Suga'nın dediğiyle ustüme baktım.AMAN ALLAHIM !!!!
Beyaz giydiğim için icim gözükuyordu.hemen elerimi ustüme siper ettim.eve kactim.tabi arkadan suga'nın kahkalarını görmezden geldim.off cok utanc vericiiOdamin kapısını açtım.içeri girip kapıyı kilitledim ve kapıya belimi yasladım.
"Rezil oldum!!."
Gardıropuma ilerleyip icinden kiyafet çıkardım.
Islak olan kiyafetimi cikardım.duş almak icin banyoya gittim.Banyodan çıktıktan sonra yatağin üstündeki kıyafetleri alip giydim.yatağın ustüme oturup bağdaş kurdum.
Karnimdan sesler geldiğini anladığımda açıktığımı farketmiştim."Şimdi suga aşagıdadır."
Ic ses:evettt!! Ama feci şekilde rezil oldun ha!!!😅😅
Kumsal:haklı olduğuna inanamıyorum !!
Elim istemeden karnımı tutmustu.asagı inip yemek yemem lazım.yataktan kalktım.kapiya ilerlemeye başladim.tam kapıyı açacakken suga'nin sesi kapının arkasından geldi.
Suga:kumsal hadi açsındır ,aşağı inmediğin için sana yemek getirdim.!!kapıyı aç da vericem.
Bana yemek getirmişti.ayy cok tatlı ve düşünceli ya!!neyse ona cevap vermeli miyim ya?
Suga: peki açmayacaksan yemegi kapının önüne indiriyorum burdan al!!
Dedikten sonra ayak sesleri geldi.gitmisti.bende yavaşça kapı kulpunu tuttup yavaşça açtım.kafamı dışarı sarkıttım.gercekten gitmisti.tamamen kendimi dışarı attim.yemeği yerden alıp odaya adımımı atıp kapıyı ayağımla iterek kapat'tım.yatağımın yanındaki sehpaya yemeği bıraktım.çalışma masasının yanındaki sandalyeyi çekip oturdum yemeği yemeye başladım.
"Cok lezzetli."
Suga 'da marifetliymiş bunu anladım.gercekten iyi biri aslında eskiden o sokak yani 4 yıl önceki sokakta suga'yı gördüğümde içimde bir his vardı anlayamadım.belki bu yüzden ilk karşılaştığim gün de böyle hissettirdiği 'ni belki söylemediğim için kızgın olabilirsiniz ama bende bilmiyorum yani sanki bir kara delik beni kendine çekiyormuş gibi bir histi.korku mu?HAYIR.sevinç mi?HAYIR.özlem mi?BILMIYORUM.Sadece kalbimi söküyorlar mış gibi bir duygu bu.belki bu hikayenin sonunda inanılmaz birsey olacak ya da HEPIMIZ ÖLECEĞİZ .bunu istemiyordum.yarın ormana gidicem yanlız başıma.
Başımı sağa sola salladım.boş tabağı alıp kapıya ilerlerledim.kapı kulpunu çekivirip.kapıyı açtım.kafamı çıkarttım ilk sonra da bedenimi tamamen dışarı çıkarttım,merdivenlere ilerledim,sağa baktığımda Suga'nın odasından ışıklar geliyordu.iyi bari odasında .bunu fırsat bilip aşağı indim.mutfağa ilerledim.mutfaka amerikan tarzıydı.tabağı bıraktıktan sonra hemen mutfaktan çıkıcaktım ki.
Bu ki ekini kullanmasaydım iyiydi.çünkü suga ile çarpıştık.beni belimden yakaladı. Bende eliki onun omuzlarina koymuştum.çok yakındık. kalbim ç-çok çok hızlı atıyordu.Neden böyle oluyordu ?Bana öyle güzel bakıyordu ki sanki mutluluğum sanki o gözlerdeydi.beni başka dünya'ya ışınlıyordu.
Kapının çalınmasıyla gerçek dünya'ya döndüm.suga'dan ayrıldım.
Kumsal:kapıya ben bakarım.
Suga: tamam ben odamdayım.
Kumsal: tamam
Suga yanımdan ayrıldığı zaman kapıyı açmaya gittim.Kumsal:kimoooo?
??:biziz kumsal.
Yerimde durdum.
Kumsal:çok iyi hatırladım sizi ya teşekkürler çok açıklayıcı oldu.
??:sen bir kapıyı aç ben sana çok güzel açıklayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son MELEZ (ASKIDA)
FantasyHayat insanı sürüklüyor bazen sahte gerçekler bazen de tümüyle hayal edemediğin gerçekler vardır.işte KUMSAL bunların başından 2 abisi ve BTS ile geciçek. Macera ya hazır mısınız? Içinizdeki sihri hissedin... Başlangıç tarihi:24.11.2019