidelim mi" dedi Tuna.

"Olur" diyip gülümsedim.Kahvaltı masasına oturup öküz gibi yemeye başladım.Tuna yarım ağız kıkırdadı.Ona gülümseyip balı sütü kafama diktim. Biraz sonra karnım doyunca masayı toplamasına yardım edip yukarı çıktım. Kendi kıyafetlerimi giyip saçımı topuz yaptım.Tuna diğer odada üstünü giymişti.Arabanın anahtarını alıp çıktık. Mp3 arabaya takıp ."D" harfini aramaya başladım.Demi Lovato-Jessie J Performance Bang Bang vardı sadece.Sevinçle onu açıp arabanın içinde salak salak dans etmeye başladım.Şuan Sia'nın Chandiler klibinde ki kızdan farkım yoktu. Demi'nin sesini duyunca çığlık atmamla Tuna'nın elleri ile ağzımı kapatması bir oldu.

"Ellimi ağzından çekilcem ama sakın bağırıp salak salak dans etmek yok" diyip güldü. Başımı evet anlamında salladım.Ellerini ağzımdan çekince hafiften sırıttım.Tuna kafasını olumsuz anlamda sallayıp güldü. Sahile gelince park yerine arabayı park etti.Hemen arabadan inip benim bulunduğum yerin kapısını açtı. Evet bu hoşuma gitmişti. Ben inince akrabanın kapısını kapattıp kitledi. Ellimi tutu beni kendine doğru çekti. Sahil bomboştu kimsecikler yoktu. Tuna'ya dönerek

"Pamuk şeker alır mısın " dedim.Oturduğumuz banktan kalkarak pamuk şekrcinin yanına gitti. 2 tane pamuk şeker alarak yanıma oturdu. Pamuk şekerlerden birini bana uzattıp gülümsedi. Hemen şefaf poşeti açıp pamuk şekeri yemeye başladım.Ayağa kalkıp yürümeye başladık.Pamuk şekerlimiz bitmişti aynı zamanda hava kararıyordu. Tuna bana bakarak

"Ağzının kenarında pamuk şeker kalmış" diyip dudaklarıma doğru yaklaştı. Belimden tutup dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Aradan bir 4-5 dakika geçtikten sonra geri çekildi. Sadece gülümsedim.

"Omzuma bin" dedi.

"Anlamadım" dedim.Tuna yere eğilerek

"Omzuma bin" diye tekrar etti. Ayaklarımı omzuna attıp bindim.Elimden tutup beni ayağa kaldırıp koşmaya başladı.

"Tuna dur koşma düşücez" dedim gülerek. Denize doğru koşmaya başlayınca

"Yapmaa" diye biraz sesimi yükselttim. Tuna ise gülüyordu.Beni omzundan indirip kucağına alıp denizin biraz derinlerine doğru gidip beni denize attı.Arkamdan da kendi atladı. Hızla suyun içinden çıkıp etrafıma baktım.

"Tuna" diye seslendim. Dakikalar sonra ses gelmeyince endişelendim.

"Tuna" diye tekrar ettim.Ses gelmeyince. Sinirden ağlamaya başladım. Birden Tuna dibinde bitti. Hızla sudan çıkarak dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Geri çekip güldü. Omzuna vurarak

"Aptal beni korkutun " dedim.Bana sarılarak ellerini belime koyup boynumu öpmeye başladı. Karşılık verip biraz sonra geri çekildim. Hava baya bir kararmıştı. Denizden çıkıp yürümeye başladık baya bir üşüyordum.Tuna kendini bana doğru çekerek bir taksi durdurdu. Taksinin arka koltuğuna geçip kollarını belime doladı. Ona sımsıkı sarılıp başımı omzuna yaslayıp gözlerimi kapadım.

Son Aşkım ( DÜZENLENİYOR).Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin