Giriş

993 54 83
                                    

Yeni kurguyla selam beyler bayanlar!  Kaos,işkence sevenleri buraya alalım.

Steve,önündeki bağlı ve bakışlarıyla yardım isteyen adama baktı. Içinden bir ses ne yapmış olursa olsun yardım etmesi gerektiğini söylüyordu. Ama bir yandan da içi nefretle kavruluyordu. Ki o kolay nefret edebilen biri değildi.

"Emin misin Natasha?" Steve tereddütle bir Natasha'ya birde  önündeki adama baktı.

"Eminim yakışıklı. Ölmesi gerekiyor ve ölecek de." Natasha ona göz kırptı. Onu da anlıyordu. Hayatında hiç nefreti tatmamış bir adamın son birkaç ayda yeni yeni öğrenmesi onu tereddüte düşürmüştü.

Steve durumun garipliğine rağmen sırıttı.

"Yakışıklı demek?" Natasha elindeki silahı kenarda ki masaya bırakıp ona yaklaştı.

"Hoşuna mı gitti yakışıklı?" Steve sırıtarak belinden tutacağı sırada masada ki aletlerden çekici alıp geri çekildi ve aniden adamın eline vurdu.

Adamın çığlığıyla Natasha tuhaf tuhaf ona baktı.

"Hey! Yaptığın adil değildi. Ayrıca daha başlamayacaktık." Steve umursamazca omuz silkti.

"Artık başladık. Ve aynısını geçen gün sende yaptım hatırlatırım." Natasha göz devirip adama baktı ve sinsice gülümsedi.

"Şimdi ağzına sıçtık baş belası herif."

"Diline dikkat et."

"STEVE!"

BAY & BAYAN ROGERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin