Kendimi sakinleştirmeyi başardığımda .aşağı indim hava halla karanlıktı ve ay gözüküyordu.koltuğa oturdum ve bağdaş kurup ayı izlemeye başladım.boyle rahatlıyorum ben.galiba şuan kurt hislerim kendini gösteriyor.
Kendimi tutamayip
Kumsal:UUUUUUUUU!!!!!!!
sessizce ulumustum .demek bazen uluma sesleri annemden geliyordu.anlamıştım artik.birkaç dakika sonra asağı TOM abim indi.abim neden uyumamıştı?.
Tom:ben uyumam
Ama nasıl benim -
Tom:aklını okuyabiliyorum.çünkü kan bağımız yok ama ben bir vampir ailesinden geldim.Ailem öldüğü için uvey ailem beni sahiplendi tabi Alex'ide.
Kumsal:abi şimdi sen vampirsin ya?
Tom: ee?
Diyip yanıma oturdu.
Kumsal:o ney sey yani-
Tom:kurt alex bir kurt
Kumsal: tamam
Alex:sizi duyuyorum!!!
Alex abimin yukarıdan bize bağırarak konuşmayı dinlediği anlamına geldiğini anlamıştım.
Bekle simdi bir deney yapacağım bakalım Alex abimin kulakları ne kadar iyi
Tom (iç konuşma):dene bakalım
Ama nasıl ? Ha doğru sen vampirdin
Tom (ic konuşma ):evet tatlım ben vampirim 😚
Tamam şimdi baslıyorum.
Tom (ic konuşma):hadi
Kumsal: tık!
Yavaşça masaya tıklatmıştım.
Alex:kumsal masayı tıklatma!!!
Abimin dediğiyle ağzım açık kaldı.
Kumsal: oha
Saşırmıştım.hemde cok .
Tom:tamam yeter hadi kalk yatağa
Kumsal:tamam abi
Ikimiz ayağa kalktık.odalarımıza gittik.ben hemen yatağa girip uyudum.°°°°°Sabah°°°
Yagmur seslerinden dolayı uyanmıştım.bazen kurt hisleride kötü ya off.hemen tuvalete gittim.rutin işlerimi halledip.gardolaba gittim icinden kıyafet aldim giydim.Asağı indim.tom abim kahvaltıyı hazırlıyordu.layla gelmisti koltukta oturuyordu.bugün sadece dans pratiği yapıp biraz dolaşacağız diye söz vermiştim.hemen onun yanına gidip sarıldım.
Kumsal:günaydın
Layla: sanada günaydın,unutmadın değil mi?
Kumsal: hayır unutmadım merak etme
Alex:ney?
Layla abime açıklarken mutfaktan masaya doğru elinde domateslerle abim bağırdı.
Tom: kahvaltı hazır.
Hemen masaya ilerledik .oturduk kahvaltıyı yapmaya başladık.3dk sonra kahvaltımız bitti.havaya baktım.yağmur yağacak.
Kumsal:2dk hemen üstüme kalın birseyler giyip gelim.
Layla:ama geç kalacağız.
Alex:sana yakıştıramadım askım benim kardeşimi tanıyamamışsın.
Kumsal:2dk?
Layla:tamam
Hemen yukarı gidip üstümü değiştirdim.Giyindikten sonra hemen aşağı indim.
Layla: oha ne çabuk?
Alex:ben demiştim.
Kumsal:hadi görüşürüz abilerim.
Layla:görüşürüz aşkım, görüşürüz tom oppa
Hemen sirkeye gitmek icin taksi durdurup binip gittik.Taksi şirketin önünde durdu.maskeyi takıp disarı çıktım. Iyiki Angel'ler(fanlar) beni görmedi.oh hemen sirkete girdim.kaşımıza pd çıktı.
Pd:selam cocuklar
L-k:merhaba efendim
Pd:hadi ben sizi tutmayayım.bay bay
Diyip gitti.bizde dans odasına gittik.ben üstümü değiştirdim.laylada sarkıyı açtı.
DDansı bitirdim.yoruldum.hemen üstümü tekrar değiştirdim duş aldıktan sonra
LLayla ile sirketten ayrıldık.AVM'ye gittik .yemek yedik .eglendik ama her dakika biri sanki beni takip ediyor gibi bir his vardı.ama etrafıma baktığımda kimse yoktu.laylayla gezmeye devam ettik.
Saat 22:43
Yorulmustuk.eve gittik.layla ile vedalaştık.ayrıldık.ben kapımın önüne geldim tam anahtarı cıkardım.tam sokacak'ken biri benim omuzuma elini koydu ve sıkıyordu.bu bir vampir'di.sinirlenmiştim.saclarım havalandı.bir güç dalgası vampiri 100 km öteye itti.bende hemen iceri girdim .kapıyı kilitledim bu nasıldı?
Biraz kapının önünde durduktan sonra garip seyler görmeye basladım.görüntü netleştikten sonra bu bir sahildi.AAma çok güzeldi.biraz yürüdüm.biraz daha ilerledikten sonra bir çiçek gördüm.cok güzeldi.
Iskelet:selam prenses
Kumsal:iskelet ne oluyor?
Iskelet: prenses simdi karşında duran ciçegi gorüyor musun?
Kumsal:evet?
Iskelet:bu ciçek senin kurtuluşun bu ciçeği bul.
Kumsal:neyden bahsediyorsun?
Iskelet:bul ,çiceği bul!!
Hey ne oluyor galiba görüntü gitti.Iskelet o çiçeği bulmamı istiyorsa bulucam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son MELEZ (ASKIDA)
FantasyHayat insanı sürüklüyor bazen sahte gerçekler bazen de tümüyle hayal edemediğin gerçekler vardır.işte KUMSAL bunların başından 2 abisi ve BTS ile geciçek. Macera ya hazır mısınız? Içinizdeki sihri hissedin... Başlangıç tarihi:24.11.2019