AVM'den dışarı çıkıp evlerimize dağıldık. Azra artık benimle kalmıyordu. Teyzesi ile birlikte kalıyordu. Ama yine eskisi gibiydik bu beni mutlu etmişti Azra'nın bana zarar verdiğini düşünüp benden uzaklaşmasına üzülmüştüm.Hiçbirşey eskisi gibi değildi eskisinden çok daha iyiydi.Arabaya binip eve doğru sürdüm. Evin önüne gelince arabayı park edip eve doğru yürüdüm hava kararmıştı. Kapıyı çalıp birinin açmasını bekledim. Dakikalar sonra Ayşe Teyze gülümseyerek kapıyı açtı.
"Bende tam çıkıyordum Toprakcım" diyip gülümsedi.Yanağına sulu bir öpücük kondurup içeri girdim. Kapıyı kapattıp dışarı çıktı. Bende odama geçip üstümü değiştirdim. Bugün üstüne atlayıp rezil olduğum çocuğu düşünüp salakça sırıtmaya başladım. Fazla acıkmıştım mutfağa inip dolaba baktım. HİÇBİRŞEY YOKTU.Oflayıp odama gidip üzerime deri taytım ile siyah dar üstünde denizci simgesi olan bluzumu giyip bir miktar para alıp dışarı çıktım.Kulaklığımla telefonumu çıkarıp Demi Lovato -Give Your Heart a Break'i açıp dalgın dalgın yürümeye başladım. Biraz yürüyünce Dominos'a yaklaştım karşıya geçiyorken öküzün biri üzerime atladı. Neye uğradığıma şaşırdım. Şu an üzerimde duran çocuk sinemada rezil olduğum çocuktu. Ayağa kalktı üzerini temizledikten sonra beni hemen elimden tutup kaldırdı.Beni ayağa kaldırıp bana bağırmaya başladı "Biraz dikkat olsan ne lur yani,ölüyordun az daha" herkes başımıza toplanmıştı. Arabadan inip bir kadın yanımıza gelip bana "İyi misin canım sen" diye sordu.Sustum.
"Doktora falan gidelim mi ya da anneni araylım mı" .Yutkundum.Benim annem yoktu ki.Gözlerimden iki üç damla yaşı elimin tersi ile silip üstümü sirkeledim.Kafamı hayır anlamında salayıp arkama bakmadan eve doğru yürümeye başladım.Biri beni kolumdan tutup kendine doğru çekip durdurdu. Bu sinemada rezil olduğum çocuktu."Ne istiyorsun" dedim çaresiz bir şekilde.
"Özür dilerim biraz sert çıkıştım, sen iyi misin" Yüz kasları kasılmıştı belliydi halinden korktuğu.
"İyiyim. Saol hayatımı kurtardın" öylece yüzüme bakıyordu.Yutkunup konuşmaya başladı."Ben Cem "
"Cem cem hoptur cem bende Toprak " diyip güldüm. Kahkaha atmamak için kendimi zor tutum. Cem bozulmuş gibi bakıp güldü.Bu hâlde bile iğrenç espirilerimi sergiliyorum. Ne mutlu bana dedi iç sesim marketten birşeyler alıp beni evime kadar bıraktı. Telefon numaralarımızı birbirimize verip ayrıldık. İyi biriydi ya da öyle gözüküyordu.Eve girip kapıyı kapattıp odama çıktım.Pizza desenli pjamalarımı giyip mutfağa gittip aldığım abur cuburları alıp oturma odasına geçip Tv'yi açıp elime kumandayı alıp kanaları değiştirmeye başladım. Doctor Who oynuyordu CNBC 'de orada durup bitene kadar onu izledim. Seviyorum lan ben bu diziyi diye mırıldandım.Dizi bitince bütün evin ışıklarını söndürüp odama geçtim. Yatağıma uzanıp gözlerimi kapadım dakikalar sonra da uyuya kalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Aşkım ( DÜZENLENİYOR).
Romans"Kapak tasarım Shapeless8 - Sinemofficial8'e aittir"