3

1.3K 63 8
                                    

Hodina skončila a Jennie s Alice prechádzali okolo chalanov. Taehyung sa chopil šance a začal svoju hru. Mal na jej zbalenie týždeň a druhý týždeň sa s ňou musel vyspať. Vedel, že to bude ťažší kúsok ako mali chalani. A preto Jennie mala váhu 10 bodov.  Za každé dievča si pripísali body. Taehyung viedol. Mal 185 bodov.  Za učiteľku literatúry získal 40 bodov. Mal šťastie, nevyzerá na svoj vek, každý by mu typoval, že je vysokoškolák. 

Kráčal zarovno dievčat. 

"Čauko, nemohol som si nevšimnúť, ako si ma sledovala počas hry." začal konverzáciu. Jennie zastala a pozrela naňho s nadvihnutým obočím. 
"Myslíš výraz plný znechutenie a odporu?" Taehyunga zaskočila jej reakcia. Ešte nezažil, aby naňho bolo dievča hnusné. Obvykle sa mu hádzali okolo krku a to ani nemusel nič povedať. Uškrnul sa. Veru, bude to ťažší oriešok... No on mal výzvy rád. 

"Mne sa to nezdal ako pohľad plný znechutenia. Obzerala si si ma a očividne sa ti páči, čo vidíš." prehrabol si vlasy a použil svoj očarujúci výraz, ktorý na ňu aj tak nezabral. Skôr zaujal vedľajšie dievča, ktoré zažmurkalo a očerveneli jej líca. Žmurkol na ňu. Jennie si to všimla a pretočila očami. 

"Moc si nefandi.....videla som už lepšie. " odvetila a pokračovala v ceste do šatní. Alice ostala pozerať na Taeho. "Alice, ideš?" zakričala na ňu Jennie a Alice ju rýchlo nasledovala. "Pff.....jasne, že sa jej páčim. Mňa neoklame." zamrmlal si pre seba. Dobehol ich a otvoril im dvere vo vchode do budovy. 

"To malo na nás akože zapôsobiť?" Taehyunga, začal vytáčať jej tón hlasu. Prešli okolo neho do dievčenských šatní. Zatvoril dvere presne pred tvárou ostatných dievčat a odpochodoval do šatní. Musel sa dostať do Jennienej blízkosti. Bola to jediná šanca, aby ju zbalil. Najskôr ju trebalo namotať. Musel s zistiť jej harmonogram. Kam chodí, čo má rada, čo neznáša. Spomenul  si na jej kamarátku. Ona bola kľúč ku odpovediam. Na ňu sa stačilo pekne usmiať a vyštebotala všetko ako vtáčik. 

Využil ju, keď na ňu narazil pri skrinkách samotnú. Dve hodiny mali spolu spoločné. Dohodol sa, že si s ňou vymení miesta a ona bude sedieť pri Jungkookovi. Samozrejme, že to zabralo a ona súhlasila. Kto by odolal pohladnému Jugkookovi. Alice bolo dievča, ktorému išlo viac o vzhľad ako o vnútro. Vytiahol z nej aj to, že po škole chodí do školskej knižnice na 2 hodiny robiť úlohy a čítať si.  "Ďakujem Alice, si úžasná..." pobozkal ju na líce a žmurkol. Ona nabrala rumenca a Tae sa vyparil do posilňovne. 

---

Na druhý deň urobil tak ako sa dohodol s Alice. Vymenili si miesta. Nič netušiaca Jennie vošla do učebne a zmetene pozerala na svoju kamarátku, ako si od nej odsadla a posadila sa ku Jungkookovi. Na jej mieste sedel Taehyung. "O čo mu ide?..."  zamračila sa a posadila sa vedľa neho. Mala v pláne ho ignorovať počas celej hodiny. 

"Ahoj." Znovu použil svoj očarujúci úsmev a sledoval ju ako si vedľa neho sadá. Neodzdravila ho a bez slova sa posadila. Akoby tam ani nebol. "Slušnosť káže pozdraviť." prehodil a ona naňho pozrela kamenným výrazom. Začala hodina angličtiny. Jej obľúbená hodina. Učiteľka skúšala a vyvolala Taehyuga. Bohužiaľ sa neučil a nemal tušenia, čo rozpráva. Angličtina mu nikdy nešla. Prechádzal len tak tak.  

"Haha...aj Pán Dokonalý má svoje chyby ako vidím." povedala a sledovala ako sa zatváril zahanbene po jeho odpovedi. Jennie s ňou nikdy nemala problém, bavila ju. 
Odfrkol si  a urazene sa usadil do lavice. 

Po škole ju nasledoval do knižnice a posadil sa presne pred ňu. Chvíľu ju pozoroval a ona ho dokonale ignorovala. Hľadal slová, ktoré by jej povedal a potom mu to doplo. 

"Doučuj ma angličtinu." povedal a ju to zaskočilo. 

"Prečo by som ťa mala doučovať?" zatvorila knihu a plnú pozornosť venovala jemu. 

"Pretože si v nej očividne lepšia než ja. " priznal a ona sa hrdo usmiala. 

"Fajn ale budeš mi do konca roka platiť obedy." Využila situáciu a povedala si podmienku.

"Pokojne ťa budem aj zavážať domov..." 

ZoznamWhere stories live. Discover now