MUHTEŞEM OLMUŞSUN!!

140 7 0
                                    

Dans odasina girip sarkıyı belirledim dans etmeye başladım.diğerleride burdaydı (dansçılar)

Dansım bitmisti ama bir kişi kamerayla beni çekiyordu arkamı döndüğümde herkes bana ağzı açık bakiyorlardı kamerayla beni çeken kişiye baktım TAE'ydi.ağğ bu çocuk (yavaşşş oğlım)neyse.onlara teşekür ettim birden pd yanıma geldi .
Pd:kızım harika dans ediyorsun bununla ilgili bir dans korografisi hazırla konserin olacak.
Kumsal:çok teşekkürler efendim.
Pd: ne demek.
Diyip yanımdan ayrıldı.bende diğerlerine gülümsedim.bts'den zaten sadece tae jimin jungkook vardı .onların yanina gittim.
Kumsal:selam arkadaşlar
Jimin:selam kumsal
Jungkook:harikaydın.
Kumsal:teşekkürler
Tae:ben bunu sosyal medyaya atacam.
Kumsal:sen bilirsin.
Jimin:neyse bizim gitmemiz lazım görüşürüz
Jungkook-tae:görüşürüz
Kumsal:görüşürüz.
Yanımdan ayrıldılar sonra herkes dağıldı.benim şirkette yapacak birşeyim olmadığı için şirketten ayrıldım diyicektim ki pd arabasıyla önümda belirdi .
Pd:gel kizım
Kumsal:tamam yang amca
Arabaya bindim beni güzel bir caffe'ye getirdi.

Pd:gel kizımKumsal:tamam yang amcaArabaya bindim beni güzel bir caffe'ye getirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Masamıza oturduk.garson geldi.
Pd:ne içersin kızım?
Kumsal:türk kahvesi
Pd:1 tane çay 1 tane ise türk kahvesi koçum.
Garson:hemen efendim
Yanımızdan ayrıldı .bende yang amcaya (pd) anlat bakışı atıyordum.anlamış ki.
Pd:kızım senin babanla ben çok iyi dostuk buliyorsun zaten
Kafamı sallamakla geçiştirdim.
Pd:ben babanın vampir olduğunu zaten ilk tanıştığımızdan beri biliyorum.ve halla da onunla arkadaşlığımı sürdürdüm.
Kumsal:ama babam sizi nasıl ısırmadı?
Pd:çünkü baban normal vampirlerden . Baban hayvan kanıyla besleniyor.
Kumsal:o yüzden hergün bizi ormana götürüyordu.kamp bahanesiyle
Pd:evet.
Kumsal:annem?
Pd:annenin kurt olduğunu da biliyordum.ama annen bana 18 yaşını doldurmadan bunları hiç söylememi soyledi.
Kumsal:neden 18?
Pd:çünkü güçlerin bu yaşta ortaya çıkıyor.
Kumsal:anladım.
Pd:kumsal?
Kumsal:efendim yang amca?
Pd:bizim yakınlarda kurt ve vampirleri eğiten bir savunma okulu var senin oraya bazen gitmeni istiyorum.
Kumsal:bu benim iyiliğim içinse tamam kabul ediyorum.










Biraz daha başka konulardan sohbet ettikten sonra artık kalkma vakti gelmişti.

Pd:eh hadi seni eve bırakim?
Kumsal:gerek yok amca
Pd:nasıl ?hem ben diğer koçlarımı görecem.
Kumsal:tamam
Beni arabasına aldı başladı sürmeye.










Eve gelmiştik .arabadan indim.kapımıza doğru gittim kapıyı çaldım.yang amcada arkamdan geliyordu kapının arkasına gizlendi belli oldu bizimkilere süpriz yapacak..kapıyı TOM abim açtı.
Tom:kumsal gel bakalım içeri
Birden kapının arkasından yang amcam fırladı tom abim hem korktu hem de şaşırdı.ben orda gülmekten karnımı tutuyordum .iceri girdik.alex abim yang amcayı görür görmez ona sarıldı.koltuklara oturduk.sohbet etmeye başladık.














Son MELEZ  (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin