" Prečo si jej ho dala?!" Taehyung buchol skrinkou pred Ireninou tvárou. Vystrašene naňho pozrela a zamračila sa.
"Neviem o čom hovoríš." Zaklamala a nahodila nevinné očká.
"Irene, prosím ťa nepretvaruj sa! Dobre viem, že si to bola ty! Kto iný by to asi bol." zovrel ruku v päsť.
"Fajn! Bola som to ja ale urobila som to pre tvoje dobro. Ako dlho si sa mienil s ňou zahrávať? Mal si to ukončiť skôr." Taehyung a ňu neveriacky pozeral.
"Ako mi ty môžeš hovoriť, čo mám robiť? Je to hádam moja vec, s kým chcem byť a koľko chcem byť! Ešte stále si sa nepoučila z minula? Takto mi to vraciaš? Irene, nemôžeš mať vždy to čo chceš!" všetko hovoril s pokojom, no bol kúsok od vybuchnutia. Vedel, že nemá zmysel sa s ňou hádať. Nikdy tým nič nevyriešil. Odjakživa bola tvrdohlavá. Bolo jej jedno, komu ublíži, vždy musela ísť za svojím cieľom aj cez mŕtvoly. Predtým sa mu páčila jej ctižiadostivosť ale to bola minulosť. Predtým bol presne ako ona. Nezáležalo mu na citoch ostatných iba na tých jeho. Jennie bola osoba, ktorá mu otvorila srdce. Prerazila si cestu do jeho srdca. Musel ju získať späť!
"Ty to stále nechápeš? Ja ťa milujem Tae! Ubližuješ mi tým, že si s ňou!"
"Ak by si ma naozaj milovala, nikdy by si nič z toho neurobila!" buchol rukou po skrinke a odkráčal preč.
Snažil sa Jen nájsť ale asi odišla už domov.
"Si v pohode?" dotkol sa jeho ramena Jungkook.
"Nie," pozrel naňho " nevidel si Jen?"
" Sorry kámo ale nie." pokrútil hlavou. " Stalo sa niečo?"
" Tá krava Irene jej dala môj zoznam. Asi si vieš predstaviť, čo sa stalo." rozhliadol sa po školskom dvore. Práve vychádzala Alice z dverí a za ňou išla Jen. Taehyung sa za nimi rozbehol.
"Jen, prosím vypočuj ma."
"Nie." Ani naňho nepozrela, kráčala ďalej. Nasledoval ju ďalej.
" Jen" znovu ju dobehol a chytil za ruku.
"Nechaj ma na pokoji, škody si narobil už dosť!" ublížene mu pozrela do očí a on ju pustil. " Alice, ideme." potiahla ju za ruku a odkráčali preč.
"Boha!" chytil sa za hlavu a zaťal päste.
" Nechaj ju vychladnúť, iba to zhoršíš. Dva dni počkaj." poradil mu Jungkook. Prikývol.
"Zaveziem ťa domov." povedal Tae a išli ku autu.- Jennie -
Sedela doma na posteli a pozerala do blba. Alice sedela pred ňou na stoličke.
"Prečo som taká sprostá?! Ako som mu mohla naletieť? Vedela som, čo je zač a aj tak som do toho išla. Som naivná, toto nie je kniha, kde môžem hajzla zmeniť na úžasného človeka. "
"Prestaň, jednoducho si sa zamilovala. To je prirodzené." jemne sa usmiala Alice.
"Stále to neviem pochopiť. Prečo mi to urobil? Myslela som, že ma naozaj miluje." Začali jej padať slzy jedna za druhou. Bolelo ju srdce. Nechcela si pripustiť, že to urobil. " Celý čas ma klamal. Ako sa mi vôbec dokázal pozerať do očí?! Ako?! " smutne pozrela na Alice, ktorá ju tuho objala.
"Neplač." odtiahla sa a zotrela jej palcom slzy. " Asi ma zato zabiješ ale myslím si, že ťa má naozaj rád a všetko myslel vážne, čo hovoril."
"Nemáš ho obhajovať. Si predsa na mojej strane." nadula líčka a Alice sa usmiala.
"Uvidíme, ak si nenájde niekoho iného mal ťa fakt rád a ak si nájde, mala si pravdu." Jen prikývla.
"Pôjdeš na tú svadbu?" opýtala sa Alice.
" Ja som na ňu zabudla." chytila sa za hlavu. "Neviem."
