16

1K 59 10
                                    

Taehyung mal nakázané ostať celý deň na izbe, za bitku s Jiminom. Od vtedy s nim neprehovoril. Jimin vedel, čo spravil a uvedomoval si, že si to zaslúžil. Balil jeho dievča. Týmto činom sa Irene vyplnili všetky jej obavy. Záležalo mu na nej. 

---

Taehyung počkal, pokiaľ ráno všetci odišli. Ľahol si do postele a na mobile si pustil porno. Nemal čo robiť, tak to využil. Zrazu sa ozvalo klopanie na dvere, Tae to rýchlo vypol a upravil sa. Otvoril dvere. Na jeho prekvapenie tam stála Jennie. 
"Ty tu čo robíš? Nemáte náhodou byť v meste?" prekvapene sa opýtal ale vpustil ju dnu. 
"Vyhovorila som sa, že mi je zle od žalúdka, tak ma nechali na hotely. " posadila sa na vedľajšiu posteľ. "Inak, máš ma na starosť." zaškerila sa. 
"Že tebe nie je zle." usmial sa a posadil sa oproti nej.
"Chcela som byť s tebou." pozrela mu do očí.
"Ale čo, čo sa stalo so slečnou slušňačkou?" pohrával sa mu úsmev na tvári.
"Slečna slušňačka stretla teba. " postavila sa a sadla si naňho obkročmo. Nestíhal sa čudovať. "Radšej budem s tebou ako s nimi. A čo robíš?" poobzerala sa po izbe a Taemu ušli oči na jeho mobil. "Ale nič." odvetil
"Nudím sa, poďme niečo robiť."
"Čo by si rada?" Jeho napadalo mnoho vecí, ktoré by mohli robiť. 
"Za prvé, chcem urobiť toto." pritiahla si ho ku sebe a vášnivo ho pobozkala. Odtiahla sa a Taehyung sa naozaj nestačil diviť, čo sa to s ňou deje. "Ďakujem, že si ma bránil, i keď to nebolo nič vážne." 
"Nenechám Jimina, aby s tebou flirtoval, veď si moje dievča."  Pod tými slovami Jennie očervenela.  Dal jej vlasy za ucho a pohladil ju po líci. Posadila sa mu normálne na kolená a oprela sa oňho chrbtom. On ju objal okolo pásu a dal jej pusu do vlasov. 
"Povedz mi niečo o tvojej rodine."  Nato, že spolu chodili o sebe veľa nevedeli. 
"Nič nie je na nej zaujímavé." vyhýbal sa odpovedi. 
"Mali by sme niečo o sebe vedieť." dotkla sa jeho ruky a preplietla si s ním prsty. Zaváhal, no nakoniec sa rozhodol, že jej prezradí tajomstvá rodiny.
"Fajn," na chvíľu sa odmlčal a Jen ho pobozkala na ruku, aby mu dodala odvahu. 
"Otec si našiel druhú ženu, keď som mal 13 rokov. Matka odo mňa odišla a nechala ma s otcom. Povedala, že vraj to robí pre moje dobro. Otec má peniaze, môže ma zabezpečiť do budúcnosti. Hah, urobila chybu. Mala si ma zobrať ona! Otec ma dostal do stálej starostlivosti, označil ju za duševne chorú, čiže súd vyhral ľahko. Poslal ju na liečenie, kde strávila dva roky. Chcela sa so mnou stretnúť, ale on jej to zakázal, zmanipuloval aj mňa. Odsťahovala sa do Jeju ku babke. Nemohol som sa s nimi stretávať a ani len ich kontaktovať. Ja som ho samozrejme počúval.... mama zomrela na chorobu pred rokom. Preto sa na ňu vykašlal, bola preňho iba príťaž o ktorú sa musel starať. Mohol som s tým niečo urobiť..." dokončil svoj monológ a tvár si skryl do jej vlasov. Nechcel, aby videla stekajúcu slzu po jeho líci. 
Otočila sa naňho. "Pozri sa na mňa." zodvihla mu tvár a zotrela slzu. "Nemôžeš zato, nedávaj si to za vinu." pohladila ho po líci. Pozeral jej do očí a potom ju pobozkal. Bozkávali sa tak intenzívne, že ani nestihli postrehnúť, kedy sa stihli zvaliť na posteľ. Začal jej dávať dolu tričko. Ako ho odhodil zastal a pozrel jej do očí. "Si si ist-" nestihol dopovedať a ona mu skočila do rečí.
"Pokračuj" 

---

Zobral pero a zoznam.
Jennie Kim






Nová časť je na svete!! Čo na ňu hovoríte? Dúfam, že sa vám páčila ♥

ZoznamWhere stories live. Discover now