SADIST

89 6 2
                                    

"Siyah neden gökkuşağı olmak istesin ki,gece tumüyle ona aitken."

"Siyah neden gökkuşağı olmak istesin ki,gece tümüyle ona aitken."

Söylene söylene yurdda dolaşiyordum.ama ne fayda?canımda sıkılıyordu.bende mutfak'taki Tom abimin yanina gittim .belki bir yardıma ihtiyaci vardır.

Zaten calıştığım şirket bi bütün idol'lere 1 .yil izin vermişti .o yüzden biraz mutluydum.

Tom abimin yanina geldigimde aksam yemeği yapiyordu.hemen arkasından sarıldım.biraz irkildi ama sonra ben olduğumu anladığında yemege devam etti.
Tom:benimle ugraşma kumsal alex yukarıda onunla ilgilen .
Yüzümü astım.abimden ayrıldım.mutfaktan çıktım.alex abimin odasına ilerledim.kapıyı çaldım."gir"sesi geldi iceriden.içeri girdiğimde LAYLA VE ALEX abim birbirine sarılmış bir şekilde bana bakiyorlardı.nasil guzel?

Benim hayatım zaten annem ile babamin ölüm gününden beri hep kötü geçti.hiç içten bir şekilde gülmedim.hem aci çekerek ağladım.bazen tom ve alex abilerim evde olmadığında kendimi banyoya atıp kendimi jiletlediğim oluyordu.sadist gibi canim hiç yanmıyordu.tam tersi hoşuma gidiyordu.benim annem ile babam ölmüş elimdeki acı ne ki? Benim kalbimdeki yara elimdeki yarayla asla kıyaslanamaz.

Alex abimin seslenmesiyle
Naile:hı?
Alex:ooo sen hangi dünya'dasın aşkım ya hadi gel diyorum sana .

Sol kolunda layla vardı.sağ kolunu açtı bana.
Alex:hadi gel.
Tebesum ettim.hemen alex abimin sağ koluna kıvrıldım.uzandım.başımı okşayıp öptü.sonra layla'ya aynısını yaptı.bunların aşklarına hastayım be.




1.yıl boyunca diger üyeleri görmeyeceğim.tabi karşılaşırsak o başka.

Tam tamına 3 ay olmuştu.SUGA'yı tam tamına 3 ay hiç görmedim.birgün bizimkiler dışarı çıkmaya karar verdi ama ben istemedim.onlarda anlayışla karşıladılar.evden çıktılar.bende evde o çiçeği nasıl bulacağım diye düşünmeye başladım.belki kütüphane 'de o çiçek hakkında birşey bulabilirim.hemen üstüme düzgün şeyler giyim.ve evden çıktım.maskemi takmayı unutmadım.

Kütüphane 'ye geldiğimde izin kağıdını gösterdim.içeri girdim.fantastik bölümüne gittim.yani olsa olsa bu bolümde olur diye kafamda geçirdim.aramaya başladım.birkaç kitap aldım.masaya oturdum.dikatlice incelemeye başladım.birden yeni bir kitabı aldım .kapağı çok dikkatimi çekmişti.bir çiçek'ti.sanki ben bu çiçeği bir yerlerde görmüştüm. Dur!!

Bu aradığım çiçeğin resmiydi.hemen kitabın arkasını açıp özetini okumaya başladım.

Hayat  bir ANKA  gibi olmayı!! .tam umudunu kaybetmişken tekrar hayata tutunmanı oğretir.ama bunu başarmak için tek umut sadece birazcık umut gerekir.
Bu kitap bir prensesi anlatır.bunu anlamak icin kitabi okuman onerilir...
Sevgiler
Prenses

Okuduktan sonra beni nasil birşeyin beklediğini az çok tahmin edebiliyorum.
Acı ,korku,güç,savaş,hüzün vs.canımı yakıtordu.hemen kitabı satın alıp eve gittim.ilk kendimi banyoya atmaya karar verdim.abim onlar gelmeden.hemen banyoya gidip suyu açtım. kitabı odadaki kitaplığıma koydum banyoya girdim.jileti aldım.siz şimdi kız jileti nerden buldun?diyiceksiniz.açıklayayım.ben bu 3 ay boyunca kendime zarar verirken bakkal'la  hep jilet alırdım.tabi benim 2 abimin olduğunu bilen bakalcı amca'da birşey demiyordu.neyse

Elbiselerimi çıkardıkardıktan sonra suya hafifce ayağımı koydum,sıcak'tı.
Bu iyiydi.icine yayıldım. Gözlerimi kapattım .hayatımın nasıl mahvolduğunu hayal etmeye başladım.biraz daha dayanamayacağımı anladığımda biraz öyle durduktan sonra jileti elime aldım.vucuduma çizikler atmaya başladım.

Son MELEZ  (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin