21.Bölüm √

196 9 0
                                    

Kapıyı açıp dışarı çıktım.Acaba şimdi Toprak nasıldır? Düşünceleri aklımda yankılanıyordu.Arabanın kapısını açıp sürücü koltuğuna oturup hastaneye doğru sürdüm.Ne olmuştu ki bana böyle bir kız için herşeyi yapıcak hâle gelmiştir. Hastanenin park yerine arabayı park edip arabadan dışarı çıktım. Kapıları kitleyip hastaneye doğru yürüdüm.Herşey dahah iyi olucaktı bundan sonra sadece ben ve Toprak olucaktık.Hastanenin girişi kapısınından içeri girip 2. kata çıktım.Kaldığı odanın kapısını yavaşca açıp içeri girdim.Toprak cihazlara bağlı yatağın üstüne yatıyordu.Bu hali canımı yakıyordu.Odada ki siyah koltuğa oturup kendi kendime müzik söylemeye başadım.

''Demi Lovato'' bu ses Toprağın sesiydi uyanmıştı.Gülümsyerek doğruldum.

''Anlamadım''

''Söylediğin şarkı Demi'ye ait''

''Öyle mi''

''Öyle'' diyince kafamı eğerek sırıttım.Şuan içimde küçük çocuğun eline dondurma verince sevindiği gibi seviniyordum.

-------------------

Hastaneden çıkalı 2 hafta olmuştu derslerimde baya bir geri kalmıştım.Ama hala canım acıyordu.Bu son olayalar beni çok yormuştu.Sürekli olarak Tuna ziyaretime geliyordu.Bu beni fazla mutlu ediyordu.Bazenleri bize gelip bana yemek yapıyordu.Ne olursa onu seviyordum.O benim son aşkımdı.Sonsuzumdu.Derin bir nefes alıp yatığım yatakta kalkıp ayağa kalktıkm.Merdivenlerden zorlada olsa indim.Mutfağa gidip buzdolabından kahvaltılıkları çıkardıp yemeye başladım.Kapının çalmasıyla ağzımda ki yokmayı yutup kapıyı açmak için ayağa kalkıp kapıya doğru yürüdüm.Kapıyı yavaşca açıp gelen kişiye baktım.Tuna'ydı .ellerimi açıp sımsıkı sarıldım.Elleri ile bedenimi sardı.Kokusu içime dolmuştu bile.Huzurumun başkentidi.Herşeyimdi.Ellerini belimden yavaşca istemsizce çekip;

''İçeri girmeme izin vericek misin'' dedi gülerek.Ellerimle içeriyi gösterdim.Gülerek aykkabılarını çıkarıp içeri girdi.Ellerini cebine koymuş salonun ortasın da beni izliyordu.Garip birşey mi vardı tipim mi iğrençti gözlerimi kaydırarak üstümdekilerine baktım.Köyü birşey yoktu.Neye bakıyordu bu. Tek kaşımı kaldırıp 'NE İŞ' bakışları attım.

''Birşey yok sadece''

''Sadece ne''

''Sadece seni özledim o kadar ''

''Beni mi özledin''

''Biliyor musun çok acıkttım şimdi bana yemek yap''

''Yap? yapar mısın olucaktı bence o''

''Yapar mısın''

''Hayır'' dedim kararlı bir şekilde somurtarak.Hızlıca ayağa kalkıp üstüme doğru yürümeye başladı.Dövücek gibi bakıyordu.Hızlıca ellinin altından kaçıp merdivenlerden yukarı doğru koşmaya başladım.Arkamdan geliyordu.Kolumdan hızlıca tutup beni iki kolunun arasına sıkıştırdı.Kalbim hızla çarpmaya başladığında biraz sonra kalbimin yerinden çıkacağını hissediyordum.Gözlerimin içine bakıp sırıttı.Yavaş yavaş dudaklarıma yaklaşıyordu.Beni biraz daha sıkıştırıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı.İlk afalasamda sonradan karşılık vermeye başladım.Son nefesimi dudaklarında verebilirdim.Bir kaç saniye sonra dudaklarını dudaklarımda yavaşca çekip güldü.Ona aynı şekilde gülümsedi.

''Dudaklarının tadI güzelmiş'' diyerek merdivenlerden aşağı inip mutfağa girdi.Yüzümde salak sırıtıma ilebende mutfağa geçtim.Elinde tava bana boş boş bakıyordu.Tavayı masanın üzerine bırakıp buzdolabını açtı.Dolaptan 4 yumurta çıkarıp tezgahın üzerine bırakıp bir kase çıkardı yumurtaları kırdı.Tuz,kırmızı biber,domates çıkarıp.Domatesleri ve kırmızı biberi ince ince doğrayıp.Tavaya yağ koydu.Eli bu tür işlere cidden de çok yakışıyordu.Duvara yaslanıp onu izlemeye başladım.Ekmeklikten bir tüm ekmek çıkarıp elime verdi.

Son Aşkım ( DÜZENLENİYOR).Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin