" Lisa, nebude nám to spolu fungovať, obaja sme odlišní. Neber si to za vinu, ty si dokonalá ale to ja. Ja som ten, ktorý je na vine. Všetko je vo mne..." Opakoval svoje obvyklé kecy Taehyung a obalamutil hlavu chudiatku Lise. Zahral sa s ňou, využil ju a po týždni mu bola nanič. Bola pekná a veľmi ľahko manipulovateľná. Ideálna obeť. Miloval ženy, sú to nádherné stvorenia na uspokojenie muža. To tvrdil....o city mu nikdy nešlo. Preňho to bola strata času. Chcel si iba užívať života, neviazať sa. Rád zvádzal ženy a dokazoval si, že je neodolateľný. S najlepšími kamošmi Jiminom a Jungkookom, vymysleli zoznam. Zoznam, ktorý obsahoval ženy, s ktorými sa vyspali. Na papieri sa našlo aj pár mladých učiteliek alebo praktikaniek. Dokopy obsahoval 57 žien. Založili ho v 16 rokoch. Zo začiatku sa im tak nedarilo. Predsa boli neskúsený ale postupom času im to išlo čoraz lepšie. Taehyung mal nato doslova talent. Dobrý vzhľad mal už od malička, zvádzanie bolo preňho hračka. Bola to taká ich hra o ktorej nikto nevedel.
"Ľudia, za mesiac končíme na strednej. To chce zaokruhlenie nášho zoznamu. Každému výjde práve jedno dievča. " ozval sa Jungkook a hodil sa na gauč. U Jimina doma trávili najviac času. Jeho rodičia nebývali doma a keď boli, tak boli zalezení v kancelárii nad papiermi.
"Práve som to ukončil s Lisou. Ak ju niekto chcete, máte volný priechod. Je veľmi naivná....." Tae sa posadil na gauč tiež a otvoril si pivo. " Teraz pôjdeme na výlet nie? Ideme tam všetky seniorské ročníky.Čo tak si losovať z dievčat, ktoré boli nepoškvrnené?" prezrel si ich Jimin a lišiacky sa usmieval. Taehyung bez zaváhania súhlasil a JK spisoval mená dievčat. Bolo ich iba 5. Poskŕčal papieriky a hodil ich do sáčku z ktorého si ich následne losovali. Prvý ťahal Jimin po ňom JK a nakoniec Taehyung.Jimin - Jeon Somi
JungKook- Im Nayeon
Taehyung- Kim Jennie
"To bude ľahké. Nayeon po mne už dlhšie ide." uškrnul sa JK a nabral si do rúk zahrsť chipsov.
"Somi, to je ktorá?" prezrel si chalanov Jimin a snažil sa vybaviť si tvár Somi.
"Sestra predminuloročného maturanta Jaehyuna. " povedal Tae."Už viem, s nim sme chodil do posilky......tak to bude mať potom sexy telo." zablýskalo v očiach Jiminovi.
"Kim Jennie....chodila so mnou na základku. Vtedy nebola veľmi pekná. Bolo z nej škaredé káčatko." zasmial sa Tae.
" Ona je z vedľajšej triedy však?" prežúval sústo JK. Tae prikývol. "Počul som, že vraj je na baby. Nikto ju nevidel so žiadnym chalanom a chalani sa jej vyhýbajú obklukou.""Aspoň to bude pre mňa výzva. To by bolo, keby zvediem lesbu. Posunul by som sa na ďalšiu úroveň."
" Možno by si sa dostal do trojky. Chlape, to chcem zažiť, žiadná s tým zatiaľ nesúhlasila." zatváril sa smutne Jimin a začal si v mysli predstavovať švédsku trojku.
"Je to super ale dávaj si bacha na to, aby ťa neignorovali. To sa vie lesbám stávať." upozornil ho skúsený JK.
"Kedy si ty mal trojku?" zmetene naňho pozrel Taehyung.
"Asi mesiac dozadu....vtedy som chvíľu chodil s Daisy a viete aká ona je dračica.....Boha, keď si nato spomenie, hneď sa mi stavá." chalani sa zasmiali.
"Začíname od zajtra. Najskôr si ich pripravme a na výlete v Ríme sa s nimi vyspíme......Tae, držím ti palce s lesbou." zasmial sa Jimin.
"Ju zvládnem ľavou zadnou." Veril si Taehyung. Nemal pochyby o tom,že by ju nezbalil. Zatiaľ žiadna ho neodmietla.
Je tu nový príbeh!!! Príbeh ešte neviem, aký bude dlhý ale mal by patriť ku kratším príbehom. Čo zatiaľ naň hovoríte? Môže byť??
ESTÁS LEYENDO
Zoznam
FanficKim Taehyung, milovník žien a lámač ženských sŕdc. Vyskúšal snáď každé dievča zo školy, všetky ho prirýchlo prestali baviť. Jediné, čo chcel, bolo vyplnenie svojho zoznamu využitých žien. Dohodol sa so svojou partiou na stávke. Na koncoročnom školsk...