Herkese merhaba!
**
İlk olarak bu çalışmamın şiir türünde olmadığını söylemeliyim. Kısa hikaye türünde yazacağım bu kitabı siz değerli okuyuculara emanet ediyorum.Kalemimin nasıl olduğunu görmek, duygularımı aktarabilmek, sizden kalemimle ilgili dönüşler alabilmek ve en sevdiğim şeyi yapabilmek, 'YAZMAK' için buradayım.
Kendimi her kelimeyle biraz daha geliştirebilmek, bir kişi bile olsa duygularına dokunabilmek adına böyle bir çalışmamı paylaşmaya karar verdim.
Asıl yazdığım, yazmaktan hoşlandığım tür FANTASTİK-KURGU. Fakat uzun soluklu bir kitaba başlamadan önce yazdığım kısa hikayelere dönüşlerin nasıl olacağına, kalemimin siz değerli okurlar tarafından beğenilip beğenilmeyeceğine, iyi bir kitap oluşturmak için çıktığım basamak taşlarının ne kadar sağlam olduğuna bakmak istedim. Her ne kadar insanlar 'kendim için yazıyorum' dese de aslında yazdıklarımızı okuyan birileri olsun isteriz. Kitap yazmanın ve bunu dış dünya ile paylaşmanın amacı budur. Bu amaç doğrultusunda ben de ömrümün geri kalanını iyi bir fantastik-kurgu yazarı olarak devam ettirmek istiyorum. Bütün bu cümlelerin özeti budur.
----
Bir konuya daha değinmek istiyorum. Gözlemlediğim kadarıyla kitap yazanlar her karakteri için bir görsel, her mekan için yine aynı şekilde görseller belirlemişler. Ben bunu yapmak taraftarı değilim. Çünkü her birey okuduğu cümleyi kendi hayal dünyasında kendine özgü bir biçimde hayal eder. Bu görsellerle hiç bir okuyucumun hayal gücünü sınırlamak, kendilerini benim oluşturduğum hayal dünyasına sıkıştırmak istemiyorum.
Örnek verecek olursam ben bir karakterden, ' uzun boylu, koyu renk gözlere sahip, duruşu ve tavırlarıyla çehresindeki sertliğin hakkını veren bir yapıda' diye bahsettiğimde okuyan her bireyin kafasında kendine göre biri şekillenecektir. Görsel ekleyerek 'Ben bunu seçtim, bunu düşünün!..' demek istemiyorum. Herkesin kendi kahramanı kendine özeldir. Bu benim şahsi fikrim.
Bu benim ilk hikaye denemem bu yüzden geri dönüşleriniz benim için çok önemli. Değerli fikirlerinizi paylaşmaktan çekinmeyin LÜTFEN.
HÜZÜN ve ZİFİRİ YALNIZLIK adlı şiir türünde kaleme aldığım çalışmalarımı okuyup güzel yorumlarda bulanan ve oy veren herkese çok teşekkür ediyorum.
Okumaya başladığınız tarihi buraya not düşerseniz çok sevinirim.Şimdiden herkese teşekkür ederim..🤗🤗
< E.Y. >
Güncelleme: Fantastik-kurgu tarzında olan uzun soluklu hikayeme başlamış bulunmaktayım. Her birinizi Amie-Gecenin Gölgesi adlı çalışmama beklerim. 🤗🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırakıp Gittiğin Yerde
Short StoryWattpadRomanceTR okuma listesinde. 8 bölüm aşkı anlamak için yetmez ama hissetmek için yeter. Sizi içine çekecek bir hikaye. . "Seni gördüğüme sevindim." cümlesi ağzımdan çıkan tek anlamlı cümleydi. Bütün o ıstıraplı seneleri ben yaşamamışım, o y...