bazı gerçekler

85 5 0
                                    

??:buldum seni SON MELEZ!!

o kadar sinirlenmiştim ki kendimi kontrol edemiyordum ve büyük bir patlama yarattım.evet ben yaratmıştım.neler oluyordu bana gözlerimi açtiğımda siyah  tavani gördüm.anladığım kadarıyla benim odamdı burası.yavaşça doğruldum ama biraz canım yandı.

Bana neler olmuştu.hemen aynanın yanına gidip kendime baktım.c*n çarpmışa dönmüştüm.saçlarım sanki savaştan çıkan askerler gibiydi.ama birşey farkkettim.kolumda bir iz vardı.güzel bir desendi ama ben böyle bir dövme yaptığımı hatırlamıyordum.

Aklıma diğerleri geldi.hemen banyoya gidip duş aldım ve üstümü değiştirdim.
(Siz düşünün)

Aşağı indim .mutfaktan ses geliyordu .mutfağa girdiğimde içeride TOM ABIM VE JIN ABIM vardı.
Ikiside tam birbirlerini bulmuşlar ama namjoon 'da burda olsa tam olur ha kkkkkkk😂

Neyse beni fark etiklerinde gülümsediler ve tom abim ellerini açıp bana meteor gibi çarptı ve sımsıkı sarıldı.bende ona sarıldım.
Tom abimin ağladığını boynumdaki ıslaklıkla anlamıştım.

Kumsal:abi sen ağlıyor musun ya?
Dediğimde bana dahada sıkı sarmaladı.nefes alamadığıma yemin edebilirim.
Tom:çok korktum.annem ve babam gibi sende beni bırakacaksın diye çok korktum kardeşim.

Abimin sözleri beni fazladan etkiledi.bende ağlamaya başladım.sımsıkı sarıldım.birden aklıma birşey geldi ve ağlamam kesildi tom abimde kendini geriye çekerek bana

Tom:n-ne o-oldu?
Kumsal:abi b-ben u-uyandığımda k-kolumda bu simge vardı?

Tabi o sıra jin abi orda yoktu .diğerlerin yanına yani bahçeye çıkmıştı.jin abiyi tembihledim.uyandığımı söyleme ben gelince görsünler diye .neyse ben neden bu konuyu konuşuyorum ya

Iç ses:Mal'sın diye
Kumsal:seni hiç çekemeyeceğim.
Iç ses:mal

Gözlerimi devirdim.abimin ne diyeceğini bekliyordum.
Boğazını temizleyip konuşmaya hazırlandı .

Tom:tamam anlatıcam ama aksam tamam mı ?
Kumsal:peki
Bende tom abimin yanından ayrılıp bahceye gittim.yerde oturuyorlardı.bende onların yanına ilerledim.jungkook ve Tae'nin arasına oturdum.tabi ALEX abim durur mu ?

Iç ses:durmaz
Kumsal:aynen

Hemen üstüme atladı sarılmaya başladı.

Alex:seni çok merak ettim aşkım yaaa!!

A'yı uzatışı bile şirin ya ağlamaya başladı.bende tabi komik bulduğum için gülmeye başladım.tabi sırt üstü uzanırken.alex abim benim güldüğümü farkketiğinde hemen benden ayrıldı
Alex:neden gülüyorsun?
Kumsal:çoook şirindin.
Alex:çok komik.

Birden aklıma "Bunlar benim güçlerimin olduklarını bildikleri halde neden hala burdalar." diye geçti .bunu merak etmiştim.

Kumsal:açııım beeeeen!!!
Diye cıyaklamıştım.tabi herkes,
Herkes:kulağım sağır oldu!!!
Omuzumu yukarı aşagı salladım.banane.
Tom:gel yemek hazir .

Elimi tuttu masaya ,masanin başına oturt'tu.bende tabi ağzı açık masaya bakıyordum.
lan birtek kuş sütü eksik.vay be işte benim canım ABILERIM BE!!!

yemeğe gömülmüştüm ki aklıma beni gördükleri halde kaçmadıkları geldi ve kendimi toparladim.

Boğazımı temizledim .herkesin kellesi bana dönünce konuşmaya başladım.

Kumsal:siz hala neden burdasınız?
Herkse:ne?
Jungkook:bizi kovuyor musun?
Kumsal:yok o anlamda demedim.benim güçlerimi gördünüz ama korkup kaçmadınız ondan bahsediyorum.
J-hope:çünkü biz MIRSONA KRALIĞININ BEKÇİLERİYIZ.
KUMSAL:o ne be?!!
Tae:ben sana doğru düzgün anlatayım.
Kumsal:tamam.

Son MELEZ  (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin