İncecik bir vücudu vardı...İpek kadar yumuşak, sarı saçları ve cam kadar parlak gözleri vardı. Aşk kokuyordu tüm benliği. Vücudu tuzlu denizin tadını almıştı. Saçlarının dalgalanışı elbette denizin dalgasındandı. Nasıl da parlıyor, nasıl da eritiyordu insanın yüreğini... Kahkahaları dalga sesleri kadar dingin, rahatlatıcıydı. Bakışları okyanuslar kadar derindi. Bambaşkaydı, gizemliydi. Saf, temiz ve berrak bir sevgiyi anımsatıyordu insana. Ama gözleri? Hüzün mü yerleşmişti o güzel gözlere? Ah bir bilseydi nedenini... Ona bir dokunup hüznünü yok etmek için çıldırsa da, biliyordu ki yasaktı bu güzellik ona. Haddi olduğu ölçüde seyredebilmekti elinden tek gelen...
Her günden farklı değildi bugün. Yine yemeyecek, içmeyecek onu bekleyecekti bu kayalıkta. Bir kez olsun dönüp bakar diye dualar edecekti içinden. Tüm zarafetiyle belirecekti karşısında sevdiği bir kaç dakikalığına. Kim bilir, her kıyıda bir sevdası, bir sevdalısı vardı belki.Yüzlerce aşık yolunu gözlüyordu belki bir kıyıda. Tek yaptığı kalp çalıp kaçmaktı belki. Hiç bir şey önemli değildi. Aşktı aslolan,onun bir gülüşü yeterdi mutluluğuna, umrunda değildi yaşamındaki hiç bir şey. Ama her gece ateşler içinde uyanıyordu kabuslarından. Hep; sevdiğinin son durağı bu kıyı olsun, gitmesin diye dualar ederken, geceleri rüyasında gidişler görmekteydi. Sevdiğinin gidişini görüyor, haykırarak uyanıyordu bu kabuslardan. O gözler olmadan yaşamak imkansızdı. Kendisinin olmayacağını bilse de, onu görmemek ölüm gibiydi...
Güzel deniz kızı her gün aynı saatlerde kıyıya çıkardı. Önceleri hiç bilmediği, tanımadığı seyircisine alışmıştı artık. Gülümseyebiliyordu ona içtenlikle. Ama içinden hep dua ediyordu; bu masum denizci ona aşık olmasın diye. Çünkü aşkından, hasretinden kahrolacaktı denizci. Deniz kızı gidecekti yakında, doğasında vardı bu, gitmeliydi. Tıpkı diğerleri gibi bu denizci de aşkıyla eriyip gidecekti. Oysa her şey böyle kalabilseydi keşke. Denizci her gün ona çiçekler getiriyor, gülümseyişler armağan ediyordu. Her gün kü çiçek bir başka kokuyordu. Çünkü bir gün hikaye, bir gün şiir okuyordu bu çiçekler eşliğinde. Seviyordu deniz kızı bu diyaloğu. Yok olsun istemiyordu bu saflık. Ancak artık belliydi, denizcinin kurtulma imkanı yoktu. İmkansız aşka tutulmuştu sonunda.Acıyarak baktı deniz kızı onun yüzüne. Gitmesine o kadar az kalmıştı ki...
Sonunda o an gelmişti. Deniz kızı konuşmak istese de, denizcinin hüzün dolu gülümseyişi yok etmişti tüm sözleri. Susmayı seçti güzeller güzeli. Ama gözleri, denizcinin sevgisinden rahatsız olduğunu gizleyemiyordu. Çünkü bu sevginin karşılığı yoktu, denizci üzülecekti, sevmemeliydi. Ancak artık denizcideydi konuşma sırası. Deniz kızının oturduğu kayaya tırmandı narince. ipek saçlarını öptü., gözlerinin derinlerinde kaybolarak başladı konuşmaya; "Benim sevgim karşılık beklemedi senden, sadece sevdim seni tüm kalbimle deniz kızı. Karşılıksız aşk beni yok edecek diye korkuyor, üzülüyorsun. Hayır deniz kızı, kalbim asla karşılık beklemedi senden. Bir bakışın, gülüşün yetti can bulmama.İstemedim ötesini. Şimdi gideceksin, ne diyara gidersen git dönmeni dileyeceğim. Seni yeniden görebilmek için, bir kez daha gülüşünde erimek için dua edeceğim. şimdi sana yolculuğun için bir şarkı armağan ediyorum, Beni unutma deniz kızı....
...........” Ölüm çözüm değil ölmek kolay olsa da
Seninle yaşayacağım ben her solukta
Ölüm çözüm değil ölmek kolay olsa da
Ya sen gelirsin ya ölüm girer koynuma...".........Şarkısı bitince, deniz kızının gidişini seyretmeden ayrıldı kıyıdan denizci. Deniz kızı ise, aklında bu şarkıyla, gözlerindeki hüznün sahibine gidiyordu. Evet, deniz kızı da aşıktı. Hiç söylememişti denizciye, ancak o biliyordu zaten. Deniz kızının gözlerinde okumuştu herşeyi. Denizci, yıllarca deniz kızından bir haber bekleyerek yaşadı.Her gün aynı kıyıda, aynı kayalığa oturuyor ve aynı şarkıyı söyleyerek bekliyordu.
Kim bilir, belki denizci hala o kıyıda deniz kızını beklemektedir... Deniz kızı? Hüznünü kalbine gömerek hala aynı şarkıyı söylemektedir.Aynı kıyıya bir daha asla dönmeyecek olsa da, denizcinin beklediğini hep bilecektir...
********************************************************************************************************
Sevgili okurlar bu akşaki hikayeizin de sonuna geldik:) buakşaki hikayem en etkileyici yorumuns ahibi sevgilim sercan cindoruk içindi...
Yorum ve oylarınızı beklerim, bakalım yarınki hiakye kime ithaf edilecek:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ŞİFRELERİ
Short Storyİlginç sonlarla ve kahramanlarla biten, her okuyanın kendisinden mutlaka parçalar bulabileceği ve temelinde aşk yatan bu kısa hikayeler, kalbinizin şifrelerini çözmenizi sağlayacak