" Je to preňho dôležité."
" Prečo mám pocit, že chceš až tam idem? Ublížil mi, tak prečo by som tam mala ísť."
"Pretože ho máš rada."
"Ale on mňa nie! Nebudem sa niekomu pchať do zadku, preboha Alice, veď čo by si robila ty, keby ti niekto takto ublíži? Odpustila by si mu iba tak? Veď ja ani neviem, či to všetko myslel vážne. Určite medzi tým spával aj s Irene a ja som bola iba meno na jeho zozname...." pozrela na svoje ruky.
Ozvalo sa zaklopanie na dvere. Jennie si rýchlo utrela slzy a nahodila úsmev.
"Môžem vojsť?" opýtal sa jej otec.
"Áno." otvorili sa dvere a dnu nakukla jeho hlava.
"Doniesol som vám niečo na pitie a pár dobrotín." usmial sa.
"Vy ste úžasný, ja vás zbožňujem." zasmiala sa Alice a hneď si brala do ruky keksík. Jennie sa usmiala a poďakovala.
"Ale treba sa aj učiť, nie iba rozprávať."
"Áno oci, neboj sa. Už choď." ukázala mu rukou aby išiel.
"Idem." zatvoril dvere a Alice sa otočila na Jennie.
" Ale naozaj zbožňujem tvojho otca. Nechápem, kde mala tvoja mama oči." pokrútila neveriacky hlavou.
"Ďakujem, ty mi dnes tak veľmi pomáhaš."
"Prepáč" nevinne sa usmiala a Jennie ju objala.
"Som rada, že si so mnou." zatvorila oči a tuho ju objala.
"Vždy tu budem pre teba aj keď milión kilometrov ďalej." objatie jej opätovala. Alice sa mala vrátiť naspäť domov, keď skončí ročník.
"Naozaj tu nechceš chodiť na výšku? Môžeš bývať u nás."
"Naši chcú aby som sa vrátila aj domov. Ale popremýšľam o tom."
Jennie prikývla. " To by bolo super."- Taehyung -
Hodil tašku vedľa postele a sadol si do kresla. Chytil sa za hlavu a začal premýšľať. Nemôže to nechať iba tak, chce ju späť. Kvôli jednej chybe, nemôže o ňu prísť! Nenávidel Irene zato, čo urobila. Toto jej nikdy neodpustí. Zničila jediného človeka na ktorom mu záležalo. Urobil hlúposť, že jej o zozname nepovedal skôr. Možno by sa naštvala, odkopla ho ale vedela by to od neho a nie od Irene.
Niekto zaklopal na jeho dvere.
"Taehyung, si v poriadku?" ozval sa ženský hlas jeho budúcej matky.
"Určite sa naňho tá mladá vykašlala, ranilo to jeho krehké ego. Čo iné by sa mohlo stať." bolo počuť hlas jeho otca.
"Prestaň, možno sa stalo niečo vážne."
" A čo také, nevyšla mu pesnička? Mal by sa začať venovať budúcnosti vo firme a nie tam premýšľať nad hudbou! To dievča tomu vôbec nepomáhalo, iba mu pomáhala v hlúpostiach, je dobré ak sa naozaj rozišli! Je taký istý ako jeho šibnutá matka! " Toto bola posledná kvapka. Otvoril dvere a vybehol na svojho otca.
"Ty už si nikdy neber do huby Jen a mamu, iba kvôli tebe zomrela!" pozrel na macochu. "Mala by si si rozmyslieť, koho si berieš. Je to monštrum, zničí aj teba." Zobral si kľúče od auta, obul sa a vybehol von vyvetrať si hlavu. Prešiel na cestu, kde skoro nikto nejazdí. Pustil naplno hudbu a jazdil ako šialený až do momentu, kedy mu do cesty vybehla srnka. V snahe vyhnúť sa jej, prudko stočil volant a nabral to do stromu......
Nová časť je na svete!! Čo na ňu hovoríte? Ďakujem za čítanie ♥
YOU ARE READING
Zoznam
FanfictionKim Taehyung, milovník žien a lámač ženských sŕdc. Vyskúšal snáď každé dievča zo školy, všetky ho prirýchlo prestali baviť. Jediné, čo chcel, bolo vyplnenie svojho zoznamu využitých žien. Dohodol sa so svojou partiou na stávke. Na koncoročnom školsk...