şirkete dönüş.

99 4 2
                                    

Selam gençler yb geç geldiği için sorry.okul işte anlarsınız.

Let's go

Cok korkunçtu.abim'le birbirimize baktık.
Tom:merak etme bize birşey yapamazlar.
Kumsal: peki abi.
Tom:hadi uyu sen.
Kumsal:peki.

3 ay sonra.
07:59
Alarm çalmadan hemen uyanmıştım.hemen tuvalete gittim.rutin işlerimi halletim. Gardırop'tan kıyafet seçip giydim.bugün şirkete dönüş vakti.hepsini çok özledim.

hepsini çok özledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saat'te baktım.saat 08:10'du.
Aşağı indim.tom abim yine döktürmüştü.alex abim ise masada beni ile tom abimi bekliyordu.bende hemen masaya oturdum.
Alex:günaydın aşkım
Kumsal: günaydin abi
Tom:günaydın tatlım.
Kumsal:günaydın
Kahvaltı yapmaya başladım.
Kol saatime baktım.hemen masadan kalktim.
Abim 'lere sulu bir opücük kondurduktan sonra kapıya gittim.maskemi taktim.yesil montumu giydim.çünkü hava soguk 'tu.kendimi dışarı attım.

Taksi beklemeye başladım.geldiginde bindim.nereye gidiceğimi soyledim.arkama yaşlandim.

Taksi sirket'te durdu.parayı verip taksi'den indim.sirkete girdim.iceri girdigim an herkes 'le selamlaştım.yanıma layla geldi.bana sarildı.

Layla:yeniden başlıyoruz hazir mısın?
Asker duruşu yapıp.
Kumsal:hazırım komutanim.
Layla:rahat ol asker.
Birlikte gülüştük.layla kolumdan tuttu.
Layla:hadi Pd'nin yanına gidelim.
Amcamı cok özledim.
Kumsal:hadi.

Asansore dogru ilerliyorduk.layla bindi ama ben dışarıda donmuştum.
Layla:hadi.
Kendimi tutmalıydım.haydi kumsal başarırsın sen hadi!!!

Asansore bindim.köşeye yavru kedi gibi layla'ya sırnaştım.layla 4.kata bastı.

Asansor durdugu an kendimi dışarıya attım.
Layla bana "mal mısın?"bakışı atmıştı. (O nasil oluyorsa )
Koskocaman pd yazan odayı tıklatim.evet tıklattım.laya bir işi olduğunu söyleyip yanımdan ayrıldı.
Içeriden "gir" komutu geldiğinde içeri girdim.pd masasında evraklarla uğraşıyordu.kafasını kaldırdığında beni karşısında gördü.

Pd:kumsal!!
Kumsal:merhaba efendim.
Hemen bana sarıldı.

Pd:seni cok özledim.hem bizden başka kimse yoksa bana amca demeni soylemedim mi?
Kumsal:tamam amca.
Sonra bana sandalyeyi gösterdi.
Pd: otur
Dedigini yaptim.sandalyeye oturdum.
Sohbet etmeye başladık.

Birkaç dakika sonra konu benim yeni çıkarıcağım. Şarkıya geldi.bugun çekimlere başlamamız lazım mış.

Tabi bende kabul ettim.bts zaten şirkette yoktu.pd'nin dediğine göre ÇİN'e gitmişler. (Corona virüsü kkk saka şaka)

Sirketten ayrılıp cekim uerine gittik.ilk birkac seyler cektik.gecmisten kalan bir sarayin önünde ilk cekim yaptık.(izleyin lütfen )

Son MELEZ  (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin