19

1K 54 13
                                    

Jennie nastúpila do auta a počkala pokiaľ tak urobí aj Taehyung. Posadil sa a usmial sa na ňu. Mohli vyraziť do školy. 
Zaparkoval auto na parkovisku pri škole. Vystúpil a išiel otvoriť aj jej. Obaja si napravili tašky, zobral ju za ruku a spoločne vošli do budovy školy. Neunikli im pohľady závistlivých dievčat na čele s Lisou. Pred jej triedou sa rozlúčili a on ju pobozkal pred zrakmi všetkých.  Jennie jemne očervenela a vošla do triedy. Posadila sa ku Alice, ktorá sa uškŕňala. 
"No tak čo? Aká bola noc?" štuchla do nej.
"Super," usmiala sa Jennie a vytiahla si knihy. "a ty si sa ako vyspala?" opýtala sa jej.
"Ale fajn, zdal sa mi ale taký divný sen...." spustila svoj dlhý monológ s obsahom svojho sna. 
"Ona musí stále zazerať!" zrazu povedala a Jennie sa zatvárila nechápavo. "Hentá mátoha." hlavou ukázala na Lisu. Jennie sa nenápadne na ňu pozrela. Naozaj zazerala, prepaľovala ju pohľadom. Alice jej vyplazila jazyk a Jennie spustila smiech. 
"Ach, čo by som tu ja bez teba robila." 
"Unudila sa k smrti." usmiala sa Alice. Zazvonilo na hodinu a všetci stíchli.

Deň prebehol vcelku v poriadku. Jennie prechádzala nádvorím a mierila si to domov. Ale niekto mal s ňou iný plán. 

"Kam si myslíš, že ideš zlodejka?!" niekto ju zdrapil za tašku a zhodil jej ju z ramena. Jennie sa stočila na dotyčnú. 
"Čo chceš Lisa?!" 
"Daj pokoj Taemu!" sotila do nej. Jej kamoška sa začala smiať. Jennie sa zamračila. Nechcela sa doťahovať s Lisou. "Niekto ti usekol jazyk?" zaškerila sa Lisa a Jennie sa iba natiahla po tašku. Lisina kamoška ju odkopla nohou ďalej. Jennie na ňu zagánila a vystrela sa. 
"Nechápem, čo na tebe vidí. Ja som omnoho krajšia ako ty! Okamžite daj Taehyungovi pokoj!" vystrčila ukazovák a mávala jej nim pred tvárou. "Ja som preňho omnoho lepšia!" rozkrikovala sa. Zrazu sa Irene postavila pred Jennie a Lise odsotila ruku preč spred jej tváre.
"Lisa, prosím ťa! Ty sa nemáš čo porovnávať s Jennie! Je to predsa na Taehyungovi a on si očividne myslí, že ty to nie si." uškrnula sa. Lisa sa zamračila. "Trhni si!" odfrkla a odišla. Vedela, že na Irene nemá.

"Si v pohode?" opýtala sa Irene Jennie. Ona prikývla a zodvihla si tašku a oprášila. Trochu ľutovala, že Lise nič nepovedala. 
"Tú kravu si nevšímaj." usmiala sa. "Dnes idem s babami večer na babskú jazdu, pôjdeš s nami?"
Jennie neverila vlastným ušiam. Irene ju pozvala von. "Ale zajtra je škola."

"A čo s tým? Môžeš zobrať aj Alice."Jennie sa zamyslela a napokon súhlasila.

"Fajn, pôjdem. Kde sa stretneme?"

"Prídem po vás." usmiala sa a odišla. 
Taehyung mal dnes viac hodín ako ona, takže dnes odchádzala domov sama. Doma zhodila tašku z ramien, poupratovala a hneď písala Alice. Nejakým spôsobom sa dohodli s Irene a večer sa išlo na vec. Jennie o 9 nastúpila do strieborného auta, ktoré šoféroval neznámy chalan. Zistila, že je to frajer Ireninej kamošky Seulgi. Alice už dávno sedela v aute. Jennie bola posledná, pre ktorú išli.
Zaparkovali pri klube a Suho každej otvoril. Prešli cez VIP vstup a namierili si to ku ich obvyklému stolu. Jennie sa obzerala a prezerala si neznáme miesto. Pri stolu už sedeli traja chalani. Baby sa s nimi zvítali. "Nemala to byť babská jazda?" Prehodila Jennie a Irene sa usmiala. "Tak veľmi chceli ísť aj oni, nemohla som im to odoprieť." Povedala a začala Alice a Jennie zoznamovať s chalanmi. "Toto je Sehun, Baekhyun a  Kai. Chalani toto sú Jennie a Alice." Rýchlo ich zoznámila a hneď aj išla ku baru aj s Wendy a Suhom.  Posadili sa oproti chalanom a pozdravili ich. Z Jennie nevedel spustiť oči jeden z nich. Kai. Baekhyun sa hneď začal prihovárať. Najzhovorčivejši z nich.
Kai iba pozoroval a začal sa činiť, keď bola zábava v plnom prúde. Ostal s Jennie pri stole iba on.
"Teba som tu ešte nevidel. Pekné dievča ako ty by som si zapamätal. " Prehodil a Jennie naňho pozrela.
"Dnes som tu prvý krát." Odvetila a porozhliadla sa po ostatných. Kai sa postavil a prisadol si ku nej. Pohárom jej štrngol do toho jej. "Nazdravie." Napil sa a Jennie zopakovala po ňom.

Taehyung

Jeho večer spočíval v hraní na gitare a prevalovaní sa na posteli. Prezeral si Instagram a prstom prešiel na Ireninu storku, ktorú práve postla. Bolo to video z klubu ako tancujú a blbnú. No zarazilo ho to čo uvidel. Na videu bola aj Jennie ako vyskakuje a kričí niečo do videa. Vedľa nej bol Kai, ktorý mal ruku okolo jej ramien.
Taehyunga až vystrelo. "Čo tam robí Jen?! A s nim?!" Posadil sa, uzamkol mobil a vybehol z izby.
"Kam ideš?" Opýtala sa ho Eunhee, keď prechádzal cez obývačku.
Neodpovedal, obul sa, zobral kľúče od auta a išiel do klubu pre Jen.



Ahojky! Prajem peknú Veľkú Noc!!♥️

ZoznamWhere stories live. Discover now